aj na kolobezke sa da skakat a zjazdovat:) mna vzdy facsinuju tieto otazky, ako keby je skakanie a zjazdovanie len o tom ci mi na fore povedia ze mozem tak na to idem. ved to skus, zbadas sam. prinajhorsom si rozbijes hubu
ja tiez zbozbujem taketo odpovede... venujem sa bajku cca 3mesiace.. som uplny laik cakam ze mi tu niekto poradi napr. aky zjadz si mozem dovolit ake skoky mozem skusat ake tereny moj bajk moze zdolavat co by som mal na nom zmenit atd
kona má pevný rám ... s pomerne dolukopcovou geometriou .. môžeš stým jazdiť agresívne xc/maratónsk jzazdy a skoky ... ale nemyslím že niekto ti dá presne rozmery a tvary skokov ktoré môžeš jazdiť .. a aj pod tým mojím agresívnym si môžeš predstaviť iné ako ja
každopádne tento bike by mal vydržať veľmi veľa aby si si ujasnil kam chceš smerovať
jo a ešte v čase keď som ja kupoval moju konu tak v katalógu bola uvedená ako backcountry bike .. čo hovorí za všetko
ako ti moze niekto poradit aky zjazd si mozes dovolit? na forach panuje pojem agresivne XC pripadne light DH ale kazdy si pod tym predstavuje nieco ine. mozno prave ty si odvazny a predbehnes niekoho na 150/150 fulle dole kopcom, ale su aj pripady ktore si kupia bighita a idu dole pomalsie ako niekto kto vravi ze jazdi "agresivne XC". ved vyskusaj a uvidis:) bud to das, alebo sa budes bat, alebo sa rozbijes... vsetko treba s rozumom. netreba po 3 mesiacoch skocit hned na 2 metrovy skok ale to uz je kazdeho vec
Caldera je klasifikovana ako Trail/AM bajk, takze ten ram by bezne sprostosti, ktore robia pubertaci pri snahe ublizit si, mal vydrzat. Ci vydrzia aj dalsie komponenty, to je vo hviezdach. Kazdy komponent ma totiz inak vyvinuty pud sebazachovy a teda kazdy "pusti" (do gati) v inej faze. Ale samozrejme aj ten ram ma svoj pud sebazachovy a ked uz pubertak nevie co od dobroty, tak radsej ram praske, kedze vsetky ramy vyznavaju heslo "Mudrejsi ustupi."