Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Celá Bratislava by mala byť pod radarom. Či je to nábrežie, Púchovská, Žitná, Račianska, Vajnorská, Rožňavská alebo Senecká cesta... Nikde sa nedodržiava rýchlosť, čo si všímam. By som sa nebál povedať, že každé druhé, minimálne tretie auto, prekračuje rýchlosť minimálne o 10km/h, ako je povolené. A to isté cesta medzi Bratislavou, Sv. Jurom a Pezinkom v oboch smeroch. Najlepšie, aby boli radary neoznačené a presúvali sa rovnako, ako to robia v Nemecku. Či už to bol Bremen, Kiel, Hamburg, nikto nikdy nevedel, kde bude stacionárny radar postavený. A keď už si ho šofér všimol, bolo neskoro.
Hlavne by bolo fajn sa zamysliet nad tym, preco je niekde mpr X ked 90% ludi ide X+10 a viac a nic sa nedeje. V dnesnej digitalnej dobe by mal mat stat milion dat ako sa kde jazdi a mpr by mala byt nastavena podla rychlosti jazdy bezneho vodica +- nejaky rozptyl.
Nie ako teraz ze sa buchaju kade tade po garadoch 60tky tam kde sa da ist v pohode 110-120, idealne este po tom co sa dana cesta zrekonstruuje za xy milionov. Naco sa potom rekonstruovala ked tam mam ist 60kou? To uz nech radsej nechaju staru cestu. Konkretne teraz hovorim o ceste u nas na orave, parnica - zazriva, ale tipujem ze to to ani zdaleka nie je ojedinely pripad.
Perfektne, takže pražská brnenska kým tam bola 70, jazdilo sa 100... teraz tých 70. Od hornbachu po dnv, kým tam bola 70 jazdilo sa 100 na ceste bez krajnice, teraz sa jazdí 70... Toľko k tvojmu bfv
Kade tade sa po okreskach da jazdit 120 a keby sa povolilo tak tam budu jazdiť 140... Ty dáta
Môžeme a nemusíme veriť, že kamery budú len na nebezpečných miestach. Skúsenosti z ČR, či Talianska, ale aj Rakúska ukazujú, že koľkokrát sú na bezpečných miestach a snažia sa nachytať.
Je vtipné, ako niekto, kto sa v desiatkach komentárov oháňa zákonmi a ich dodržiavaním, rieši, či sa radary budú umiestňovať na „bezpečné miesta“ alebo nie. Nech sa pokojne umiestňujú aj tam, kde je to bezpečné — a pokojne aj tam, kde to prinesie peniaze. Maximálna povolená rýchlosť má byť predsa nastavená s ohľadom na hluk, emisie, množstvo a plynulosť dopravy či ďalšie faktory — nielen podľa toho, či sa na danej ceste dá bezpečne jazdiť vyššou rýchlosťou.
Nerozumiem tej logike, ze radar by mal byt len na nebezpecnom mieste. Preco? Napriklad taka Racianska v Bratislave je relativne bezpecne miesto, ale ten radar by tam na seba dobre zarobil. Takisto aj napriklad Prazska (BA) alebo Rusinska ci Armadneho generala Svobodu v Presove. Na vsetkych tychto uliciach je maximalna povolena rychlost 50km/h, no malokto tadial takto jazdi. No a kto je hlupy, nech za hlupost plati. Pokojne aj ja zaplatim, ked mi pride pokuta zato, ze som prekrocil rychlost o 2-3km/h. Tak mi aj raz prisla pokuta z Nemecka.
Môžeme a nemusíme veriť, že kamery budú len na nebezpečných miestach. Skúsenosti z ČR, či Talianska, ale aj Rakúska ukazujú, že koľkokrát sú na bezpečných miestach a snažia sa nachytať.
Žiadne také skúsenosti nie sú. Vychádzaš z jedného článku o nejakom českom starostovi.
Vo všeobecnosti sa radary používajú tam, kde správca cesty chce naozaj znížiť rýchlosť, preto sú aj označované dopravným značením. Iste sú aj výnimky, ale rozhodne to nie je pravidlom.
Tieto komentáre si treba zapamätať a potom na ne poukázať, až bude polovica tých radarov umiestnená tesne za ceduľou na vstupe do obce alebo rovnom prehľadnom úseku mimo vyššieho pohybu chodcov. A kto tvrdí, že radary sú väčšinou umiestnené tak, aby zvyšovali bezpečnosť (napr. v ČR), tak toho asi zas tak moc autom nenajazdí...alebo žije na inej zemeguli. Vidím, že zákazy, príkazy a regulácie...to je tu vaše...moment...aký režim mi to len pripomína?...
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Dobrých 80% kruticov volantu ma problémy pobrat dopravnú situáciu okolo seba.
Keď ešte začnú úzkostlivo udržiavať pozornosť na tachometri bezpečnosť sa musí určite zlepšiť.
Tomu fakt veríte?
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
rs955i: takto ďaleko oni bohužiaľ myslieť nedokážu. Stačí sa pozrieť, čo napísal corsair. Ak mu od zajtra uzákonia povinnosť skákať z mosta, tak on z neho skočí...lebo sa to podľa zákona má a tým je vybavené. Stacionárny radar v drvivej väčšine prípadov bezpečnosť reálne nezlepší. Nemá ako. Skutočné zvýšenie bezpečnosti na cestách je o niečom inom, riešenie je náročnejšie, drahé a pre štát finančne nenávratné. Ale tu je o tom asi zbytočné diskutovať, keďže tu každý, kto spochybní zákon je za vyvrhela.
na jednej strane ludia sa stazuju, ze zakon neplati pre vsetkych rovnako
a ked treba dodrziavat iny zakon, napr dopravny, tak ludia reaguju ze netreba dodrziavat.....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nie ako teraz ze sa buchaju kade tade po garadoch 60tky tam kde sa da ist v pohode 110-120, idealne este po tom co sa dana cesta zrekonstruuje za xy milionov. Naco sa potom rekonstruovala ked tam mam ist 60kou? To uz nech radsej nechaju staru cestu. Konkretne teraz hovorim o ceste u nas na orave, parnica - zazriva, ale tipujem ze to to ani zdaleka nie je ojedinely pripad.
Kade tade sa po okreskach da jazdit 120 a keby sa povolilo tak tam budu jazdiť 140... Ty dáta
Žiadne také skúsenosti nie sú. Vychádzaš z jedného článku o nejakom českom starostovi.
Vo všeobecnosti sa radary používajú tam, kde správca cesty chce naozaj znížiť rýchlosť, preto sú aj označované dopravným značením. Iste sú aj výnimky, ale rozhodne to nie je pravidlom.
Keď ešte začnú úzkostlivo udržiavať pozornosť na tachometri bezpečnosť sa musí určite zlepšiť.
Tomu fakt veríte?
a ked treba dodrziavat iny zakon, napr dopravny, tak ludia reaguju ze netreba dodrziavat.....