Kategórie
Bike-techČo vám priniesla poštárka? # cestná cyklistika # doplnky # eshop # skúsenosti # diskusia # oprava defektu # nákup
posledný komentár: 11. 5. 2015 o 15:37
savings SRAM XX SL T-Type Eagle Transmission Powermeter AXS sada, kľuky 175 mm, 10-52T, 1x12
od 2 099 €
savings
MOC 3 499 €
-22% SRAM GX Eagle AXS Transmission E-MTB sada, kľuky 160 mm, kazeta 10-52T, 1x12
799 €
-22%
MOC 1 369 €
savings SRAM NX Eagle DUB Boost sada, kľuky 175 mm, 32T, 11-50T, 1x12
269 €
savings
MOC 509 €
savings SRAM XX Eagle Transmission T-Type AXS sada, 32T, 10-52T, 1x12
od 1 559 €
savings
MOC 2 749 €
savings SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 165 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
849 €
savings
MOC 1 419 €
savings SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 175 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
789 €
savings
MOC 1 419 €
-29% SRAM GX Eagle Lunar DUB Boost sada, kľuky, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
od 366 €
-29%
MOC 689 €
-11% SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 170 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
939 €
-11%
MOC 1 419 €
a gel na striedacku zo zele, zalezi aj od vyjazdu, tak zase zo sportisima toto, je v tom balenych 10 kuskov samostatne https://www.sportisimo.sk/isostar/10x10-g-high-energy-fruit-boost/195334/
Ano, je to take dvojca len bez toho puzdra do krku vidlice. Ja som to potrebujem na cestak, takze Oneup by som nemal kam strcit.
Mne sa to este stale nechcelo instalovat takze nosim len ten multi tool od One Up
Ale je fakt sikovny aj sa s nim dobre robi.
Sú to prakticky nové jadrá ventilu, ktoré prerobia aktuálny presta ventil na clik. Spätne je to kompatibilné s pumpami na presta ventil. Navyše má mať väčší prietok vzduchu ako presta, takže aj nahadzovanie bezduší (zaskočenie pätiek plášťa) by mohlo byť jednoduchšie. S bezdušovým mliekom to je kompatibilné.
Zatiaľ som to vyskúšal na pneu s dušou na bicykli, ktorý mám doma na trenažéri a vyzerá to fajn.
Možno to vieš, ale pre istotu poviem:
Zapchaj prstom otvor ktorý chceš použiť a rázne fúkni. Hlava sa prepne.
Automatika totiž prepína na základe protitlaku. Niekedy to nezvláda, napríklad keď fúkaš prázdne koleso...
Výhodou je, že prst väčšinou nádem rýchlejšie, ako redukciu.
Zapchaj prstom otvor ktorý chceš použiť a rázne fúkni. Hlava sa prepne.
Automatika totiž prepína na základe protitlaku. Niekedy to nezvláda, napríklad keď fúkaš prázdne koleso...
Ten spôsob poznám, ale zrejme sa mi tam dostala nejaká nečistota alebo mlieko z bezduší, lebo to funguje tak 1x z 5 pokusov. Rozobral som hlavu ako sa dala a prečistil to, ale ja tak to blbne.
Výhodou je, že prst väčšinou nádem rýchlejšie, ako redukciu.
Hej, aj ja, ale niekedy to nepomáha....