Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dozviem sa aspoň na 4x čo má spoločné biznis model HB Reavis s tým, že Arriva nedokázala zabezpečiť svoje služby podľa zmluvy, ktorú uzavreli?
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 10:05:44
01
Jano1987, napriklad HB Reavis po tom, co Arriva vyhrala tender, napadal vsetko mozne. Systematicky, v najneskorsom termine, cim sa podpis zmluvy stale odkladal. Pocul som argumenty, ze Arriva mohla zhanat soferov dopredu. Ale jednak Arriva by bola blba keby popodpisovala pracovne zmluvy, na ktore nemala zazmluvnene peniaze z kraja, a vodici by boli blbi, keby sucasne pracovne pomery ukoncili len tak na prislub.
A popri tych prietahoch HB statne ociernovali Arrivu a slubovali ich vtedajsim vodicov, ze im pozicie ostanu ako boli, lebo HB vysledky tendra zvrati.
Nespominam si na vsetky problemy tam, ale mal som o tom rozsiahlu pivnu debatu s kamaratom, ktory k tomu sam cosi obstaraval, robil vtedy v IDSBK. A rozhodne zaver nebolo jednoduche vysvetlenie, ze zla Arriva podkopla ceny a potom nebola schopna zabezpecit dohodnute.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 11:26:35
00
toto si treba precitat (este raz)

https://www.mtbiker.sk/forum/post1797884.html#p1797884
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 11:45:24
02
Zoidberg Arriva vyhrala tender a garantovala, že keď príde ten čas, tak bude všetko na 100% pripravené. Samotná Arriva priznala, že čakala, že Slovak Lines prepustí všetkých šoférov k dátumu, keď končia a všetci šoféri prejdú automaticky k nim. Čo sa nestalo. To, že HB robilo obštrukcie je vec, s ktorou treba rátať. Robí to úplne každý. Ešte 48 hodín predtým, ako mala Arriva začínať sa BSSK pýtalo, či sú pripravený a rovno všetko preberú. Arriva tvrdila, že áno, nikde nie je žiaden problém. A hneď v prvý deň to vybuchlo. Ja neriešim, či podliezli, či nepodliezli ceny. Arriva sa zaviazala dodať službu, ktorú nebola schopná dodať a ani po roku ju nie je schopná ju v plnom rozsahu plniť a sankcie boli kozmetické, Arriva neprišla ani o cent. A všetci sa tvária na čele s BSSK, že sa vlastne nič také nestalo. Ja osobne som SAD nejazdil, ale poznám ľudí, mám aj kolegov, čo na to boli odkázaní a každý večer museli študovať, že kedy im pôjde ktorý spoj a koľkokrát sa stalo, že nakoniec ani nedošiel. Pre zákazníka znie super, že môžeš mesiac či koľko cestovať zadarmo, ale ten spoj musí prísť, čo koľkokrát neprišiel. Tie isté problémy mala Arriva aj v Nitre, tiež nedostatok šoférov, ešte 3 dni predtým tvrdili, že všetko v poriadku a potom prúser ako v BSSK, tiež sa to riešilo podobne. To isté aj Arriva Michalovce, či Trnava, všetko ako cez kopirák. Ak to niekto pokašle raz, OK, náhoda, stáva sa, ale nemalo by. Ak po pokašle 2x tak si poviete, že to musí byť blbec. Ak to pokašle 3x po sebe, je to neschopný blbec a teda si ho nechcete najať. Arriva to ale pokašľala 5x pred Bratislavským krajom (Nitra, Nové Zámky, Michalovce, Liorbus, Trnava). Napriek tomu s ňou BSSK podpísalo zmluvu a stalo sa to isté 6x.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 12:34:21
00
ja som to cital uz vtedy ked to Jezus postol. Ale tento flame nebol zamerom preco som to spomenul. V konecnom dôsledku pre toho, co sa chce odviezt rano do a vecer z prace toto nie je tema. Na konci dna kazdeho cestujuceho zaujima ci sa dopravil alebo nedopravil, ci stihol alebo nestihol. Chcel som poukazat na nieco ine.

Uprimne tomu, ze prechod na ine sposoby dopravy ako osobnu automobilovu zvladnu v Nemecku, Belgicku, Rakusku viac menej verim. My tu zatial budeme riesit to, ci sme mali pre pre nas neupotrebitelne vojenske zariadenie na Ukrajinu či nie. Ale aj absurdity typu ci je Putin spasitel alebo nie. Alebo ci pan 363 je dobry generalny prokurator. A samozrejme moje oblubene, covid vyliecis vodkou a bromexinom ale pozor po zaockovani budes prijimat 5g signal.

Potom, ked budu ludia nasrani, ze sa nemaju ako na Slovensku prepravovat, tak sa z toho stane tema. Na takej teme, ktora lomcuje vasnami ludi sa zase ako obvykle dokaze prizivit hocikto nebezpecny a ako vzdy zacne masirovat verejnost roznymi kauzalnymi vymyslami alebo skratkami, tak ako to uz vlastne dobre pozname. "Nemate sa ako prepravit? Nemate si za co kupit auto? Ved to auto vam prakticky zakazala EU."

Ja sa vobec nebudem cudovat ak raz niekto po nejakej takejto masazi rozhodne spravit referendum o vystupeni z EU. A nebudem sa ani cudovat keby bolo prve uspesne.

Neviem ci to spominal Vasecka u Hriba pod lampou, ale myslim, ze spomenul, ze existuje prieskum o podpore vystupenia SR z EU. Dnes, ked sme cistym prijemcom je za vystupenie 36% opytanych! Hrozne... strasidelne.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 12:57:52
13
Jano1987 Vidis, ludia si objednali vrtacky z Alzy a dostali nic a este bol neraz problem s vratenim penazi. Napriek tomu si tam znova objednali iny tovar aj ked nemuseli. Ak sa ti niekto korektne prihlasi do sutaze a tu sutaz po splneni vsetkych podmienok vyhra, co s tym mozes urobit? Mudruje sa velmi lahko, ked nemas ani tusenie, ani kvapku ponatia o com blabolis.
Obstrukcie nerobi vobec kazdy - pri zjavnom neopodstatneni je to znak ubohosti a primitivizmu. Druha vec su cisto mafianske tahy, co so sutazou na trhu nema uz vonkoncom nic spolocne, len to ukazuje ako je osobna medzimestska doprava na Slovensku zbalkanizovana.
Nedostatok soferov je vsade, aj v Norsku aj Nemecku, aj mestskej aj medzimestskej aj kamionovej doprave. A tam su teda ine platy. Ako su na tom vlakove spojenia u nas? A ako napr. v Taliansku? A SL bol teda fakt "etalon" spolahlivosti, dodrziavania zmluvnych pravidel a prozakaznickeho pristupu...
Moze robit BSSK nieco inak? Urcite. Napr. viac kontrolovat a nasledne sankcionovat nedodrziavanie jednotlivych pravidiel. Ale na to je opat potrebene zamestnat a zaskolit ludi, co to budu chodit kontrolovat, organizovat a nasledne aj spracuvat. Kolko je hospodarne vynalozit na rozisahly kontrolny aparat? Aku hodnotu za peniaze to prinesie? Z akych penazi tych ludi zaplatit?
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 13:37:00
10
Dnes pred zavretym lidlom sedi panicka v nejakom krpatom eaute a spokojne si nabija, toto je ta zelena buducnost? Ze budeme dobrovolne sedet v aute aj pred zavretym obchodom? :lol:
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 13:49:49
00
Nie.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 14:37:58
00
arrow_leftJaiub napísal:
Dnes pred zavretym lidlom sedi panicka v nejakom krpatom eaute a spokojne si nabija, toto je ta zelena buducnost? Ze budeme dobrovolne sedet v aute aj pred zavretym obchodom? :lol:


nie, precitaj si ten blog co sem dal Dudo. S velkou pravdepodobnostou nebude moc viac takych co budu mat osobne auto.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 15:52:51
00
“obstrukcie robi kazdy” je velmi nebezpecne zmyslanie. niektori to maju v hlavach ako standard, co. nie je pravda. to ze nieco nie je protizakonne neznamena ze to je moralne. takymto zmyslanim a ospravedlnovanim sedlackosti sa blizime viac k balkanu ako ku zapadu.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 15:56:59
11
MageZ porovnávame autobusovú dopravu pre kraj/mesto s kúpou vŕtačky? To ma baví podobne ako argument cyklistov, keď idú na červenú, že aj autá zle parkujú...

Arriva predtým ako vyhrala súťaž pre BSSK vyhrala v rámci Slovenska 5x a problémy sa ťahali zakaždým 1-3 roky, aspoň tie výrazné. Ale vybrali aj 6x a problémy sa zopakovali. Také nečakané. Zopakujem ešte raz, BSSK ešte 2 dni predtým zisťovalo, či je Arriva pripravená. Arriva oznámila že áno, všetko je ako má byť. To 2 dni predtým nevedeli, že im chýba nejak 40% šoférov? Bohapusto klamali, vedeli minimálne 2 mesiace dopredu, ako to dopadne a klamali. Jediná "sankcia" čo dostali bola, že za nevypravené autobusy nedostali peniaze. Výhovorka na nedostatok šoférov v celej Európe neobstojí. Ak nemali ľudí, či stroje, žiaľ mali to oznámiť BSSK a malo sa to riešiť.

mnavak pre niekoho je to obštrukcia, pre niekoho regulérna námietka. Podľa Bajana, keď ľudia sa sťažovali na stavbu Domina v Petržalke, tak tiež robili obštrukcie. Alebo si pamätám, keď jazdil Regiojet medzi BA a KE, tak v podmienkach zmluvu bolo, že musia mať k dispozícii náhradnú lokomotívu niekde na pol ceste. Nemali. A ak sa im pokazila, vždy im ji požičali ŽSSK a Regiojet sa vyhováral na ŽSSK, že im dlho trvalo poslať lokomotívu. Pritom ŽSSK nemalo žiadnu povinnosť posielať čo i len rušňovodiča. Samozrejme potom Regiojet blokoval trať, takže ŽSSK žiaľ nemali na výber a museli poslať rušeň. A takto sa dá ísť ďalej.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 16:22:24
00
Jaiub tolko ludi dnes len tak vysedava kade tade v autach ze im to divne ani zbytocne nepride.
Zobraziť komentár 09.04.2023 - 17:30:40
02
Ako toto prejde cez STK, či za tašku klobás.. netuším 😟🤦
Zobraziť komentár 11.04.2023 - 20:53:05
00
To by som rovno nahlásil, nech zoberú licenciu tej STK
Zobraziť komentár 11.04.2023 - 21:04:33
00
nemozu, to je hasicska felda :-D
Zobraziť komentár 11.04.2023 - 21:07:41
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up