mate niekto skusenosti s touto vidlou? - http://www.bikemania.sk/sport/vidlice/magura/magura-a-vidlica-laurin-100-remote-as-cierna.html?page_id=1030
aka je trebars v porovnaní s rebou??
diki
posledný komentár: 28. 8. 2011 o 0:45
posledný komentár: 28. 8. 2011 o 0:45
Ja som zatial spokojny.
E*****n TT? Nesťažoval sa tu niekto, že ho musí po určitom počte km odvzdušňovať?
Ad lock na Magure: odporúčam hneď po kúpe zbaviť sa čím skôr tej gramárskej blbiny a dať tam RS lock.
napr. toto by ma štvalo viac ako odvzdušniť olej http://www.bike-forum.cz/forum/vzduchove-vidle-za-prijatelnou-cenu.html#comment1639194
jj
PatrikL: možno v nej bolo viac oleja ako malo byť. Hentaké grcanie som veru na svojej nezažil, ani keď bola nová, ani keď mi tam Lapierre vymenil olej (resp. dopĺňal, že vraj vidla bola nasucho
laurin sa robil do roku 2008 myslím...
a hmotnosť má akú, niekde som našiel niečo málo cez 1800g čo nie je práve najlepšie (v porovnaní s rebou, axonom, e*****nom...)
Keby ide len o to, z Luxemburska sa dá aj s poštovným kúpiť Durina 2011 za cca 400e (suncycle 570e):
http://www.kompressor-bike.com/fourche-magura-durin-race-blanche-2011-remote-control-p-2009.html
Prípadne Laurin 2010 za 320e:
http://www.suncycle.sk/cross_country/vidlice-mtb/magura-laurin-2010-85mm/
to uz radsej toto
http://www.suncycle.sk/cross_country/vidlice-mtb/rock_shox_reba_race_pushloc/
hĺbka chodu je individuálna a každému jazdcovi vyhovuje niečo iné, okrem toho sa dá upraviť tlakom vzduchu ... menej vzduchu, väčší zdvih...
prepáč, no ani z tvojej vidlice ani z Unicornovej som nejako nepochopil v čom spočíva tá "maslovosť", ich chod sa mi zdá byť rovnaký ako na mojom Revelatione... že by to bolo tým že je to dobre premazané a nič tam nedrhne?
ako som už napísal vyššie ... to že vidlica chodí hlboko do zdvihu nemusí vyhovovať každému, no ak je vidlica citlivá je to určite prínosom a pocíti to každý jazdec, mimochodom všade sa rieši hlavne to, ako spraviť vidlicu ešte citlivejšiu, takže citlivosť vidlice považujem za jednu z najpodstatnejších vlastností. Tu treba napísať pravdu že ani Thor a ani Wotan nepatria k citlivým ...
No a ak sme už pri tých vlastnostiach vidlíc, tak jedna z tých ktoré ma na oboch vašich vidliciach dosť nemilo prekvapila je to, že pri úplnom vysunutí má vidlica "kovový" doraz a to aj potom čo sa odskok nastaví na dosť pomalý ... nerozumiem tomu prečo keďže to nerobí ani Fox, ani RS a dokonca ani Suntour. Taktiež je smutné, že ten tvoj Thor už začína mať vakel v ľavej nohe a aj keď ho jazdíš agresívne, nie si taký ťažký a myslím si že by to malo vydržať viac ...
Jazdím vidlice RockShox už niekoľko rokov, mal som Recon, Rebu, momentálne Revelation SL Air U-turn na 150 mm zdvihu a s chodom tejto vidlice ako do zdvihu tak aj jej "maslovosťou" som spokojný. Systém DuaAir s fúkaním dvoch komôr - pozitívnej / negatívnej je síce trochu pracnejší na nastavenie, no ponúka výbornú citlivosť a možnosť nastavenia si vidlice podľa svojich potrieb snáď každému jazdcovi a štýlu jazdenia.
Ale súhlasím s tým čo si napísal v inom príspevku ... "Magura je imidžovka" .... tým si povedal všetko.
RS má zas problém s pretekaním oleja. Materiálovo a spracovaním sú RS a Magura na tom istom.
Čo sa týka púzdier, tak po dvoch rokoch nie je až také výnimočné, že sa vytvorí vakel. To je individuálne kus od kusu, či RS, Magura alebo Fox.
Ak by som si vyberal z RS/Magura, bral by som RS.
Ak vidla chodí hladko tak chodí hladko, ak nie tak drhne a vtedy nechodí ale drhne ...
Magura Wotan a Thor chodí rovnako ako kamošov Float alebo môj Revelation ... až na ten spätný úder na "kovadlivu" ten som u iných vidlíc v tejto cenovej relácií nepostrehol.
Foxy aj RS zvyknú mať o niečo nižší odtrh. Teda keď je dobrý kus Foxy, tak ani RS nekonkuruje.
Spätný náraz bude spôsobený zrejme negatívnou komorou. Tá ma pevne daný určitý objem (v komore je tvrdý plast, ktorý zabezpečuje stály minimálny objem komory). Je to celé trochu stlmené peknovými krúžkami ale aj tak. Zrejme toto spôsobuje tie tvrdé spätné návraty.