Zdravim, vcera som si kupil novy ram Author Ttraction 06 a dal som si namontovat vidlu RS J4 (mam ju asi 1,5 mesiaca). Buhuzial az ked to bolo zmontovane (mimochodom zajtra to idem reklamovat, mam velku volu v hl. zlozeni) som prisiel na to ze vidla sa nemoze uplne otocit okolo svoje osi lebo tam vadi lockout a U-turn. Pytal som sa toho technika v Authore co stym a len sa smial ze som si mal kupit Manitou alebo RST ktore tam predavaju a ze mi padne zaruka ak mi ta vidla poskodi ram... Chcem sa opytat ci sa stim da nieco robit? Napriklad dat tam niaku podlozku alebo nieco podobne. Prikladam aj foto mojho problemu...
dikk
No kamko, to integrovane hl. zlozenie by som tam dal co najskor. Pozri si ake dava author do serioveho biku traction http://author.sk/verbal/1279/?zobraz=cele# To co tam mas uz na oko vyzera spatne
len tam prosim ta nedavaj dole ziadnu podlozku lebo to moze aj blbo dopadnut...
skor skoc do servisu a sa popytaj na ine hlavove zloz alebo vymen vidlu, kym je nova...
uff. blbe...
takze uz som kupil ine hl. ulozenie lebo to povodne bolo uplny shit... spravim to tak ako som uz pisal, dam si vyrobit 3 mm podlozku a dam ju pod spodnu misku hl. ulozenia ktora sa naraza na ram - myslim ze to je najlepsie riesenie a nemalo by to nicomu vadit... dovtedy sa budem snazit nepadat inac da sa zohnat niaka ochranna paska na ram? napr. imitacia karbonu?
Podložku daj radšej na misku, ktorá je na vidle. A to kvôli tomu, aby miska, ktorá ide na rám bola zasunutá dosť hlboko. Keď bude miska na vidle o pár mm vyššie, nič sa nestane, ale keď bude miska v ráme namiesto napr. 5mm iba 2, tak by to nemuselo byť to pravé orechové.
To s tou podložkou je v princípe dobré riešenie,len by som volil takú podložku ktorá tesne sadne na tú rozšírenú časť krku vidlice,alebo by som tam obtočil kus drôtu a silno stiahol.Tie 2mm by si tým mal spraviť...