Ahojte , meral som odstup tej retaze a nameral som 132,9 a vypada aj dost znicena , takisto aj zadne 9 kolecko, Na tom 9 kolecku tie jarky tvaru U su akoby trochu viac natiahnute ... asi vymenit co..? co doporucujete
dik
Chalani mam tento bike tu je stranka prosim pozrite sa nato. http://www.author.sk/verbal/archiv-2006 ... obraz=cele .
Meral som to posuvnym meradlo...viem snim merat velmi dobre , som strojovy mechanik , mam to v ruke uz asi 5 rokou... Takze viem naisto povedat ze to ma 132,9, lebo som meral retaz na brachovom bajku )stal ho pred 2 rokmi 9 tisic ... Author Solution) a jemu som nameral 132,5 to by sa este asi dalo... Obavam sa toho ze by som musel vymenit aj kazetu 9 kolecko. Dik za odpoved
Veď vymeníš reťaz (tú už musíš) a uvidíš či si sadne alebo bude "strielať" na kazete.
A hentaké obrázky nám sem hádzať nemusíš, to tvojmu problému nepomôže.
Ahojte , meral som odstup tej retaze a nameral som 132,9 a vypada aj dost znicena , takisto aj zadne 9 kolecko, Na tom 9 kolecku tie jarky tvaru U su akoby trochu viac natiahnute ... asi vymenit co..? co doporucujete
dik
Vo vedľajšiej téme "Ráfik ...." píšeš,že si bike kúpil nedávno a nič si dokopy na ňom neodjazdil.Ak si kupil fungláč,tak tieto problémy by si vôbec nemal mať .....radšej tú reťaz ešte raz premeraj.Ničmenej kúpiť novú môžeš,lebo skôr či neskôr ju aj tak budeš musieť vymeniť.
Čo to máš vlastne za bike, keď v popise sú kluky Duro a ty tam máš Firex?
Inak na Firexoch sa dajú vymeniť len prevodníky, ale na čo toto riešiš, najprv vymeň reťaz a uvidíš. Teda radšej daj vymeniť reťaz (bez urážky)
No nebol to funglac ...je to z roku 06 ...majitel ten byke kupil za 26 tisic a dal don komponenty za 15 tisic ...ako vudla marzochu dirt jumper 3 , stred truativ , plaste , sedanka atd....a predal mi ho za 15 tisic ..co bola perfektna volba ...Na tom bicykli nieje nic pokazene len toto sa mi zda byt take uz trochu rozrachane
Neviem,či Ti poradím správne,ale poviem Ti,čo by som urobil ja.