po dlhsej dobe som sa rozhodol pre upgrade biku.Jazdim na starom 26" a uz by to chcelo zmenu. Jazdim hlavne nespevnene cesty, rad si aj nieco vyslapem, samozrejme potom sa treba spustit aj dole. Clenovy limit som si nastavil do 1200€.
V poslednej dobe viac obchodov ponuka pre mna zaujimave zlavy. Rozhodujem sa hlavne medzi tymito:
Orbe Alma H20
https://www.bike24.com/p2512997.html?sku=1754062
Cube Reaction Pro
https://www.bike-discount.de/en/cube-reaction-pro-grey-n-orange
Radon Jealous AL 8.0
https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-8.0-1
Ale len vcera vecer som si vsimol, ze aj canyon prisiel so zaujimavymi zlavami:
Grand Canyon 8
https://www.canyon.com/en-sk/mountain-bikes/trail-bikes/grand-canyon/grand-canyon-8/2619.html?dwvar_2619_pv_rahmenfarbe=GY%2FRD
Ktora z tychto moznosti sa Vam zda ako najlepsia volba, pripadne ak viete o lepsej ponuke v tejto cenovej hladine, rozhodne sa nenahnevam. Budem rad za kazdu radu.
posledný komentár: 26. 4. 2023 o 12:11
tak za cca takú cenu čo pôvodne stál ten Marin je to podľa mňa kus zaujímavejší bicykel .bajk sa človeku musí aj páčiť. nemusíte reagovať...100 ľudí 100 chutí.
donreg musi to byt nejaky slovensky/lokalny obchod? alebo si ochotny ist do niecoho vyhodnejsieho co neuvidis predtym (canyon/nemecko).
Je tam GC6 pod 1000, ale to uz by som zobral radsej lahky Radon z bike-discount
Ale prosim ta, ty zas vsetko nafuknes. Ziaden mullet a ani 2,6ky plaste tu nikto nenavrhoval.
K veci: moja custom Meta HT velkost L full 29" vazi cca 12.6kg bez pedalov. So 175mm teleskopkou (takmer 700g + packa) a 2.4" plastami Onza Porcupine (810g) a samozrejme tubeless. Nie je na nom ani kusok karbonu.
Samotny ram vo velkosti L vazi cca 2.3kg. Podotykam ze to nie je ziadne poddimenzovane XCcko, ale riadny masivny a dlhy ram z triple-butted AL trubiek, ktory musi nieco vydrzat.
Commencal uvadza pri uplne vsetkych Meta HT modeloch vahu 14.2kg, realita bude asi trochu ina.
Ten model za 1300Eur nema teleskopku, nema vidlu s 36mm nohami, cize to dost ubera na vahe. Tie plaste ako sme uz viaceri spominali vyssie treba vymenit za tensie a lahsie (2.3-2.4"), 2.6" je prilis vela. Takisto duse treba dat prec. To spolu kludne usetri cca 800g na miestach kde na tom zalezi najviac. Ostatne komponenty (kluky, kazeta..) budu pomerne tazke, ale to na vsetkych bajkoch za cca 1300E.
Predtym som jazdil na Grand Canyon AL s XT vybavou, a Meta je uplne vo vsetkom lepsia, aj v stupaniach. A aj lahsia, napriek tomu ze vsetko je na nej oproti Canyonu predimenzovanejsie, plaste su sirsie, brzdy su silnejsie, kotuce vacsie, rafiky su sirsie, Meta ma teleskopku atd. To sa oproti kvazi-XCcku spred par rokov absolutne neda porovnat. Aj XC geometria dnes smeruje pomaly smerom k tomu co ma Meta, nie nahodou ma novy top XC Specialized model hlavovy uhol 65.9stupnov, ze..
Ak by ale niekomu namiesto zlepsovania sa v technike jazdy skor vyhovovalo smerovanie na vykon v zmysle hltania kilometrov a vyskovych metrov, treba sa pozriet po niecom inom. Napriklad BMC twostroke (karbonovy ram) sa da kupit za 1400EUR.. Je to na kazdom co mu sadne viac.
Celkom vtipne je ako sa chytis aj slamky len aby si mal aspon trosku pravdy 👎
Hmmm, akože sorry ale rozdiel medzi 900e bicyklom a 1100e je aký markantný ? Keď sa k tomu nechceš vyjadrovať ? A odporúčáš došetriť 200,- eur.
je nemyslitelne jazdiť na 150mm s rámom na zjazdy :€