Karbonu by som sa nebal. Pokial na neho mas, je urcite lepsi ako Al. Nevyhody su vyssia cena a odolnost pri naraze. Karbon je sice pruzny ale vie byt aj krehky. Pri tvrdom dopade na kamen moze prasknut, pritom Al ram sa preliaci.
Potom su uz len same vyhody : nizsia vaha, lepsia tuhost a pevnost, moznost usmernit pruznost (napriklad sedlove vzpery, ktore pruzenim nahradzaju cap) a hlavne ziadna postupna unava materialu ako pri AL ramoch. Mozes ho jazdit dokym ho narazom neznicis.
A velka vyhoda je ako pise Marecej, ze sa da opravit. Nie je to sice lacne, ale lacnejsie ako novy ram a jednoduchsie ako zvarat neznamu AL zliatinu a este hladat, kde to vypalis (bez vypalenia je totiz zvarana cast dost slaba). Okrem toho pri karbone je opravena cast vzdy pevnejsia ako povodna (pretoze je tam viacej materialu ako bolo povodne), pritom pri AL rame bude opravovana cast vzdy slabe miesto ramu.
Predavaju ich samostatne?
Ty si cital,ze sa kazi a stejne si ten bike objednal?ja by som ho druhy x nekupil prave koli problemom z SS a neschopnosti canyonu vyriesit reklamaciu v normalnom case
Na sap nabiehu uz rok a pol,to su len vyhovorky...
Problemi s reklamaciou SS boli preto lebo ziadne SS nemali alebo ich nestihali vyrabat koli tomu,ze takmer kazdy sa im pokazil.
Ale inac s bikom budes spokojny,jazdi paradne a ten SS je dobra vec,ked funguje tak ako ma
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Potom su uz len same vyhody
A velka vyhoda je ako pise Marecej, ze sa da opravit. Nie je to sice lacne, ale lacnejsie ako novy ram a jednoduchsie ako zvarat neznamu AL zliatinu a este hladat, kde to vypalis (bez vypalenia je totiz zvarana cast dost slaba). Okrem toho pri karbone je opravena cast vzdy pevnejsia ako povodna (pretoze je tam viacej materialu ako bolo povodne), pritom pri AL rame bude opravovana cast vzdy slabe miesto ramu.
..inak minuly rok boli hlinikove Spectraly kategoria 3 a karbonove kategoria 4, az tento rok to zjednotili.. strive su aj hlinik aj karbon kategoria 4
Ty si cital,ze sa kazi a stejne si ten bike objednal?ja by som ho druhy x nekupil prave koli problemom z SS a neschopnosti canyonu vyriesit reklamaciu v normalnom case
Problemi s reklamaciou SS boli preto lebo ziadne SS nemali alebo ich nestihali vyrabat koli tomu,ze takmer kazdy sa im pokazil.
Ale inac s bikom budes spokojny,jazdi paradne a ten SS je dobra vec,ked funguje tak ako ma