Ahojte, nema niekto skusenost s opravou /vulkanizaciou/ asi 1cm prerazeneho plasta? Je to priamo na "behu" mimo dezenu, pozdlzne v smere. Vypodlozil som ho starym hladkym kevlarom, ale stale to nie je ono. Je to novy plast /500km/.
Vdaka za kazdu radu
No moja rada je, kup novy . Ja som takto odpisal tri takmer nove (tiez asi 500km) ,ale oprava je tak dobra na dojazd . Rozhodne nie na jazdenie . To by si mohol dopadnut tak ,ze uz z vyjazdu by bol len pesi pochod . Fakt treba kupit novy a stary zahod . A hlavne nekupuj lacne plaste v akcii za 250.- . Ja nemam moc financii ,ale lacne uz nikdy . Nevydrzia mi a skor ako ich zoderiem tak ich roztrhnem naboku . Za slobodna som jazdil kvalitnejsie modely a nestalo sa mi to ani raz .
Mas 100%pravdu. Idem to tiez takto riesit, ale je mi luto ten plast vyhodit, lebo to nebola ziadna lacnota - Bontrager JohnXR Kevlar Rear.
Tieto plaste sa este delia na predny /Front/ a zadny /rear/. Kazdy z nich ma iny dezen aj vahu, takze som z toho dost na prasky , ze to takto dopadlo hned po 500 kilakoch. Volal som do Oslan a maju ich len na drote. Mozno kupim aj ten a tento si necham na dojazd, len ho musim nejako "zacelit" a O TO MI IDE. Vdaka za radu.
Ps.: Pred chvilou mi volal kamos, ze to robia aj v pneuservisoch /klasicky s tym gumenym stuplom/?
No myslel som tym rodinu a nie moj svetonazor. Aby si ma spravne pochopil . Vies ono nie je sloboda ako sloboda . Moju rodinu za väzinie nepovazujem . Aj ked penazi je podstatne menej . Pardon za OT . PS: mam na konte dobry skutok pobavil som Ta
ja som prerezal 50km michelin wildgripper na autogenom odpalenej kolajnici ... diera v tvare pismena "L" . 2x2,5cm .... po znamosti som si to dal do MATADORU vulkanizaciou spraviť . esteticky nič moc, ale prežil napriklad sulovsky maraton takze, dopohody...
A hlavne nekupuj lacne plaste v akcii za 250.- . Ja nemam moc financii ,ale lacne uz nikdy . Nevydrzia mi a skor ako ich zoderiem tak ich roztrhnem naboku .
ked sa pošťastí roztrhneš všetko, z pravidla drahšie kevlarové plášte idú dolu s váhou na ukor ubratia hmoty. a kde? no na bočniciach. častokrát ti práve tá lacnejšia drátová verzia od niakej kendy može vydržat viac ako XY korunový Swalbe či Continental. nie sám prdol 1500 korunový michelin. a poznám vela takých pripadov.
Da sa vulkanizacne opravit ako spominal LitlleFox, ale je to tiez len nudzove riesenie. Takto opraveny plast ma velku axialnu nerovnovahu, v mieste opravy je tuhsi a jednoducho na rovnom podklade to hadze. Ja som ho zalozil synovi ten ho zodral bez problemov pri sutazi kto da dlhsi smyk . Odporucam ale novy.
Urcite mas pravdu,ale ja som opisoval svoje skusenosti . Zhodou okolnosti zrovna som hovoril o lacnych Kendach . Na kevlarovych Specialized ,alebo Panaracer XC pro sa mi to nikdy nestalo. A to som ich nesetril . Teraz skusam Continentaly. Je jasne ze roztrhnes vsetko ked sa zadari. No ja som ich neroztrhol ani raz pri HC jazde . A preto ten moj nazor . A tiez som mal jeden opraveny a vydrzal aj niekolko vyjazdov ,az nakoniec som musel ist 14km pesi domov. Ale to su len moje skusenosti. 100 ludi 100 chuti .
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Toto napises -
... a pod ciarou mas toto :
------------------------------------------------------------------------------
Sloboda je moje pravo.
Tieto plaste sa este delia na predny /Front/ a zadny /rear/. Kazdy z nich ma iny dezen aj vahu, takze som z toho dost na prasky
Ps.: Pred chvilou mi volal kamos, ze to robia aj v pneuservisoch /klasicky s tym gumenym stuplom/?
ked sa pošťastí roztrhneš všetko, z pravidla drahšie kevlarové plášte idú dolu s váhou na ukor ubratia hmoty. a kde? no na bočniciach. častokrát ti práve tá lacnejšia drátová verzia od niakej kendy može vydržat viac ako XY korunový Swalbe či Continental. nie sám prdol 1500 korunový michelin. a poznám vela takých pripadov.