cafte, prisiel cas na kupu novej vidli, tak sa rozhodujem medzi RS Revelation 426 U turn 2007 a Marzocchi all mountain 3 2007...alebo keby ste vedeli este o niecom podobnom...bike je ktm prowler at 2 2006, vidla manitou splice super rtwo
Ja to cislo Bike magazinu uz nejaku dobu mam,uz som tu z neho aj kdesi citoval testy bikov,super testy su tam,len skoda ze nevychadza aj anglicka verzia,moja nemcina je...vlastne nieje...
Ja rovnako neviem nemecky, ale niecomu sa da porozumiet, sem-tam pomoze slovnik.
Tak v tomhle případě ten zdroj znám
A máte všichni stejný obrázek.
A k dohadům o to, zda se projeví dostatečně malé rozdíly? Ano čím níže se jde s momentem odtržení, tím výrazněji se vše projevuje.
Moment odtržení, který se z 10 kg změní na 5 kg to není rozdíl nějakých nepodstatných 5 kg, to je hodnota o 50 procent lepší a opravdu se to jízdou projeví a to výrazně.
Tohle není pro Romana on to zná řadím to pod něj a reaguju na dění ve více příspěvcích.
Takové momenty odtržení jsou velmi dobře měřitelné a není třeba tvořit celý graf. Jde to i velmi jednoduše a bez váhy.
Je třeba nejdřív ověřit tohle, samotný bike klasické geometrie zatěžuje přední kolo vahou okolo 5 kg. Každý si sám může převážit.
Kdo potom překoná bod odtržení u své vidlice pod 5 kg, tak to už je velice solidní citlivost a pozná se to velmi jednoduše.
Stačí zvednout a položit lehce přední kolo na zem. Váha samotného biku potom musí potlačit už takovýmhle zatížením vidlici do zdvihu.
Tak tohle dokáže předvést třeba takový laděný Pike s ocelovou pružinou. Jestli se najde někdo, kdo tohle předvede se svým Pikem sériovým, tak opravdu nemusí téměř o nějakém tuningu uvažovat. Téměř
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ja rovnako neviem nemecky, ale niecomu sa da porozumiet, sem-tam pomoze slovnik.
Tak v tomhle případě ten zdroj znám
A máte všichni stejný obrázek.
A k dohadům o to, zda se projeví dostatečně malé rozdíly? Ano čím níže se jde s momentem odtržení, tím výrazněji se vše projevuje.
Moment odtržení, který se z 10 kg změní na 5 kg to není rozdíl nějakých nepodstatných 5 kg, to je hodnota o 50 procent lepší a opravdu se to jízdou projeví a to výrazně.
Tohle není pro Romana on to zná řadím to pod něj a reaguju na dění ve více příspěvcích.
Takové momenty odtržení jsou velmi dobře měřitelné a není třeba tvořit celý graf. Jde to i velmi jednoduše a bez váhy.
Je třeba nejdřív ověřit tohle, samotný bike klasické geometrie zatěžuje přední kolo vahou okolo 5 kg. Každý si sám může převážit.
Kdo potom překoná bod odtržení u své vidlice pod 5 kg, tak to už je velice solidní citlivost a pozná se to velmi jednoduše.
Stačí zvednout a položit lehce přední kolo na zem. Váha samotného biku potom musí potlačit už takovýmhle zatížením vidlici do zdvihu.
Tak tohle dokáže předvést třeba takový laděný Pike s ocelovou pružinou. Jestli se najde někdo, kdo tohle předvede se svým Pikem sériovým, tak opravdu nemusí téměř o nějakém tuningu uvažovat. Téměř