Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No .. takto, v zasade na sotoline nedrzi nic, resp. podla toho ake velke su stuple vs. kamienky na sotoline. Ale :!: .. niektore su citelne horsie ako ine ... co som jazdieval Salzkammergut, a tie ich sotolinove zjazdy, tak stary Little Albert bol spolahlivejsi na tych sotolinach, nez napr. Noby Nic. Pravdepodobne je to vec tych stuplov .. neviem ... Napr. taky Rocket Ron ci Racing Ralph je ale na sotoline uplne peklo. Samozrejme, ak sa jazdi "drift" stylom, je to ine .. ale to nie kazdy dokaze .. spicka MtB ale aj niektori namakanci dokazu na sotoline to, co by som asi nedokazal ani na motorke :D

kidak: a minion vpredu ? Makka zmes, alebo je to vecou plasta ako takeho ?
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 16:21:55
00
Nemam makku zmes (je tazsia a drahsia) aj ked by na mokrych sutroch/korenoch pravdepodobne drzala lepsie. Ano, je to v plasti ako takom. Som si vedomy, ze tie plaste su tazke, ale musel som sa rozhodnut, budem hladat plast, na ktory sa mozem spolahnut (nasiel som ho), alebo pojdem cestou vahy. Je to ako s fullom 100/100 a 150/150. Ktory bude lahksi? A s ktorym si viac uzijes downhill? Ja mam 150/150, takze tak...


Naposledy upravil Kidak dňa 29.07.2010 - 21:03:39, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 29.07.2010 - 16:42:42
00
To bola len otazka .. no flame :) .. samozrejme, ze volba plastou je v zavislosti od toho co chcem jazdit.

Inak 150/150 full nemusi byt nutne tazsi nez 100/100 , v sucasnosti kde vladne svetom karbon a podobne kartony moze byt rozdiel nepatrny, ale samozrejme, ak mam plne vyuzit 150 zdvih, neobujem si Rocket Rony, alebo nebodaj, Furious Fred 2.4" :rofl: .. ruka v ruke so zdvihom idu plaste a brzdy. Takisto nema zmysel na XC HTcko obuvat Miniony :D

Este otazka .. jazdil si niekedy Fat Alberta? Myslim tie stare ... nie tie nove ..
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 16:47:31
00
čo sa týka tej kendy nevegal 2.35 tak mal som ich keď som kúpil bike ale moc dlho to nebolo pretože predný bol mäkká zmes (stick-e) a ten mal hodne veľký odpor keď som prešiel po štrku tak začalo to odletovať kade tade ale zase čo sa týka gripu tak podla mňa veľmi dobrý. Váha mäkkej zmesi čo bola vpredu 750g a vzadu 700g čo si myslím že je dosť slušné. Ale prešiel som na fat alberty 2,25 a stým sa dajú íst aj svižnejšie výjazdy a vrámci možností aj tvrdší terén.

tie staré fat alberty mal brácho kedysi ešte na HT v šírke 2,35 drôtená pätka a nenadával nato čo sa týka gripu jedine bočná stena nebola zrovna najhrubšia.
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 18:29:57
00
ako sa vam sprava Fat albert v predu? mam verziu 2.4 snake skin a uz mesiac laborujem s tlakmi. predtym som v predu jazdil specialized fasttrak a zda sa mi, keby sa albert vyslovene boji kamenov a korenov, kde moze odskoci, co pred tym plast nerobil. balon je to velky a ked som kupoval bike s nim tak som sa tesil ale prvy zjazd bol pre mna velkym prekvapenim nemohol som si dovolit to co na starych plastoch. uz som ho mal na 40PSI (minimalny tlak, vtedy odskocil aj na malych nerovnostiam) teraz ho mam na velmi maly tlak (15-20PSI) uz je to trochu lepsie, nie vsak idealne a problem je ze sa bojim ze ho seknem. neviem ci je to problem len 2.4 plastov ale celkovo ma schwalbe zatial sklamalo (vzadu je NN snake skin a odskakuje tiez)
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 20:11:12
00
Stary Fat Albert = 2.35" .. ak je 2.4 .. tak je to nova verzia, to je uz nic moc.
Inak aj ten stary nemal, ako pise Mrssti, moc silnu bocnicu. Povedal by som, ze je skoro papierova :lol: (snake skin, ale .. napokon, snake skin neznamena silnejsi bok)

mnavak: nove Alberty su o hovne, je to len malinko upraveny Noby Nic .. tie stare sa robili uplne inak, mali sice svoje muchy, ale ..
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 20:40:26
00
Fat Alberta som nejazdil a zatial ani nic od SCHWALBE...ale ked sa este mozem vratit k tomu Nevegalu: fukal som ho na cca 3,5 BAR (vzadu) a pri takom tlaku grip za vela nestal. Ak som ho sfukol na cca 2,5 BAR automaticky som ho zacal prerazat (aj dva defekty za vyjazd)...o bocnej ,,vydrzi" ani nehovorim. Nevegal je podla mna zly plast (opticky vzbudzuje respekt, ale je to klam)...


Naposledy upravil Kidak dňa 29.07.2010 - 23:42:48, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 29.07.2010 - 21:00:12
00
Kidak, asi si chcel napisat 2,5 bar. 2,5 Psi ani na normalnom manometri nenamerias :D
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 21:17:09
00
Ito: su na biku z minuleho roku, takze uz asi nove verzie. rozmyslam len cim ich nahradit v normalnej cene a podobnej hrubke..
o hrubke bocnej steny sa neviem vyjadrit, zatial drzi (klop klop)
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 22:05:56
00
Tak to su uz nove :tmi: .. uplne nieco ine ako byvali :tmi: .. schwalbe podlahlo modnemu trendu o co najlahsie plaste v kazdej kategori .. proste debilni idioti :fubar:
Cena bude plus-minus rovnaka aj inde .. inak .. neviem .. ja som pre istotu kupil v jenom obchode este jeden kus Fat Alberta stareho :lol:

2.5bar je asi 36 psi .. hmm, zalezi od objemu .. ja hustim gumy na XC bajku na cca 40 psi :?: a su tvrde ako kamen :lol: (cca 2.1" asi 54-57mm sirka)
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 22:19:09
00
Kidak, asi si chcel napisat 2,5 bar. 2,5 Psi ani na normalnom manometri nenamerias :D

Jasne...kopol som sa ;) -opravene...
Zobraziť komentár 29.07.2010 - 23:42:14
00
Cas prerusit "gumenu" seriu :lol:

www.light-bikes.de
www.light-bikes.de
www.light-bikes.de
Gewicht ab 580 Gramm (Kurbel-Set inkl. Lager, ohne Kettenblätter). Preis: ab 599 Euro inkl. Kettenblätter.
Zobraziť komentár 30.07.2010 - 12:34:34
00
Ajejda, s touto osou by som sa už dal na Tune nahovoriť. hehe
Zobraziť komentár 30.07.2010 - 12:36:29
00
tie prevodniky a su nejake tenkee to sa hadam aj krutit bude :lol:
Zobraziť komentár 30.07.2010 - 13:35:06
00
opres nohu alebo silnejsie zatahnes a mato 8micku :lol:
Zobraziť komentár 30.07.2010 - 13:41:33
00
keyboard_arrow_up