planujem na zimu kupit vacsie plaste 2,5
stare co mam obute su 2,2 a do vidlice vosli dost na tesno (medzera medzi vrchnou hranou kolesa a vidlicou je cca 6mm)
Vidlice: RockShox Recon Gold TK w/Solo Air spring, preload, rebound, TurnKey lockout, alloy steerer, 15QR thru axle, 120mm travel
viete mi poradit ci 2,5 sa do tejto vidlice zmesti?
posledný komentár: 15. 9. 2013 o 15:13
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
Šírka plášťa sama o sebe nezaručí požadované vlastnosti, hmm keby tak radšej napíšeš čo od plášťa požaduješ a aký máš cenový limit?
Sa mi zdá že si len pozrel aká najväčšia šírka sa bežne predáva a teraz očakávaš že to niečo prinesie, len si to nenapísal bohužiaľ tak ťažko poradiť.
v lete chodievam jazdit len do terenu a casto preseknem tu 2,2 co mam tak som preto uvazoval nad niecim masivnejsim v cenovej relacii okolo 20-30€..na hmotnosti mi nezalezi, hlavne nech to vydrzi aj vacsi napor a nemusim to lepit po kazdom zjazde..
Rám: Alpha Platinum Aluminum w/ABP, Full Floater, magnesium EVO Link, replaceable derailleur hanger, 120mm travel
Tak fatbike z toho nespravíš ani 2.5" plášťami
Sekanie spôsobuje kombinácia plášť+dušový systém+tlak, ktorá je pre teba očividne nevhodná ak máš také problémy.
rafik tam je Bontrager AT-850 disc 32-hole rims
myslis ze by bol vhodnejsi sirsi?
Sekanie spôsobuje kombinácia plášť+dušový systém+tlak, ktorá je pre teba očividne nevhodná ak máš také problémy.
skusal som rozny tlak aj uplne na tvrdo aj o nieco makksie nahustenie a stale bol problem...dusu som tiez vymenil a bez zmeny ..jedine teda skusit iny plast..no to by som uz potom ked tak tu 2,5ku tam chcel obut len ..ak to ma byt na tesno a skor by to bola komplikacia...
do buducna by som aj vidlicu chcel vymenit za nieco s vyssim zdvihom a tym padom aj vacsie plaste no to musim nasetrit nejake to euro..
pripadne je nejaka prakticka rada ako sekanie co najviac minimalizovat?
cize bezdusovy system?..to ale zrejme musim vymenit komplet rafik aj plast..je to vhodne do terenu?..nakolko pri defekte je potom nutne asi vymenit cely plast (ak sa to ovsem neda zalepit)
nikdy som to nemusel riesit no za poslednu sezonu som tolko krat sekol co ani za poslednych 20 rokov dokopy nie
V prípade defektu ktorý by tmel nezacelil dostatočne je na výjazde možnosť tam jednoducho hodiť dušu (aspoň jednu sa vždy oplatí voziť aj keď máš bezdušový systém).
Jednoducho ak sa teraz trochu pohráš tak budeš mať x-krát lepšie riešenie
urcite ma to zaujalo nakolko aj hustenie plastov staci podstatne mensie a v terene sa bike sprava lepsie a nehrkoce, ako ked som to mal natvrdo nafukane a aj napriek tomu som dusu presekol...
skor uvazujem o kompletnom systeme teda aj rafik + plast v nejakej rozumnej cenovej relacii..
da sa poskladat jedno koleso do 50€ ? (gramy nenahanam)
Nedávno tu niekto hádzal http://www.bike-eshop.cz/rafky-mtb-bmx-dh/rafek-wtb-st-i19-26 .
S vhodným plášťom by nemal byť problém ani s http://www.koloshop.sk/rafky-rafky-mtb-26--disc-128/remerx-hurry-rafek-mtb-26-,-cerny/
Akú máš inak hmotnosť? To môže aj výber ráfika dosť ovplyvniť.
Ale celkovo ak nemáš problémy s terajšími kolesami tak by som ich nechal a vyskúšal to s nimi.
A terajšie plášte sú aké?
Remerx Hurry ráfik MTB 26", čierna
31,99 €
precital som si nieco o bezdusovych systemoch a je tam potom este potreba nejkej pasky na prekrytie nitov ...nie je to potom komplikovane na montaz?
dalsie systemi boli bez pasky len so specialne upravenym rafikom a plastom ovela jednoduchcie na montaz no zrejme aj cenovo drahsie..
profil plasta aj rafiku ma specialne osadenie a nie je rovny ako pri klasickom dusovom systeme