Caute, chystate sa na VLKa? čo takto spoločný tréning...? Boli ste aj minulý rok? aká je náročnosť trate..? som amatér, mám také endurko relatívne dobré, denne jazdím cca 50 km kade sa podarí dá sa to zvládnuť v pohodke? diki, som z BA - Rusovce.
no zvladnut sa to do,ked denne najazdis 50 a vlk ma 40 tak by si to mohol prejst ...trat je,ako sa tu uz niekolkokratspominalo nie moc oblubena...,osobne si nespominam kedy som isiel horsiu trat jak je tato...mozno panda,ked som sa 3krat stratil...
no neviem co mate proti tej trati.. podla mna je uplne v pohode.. ale to mi vyhovuje mozno preto ze tohto roku som zasa hovno najazdil
inak fakt neni tazka.. skarede su tie kopce na Tri duby hned na zaciatku (cca 3km) potom dlho tazka pohoda, par trocha blbych vyslapov po sutroch, a skaredy kopec hned za babou..
a tych tvojich 50km denne zalezi ako jazdis.. lebo toto teoreticky bude 45 km drtenia (ak to beres vazne) a napr u mna bezna jazda je pohodovka.. a po beznej 100 sa citim mozno ako po 50-60 maratone..
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.