viac menej som rozhodnuty (stale som ich vsak nekupil), len by som rad pocul vas nazor. Menim brzdy z V-brakov na kotuce. Asi to uz vacsina z vas davno spravila, prip. si kupila rovno kotucovy bike. My co bicyklujeme uz dlhsie stale na tom istom sa k tomu dostavame po krokoch
Vybral som si mechaniky Avid BB7. Kvoli kvalite, jednoduchemu nastaveniu, a mechaniky lebo ked sa pokazia, chcem si ich aj sam opravit.
Skuste mi napisat vas nazor, lebo moje stare dobre XTR su dost dobre a bojim sa, ci tie Avidy nebudu oproti nim krok spet.
Dik za kazdu radu.
(pre info, jazdim dravejsi XC, cca 2tisKM rocne, GT Zaskar Race + RS Psylo SL)
posledný komentár: 4. 3. 2025 o 18:35
posledný komentár: 28. 6. 2018 o 12:17
ja mam vecka obycajne tektra ale mam tam dobre gumicky a skusal som uz kadejake mechaniky a ziadne sa im nevyrovnali,takze XTR ti musia urite ovela lepsie brzdit ako niejake mechaniky
Tie XTR brzdia dobre, len pri dlhych strmych klesaniach kedy brdzim naplno sa po desiatkach metroch na prednom rafiku zosucha trochu kovu, co sa zadrzi na brzd.dosticke a prestava to potom brzdit.
Dalsi dovod je sneh a blato, kedy tak dobre nebrzdia, lebo sa na rafik dostane sajrajt a je s tym problem.
Preto som dufal, ze jednak s kotucmi ziskam vacsi brzdny ucinok (pri dostatocne velkom kotuci - rad by som ten 180) na prednom kolese a potom ze budu mat staly vykon, ci je to velmi strme klesanie, alebo iba tiahla luka.
Dajte skusenosti pls s mech. kotucmi od AVIDu, tvrdia o nich totiz ze to je velmi kvalitne brzdenie...
DIk
Udrzba je samozrejme nezanedbatelna, ale nie je pre mna kriteriom prechodu. No.1 dovod je ucinok brzdenia. Totiz ako som spominal pri prudkych dlhych klesaniach tie XTR (mozno je to mojou vahou 85kg) uz prestavaju zvladat. Mozno je to iba rafikom, neviem (mam Mavicy tusim x221).
Samozrejme zvazim hydrauliku. Tam som sa obaval jemnosti pri brzdeni, cize davkovania, a ci uz zavzdusnenia, alebo tej komplikovanosti.