citácia: taky qashqai ..co je nanom okrem toho ze toje Nissan dobree?..ja nanom nic dobre nevidim.. priechodnost v terene , asi taka ze polne cesty adost..
na ceste je to len zbytocne velke, a tazsie jazdne vlastnosti
Povedať, že kaškaj je zbytočne veľký je scestné. Do kufra sa zmestia dve prepravky piva a na zadných sedačkách tiež nie je extra veľa miesta. Čiže kaškaj je podľa mňa rodinné auto vyzerajúce o niečo lepšie ako iné rodinné škatulky a je o kúsok vyšší. Na ceste sa správa rozumne a cyklista bude potrebovať na neho aj "záhradku". hehe
Warzone pekne si si vybral.
pokial viem treti rad sedadiel je sklopitelny do podlahy ;-] kaskaj som nevidel sice ale touran to tak ma ;-]]]] a btw neverim ze niekto dokaze ist s autom ako kaskaj za 6 l nafty o benzine ani nehovoriac
Qua, dakujem za foto. Neveril by som, že konštruktéri by chceli do kaškaja narvať o dve osoby viacej. Vozil som sa v klasickej verzii 5 osôb a nepripadalo mi vhodné rvať do kufra ďalších ľudí. hehehehe
S pánom bohom, idem od Vás. Nechajme tu ešte priestor na ten desktop. hehe
taky qashqai ..co je nanom okrem toho ze toje Nissan dobree?..ja nanom nic dobre nevidim.. priechodnost v terene , asi taka ze polne cesty adost..
na ceste je to len zbytocne velke, a tazsie jazdne vlastnosti
urcite nie pekna spotreba , no neviem,
ok a zakoncim OT ze aj ked nemam pravdu, odpor k tymto novodobym SUV mat budem stale ..:X
myslim, ze kaskaj vobec nie je terenne auto takze priechodnost terenom by som tu nebral...sice ano tvari sa to ako auto do terenu ale urcite nie je...ako si napisal tak max. rozbitejsie polne cesty.
warzone:
no ok, ale tak siel som v Nissan Patrol, a okrem toho ze sa to v zatackach viac naklanalo.. na ceste pohoda, mohli sme ist aj 160vpohode, v takomto.Patrole a ucite by to zozehlilo tie retardery,adt lepsie, ale ak ide o komfort,a vybavu tak chapem
ale postoj k novym SUV, budem mat taky...aky mam, ked napr. aj taka Grand Vitara,alebo novsia Vitara, je nanic,ked som pocul co to robi v terene[ak porovnam cenu, a uzitok stoho auta], koli tym electronickym blbostiam,obmedzovacom atak,
len neviem aka pohoda by to bola narazit v tych 160 s tym patrolom . klasicke off-roady nie s stavane na velke rychlost (myslim teda co sa bezpecnosti tyka) takze tu by som dal prednost urcite suv.
schvalne som si dnes zamenil pozadie na desktope aby som mohol este raz a opravnene reagovat k tejto teme
takze, tentokrat moje HandMade pozadie z bike tripu po juhozapadnom pobrezi Irska, holt niekedy si ani AM/EN ista nevyberie a musi s "crossoverom" po asfalte
Spotreba dieslu: "Zdraví vás nový majitel Kašíka- nafťaka. Zatím jsem najel 700 km, mám jej teprve týden,ale jsem zatím moc spokojený. Spotřeba ukazuje 5,6 litru,akcelerace dobrá na 1,5 a šetistupňová převodovka je super. Rychlosti tam padají sami. Samozřejmě jsem našel nedostatky, ale především v práci servisu, který prováděl montáž závěsu. Trochu jsem hotovej z čidel při couvání, ale snad si zvyknu a já, který se moc nepoutám bych to píkání" ZDROJ: http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts.php?topic_id=36139&kols=2 podla mojho nazoru, nato ze je ten motor nezabehnuty je to super, snad to casom pojde aj nizsie, co by bolo len skvele,...
Jazdne vlastnosti tohto auta dopadli v tetsoch vzdy len dobre, podvozok je dostatocne tvrdy takze sa to nenaklana ani v zakrutach, jeho vysku si clovek vsimne az ked sa do auta oprie vietor na dialnici... (tak to uviedol jeden novinar)
Niesom bohac aby som mal jedno male auto do mesta a jedno "velke" na dlhsie cestovanie, ale mam zratane kolko krat som na nasom rodinnom escorte 1.6d rv. 1988 nechutne suchol spodok ked sme isli plne nalozeny tri zjazdove biky na streche (cca 60kg) v aute dalsich cca 220kg svalov heliem chranicou atd... vela najazdim po nekvalitnych cestach tak preco si nekupit auto z vlastnostami mestiaka a schopnostami "SUV" jeho svetlu vysku a terennejsie ladeny podvozok urcite nieje na obtiaz, moznost zvolit pohon 4x4 uz dnes nepovazujem za luxus, skor ako jeden z dalsich doplnkov vybavy... spomedzi tych ostatnych ako su ABS, ESP, uz to dovno nieje zalezitost len offroadou ak zijes v diere kde uz ani pluhar nechodi tak to vsetko ocenis... ak ho milujes nieje co riesit jedine zeby som vyhral v lotte a rozhodol sa predsa len pre audi q5 q7 abo volvo xc 90 xc60 nechcam sa hadat, urcite nie na bike fore otom ktore auto ano ktore nie, to rovno mozem zalozit temu Vecka verzus Kotuce, Hardtail Verzus Fullhojdacka atd... satka verzus helma atd atd... rovnako nekonecne diskusie... PEACE
a aby som nezabudol na svoju plochu.. hehe
este ma napadlo ze som chcel dodat k vyjadreniam zastancou skutocnych SUV nie "parodii" este toto mna rovnako tak ako vas irituje "zsenstili bonsajovi offroad" irituje SUV v meste a este ktomu na nizkoprofilovych chromoch... verte ze tu kde zijem je v meste viac pimpovancyh range roverov a x6 xc 90 q7 ako kdekolvek v EU a maloktore znich sa skutocne dostane mimo cestu pripadne dalej jak z detmi do Skoly... ak nato niekto ma peniaze preco nie, niesom zavystlivec... rovnako tak je tu strasne vela farmarov, ktory svoje defendre a l200 naozaj vyuzivaju naplno... uz mi prosim vas nesiahajte na crossover kategoriu
takze, tentokrat moje HandMade pozadie z bike tripu po juhozapadnom pobrezi Irska, holt niekedy si ani AM/EN ista nevyberie a musi s "crossoverom" po asfalte
super, stihol si to cvaknut skor nez sa more vylialo
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
na ceste je to len zbytocne velke, a tazsie jazdne vlastnosti
Povedať, že kaškaj je zbytočne veľký je scestné. Do kufra sa zmestia dve prepravky piva a na zadných sedačkách tiež nie je extra veľa miesta. Čiže kaškaj je podľa mňa rodinné auto vyzerajúce o niečo lepšie ako iné rodinné škatulky a je o kúsok vyšší. Na ceste sa správa rozumne a cyklista bude potrebovať na neho aj "záhradku". hehe
Warzone pekne si si vybral.
reakcia na prispevok pred mojim .. nemal som pocit ze v tom kontexte to bude treba zdoraznovat
S pánom bohom, idem od Vás. Nechajme tu ešte priestor na ten desktop. hehe
na ceste je to len zbytocne velke, a tazsie jazdne vlastnosti
urcite nie pekna spotreba , no neviem,
ok a zakoncim OT ze aj ked nemam pravdu, odpor k tymto novodobym SUV mat budem stale ..:X
myslim, ze kaskaj vobec nie je terenne auto takze priechodnost terenom by som tu nebral...sice ano tvari sa to ako auto do terenu ale urcite nie je...ako si napisal tak max. rozbitejsie polne cesty.
no ok, ale tak siel som v Nissan Patrol, a okrem toho ze sa to v zatackach viac naklanalo.. na ceste pohoda, mohli sme ist aj 160vpohode, v takomto.Patrole a ucite by to zozehlilo tie retardery,adt lepsie, ale ak ide o komfort,a vybavu tak chapem
ale postoj k novym SUV, budem mat taky...aky mam, ked napr. aj taka Grand Vitara,alebo novsia Vitara, je nanic,ked som pocul co to robi v terene[ak porovnam cenu, a uzitok stoho auta], koli tym electronickym blbostiam,obmedzovacom atak,
len neviem aka pohoda by to bola narazit v tych 160 s tym patrolom
ne ne...to by som tam mal spinku
http://bp3.blogger.com/_8BuUd9X2mrc/Rbk7KakDTKI/AAAAAAAAAIo/7SXyf_kbb-g/s1600-h/macgyverspinka.jpg
takze, tentokrat moje HandMade pozadie z bike tripu po juhozapadnom pobrezi Irska, holt niekedy si ani AM/EN ista nevyberie a musi s "crossoverom" po asfalte
Nissan Qashqai a Bezpecnost pasazierov: http://auto.server.sk/diskusia---servis-konstrukcia-automobilov-nissan-qashqai-ziskal-v-testoch-euro-ncap-pat-hviezdiciek--category-je-50-x-id-je-21705
Spotreba dieslu: "Zdraví vás nový majitel Kašíka- nafťaka. Zatím jsem najel 700 km, mám jej teprve týden,ale jsem zatím moc spokojený. Spotřeba ukazuje 5,6 litru,akcelerace dobrá na 1,5 a šetistupňová převodovka je super. Rychlosti tam padají sami. Samozřejmě jsem našel nedostatky, ale především v práci servisu, který prováděl montáž závěsu. Trochu jsem hotovej z čidel při couvání, ale snad si zvyknu a já, který se moc nepoutám bych to píkání" ZDROJ: http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts.php?topic_id=36139&kols=2 podla mojho nazoru, nato ze je ten motor nezabehnuty je to super, snad to casom pojde aj nizsie, co by bolo len skvele,...
Jazdne vlastnosti tohto auta dopadli v tetsoch vzdy len dobre, podvozok je dostatocne tvrdy takze sa to nenaklana ani v zakrutach, jeho vysku si clovek vsimne az ked sa do auta oprie vietor na dialnici... (tak to uviedol jeden novinar)
Niesom bohac aby som mal jedno male auto do mesta a jedno "velke" na dlhsie cestovanie, ale mam zratane kolko krat som na nasom rodinnom escorte 1.6d rv. 1988 nechutne suchol spodok ked sme isli plne nalozeny tri zjazdove biky na streche (cca 60kg) v aute dalsich cca 220kg svalov heliem chranicou atd... vela najazdim po nekvalitnych cestach tak preco si nekupit auto z vlastnostami mestiaka a schopnostami "SUV" jeho svetlu vysku a terennejsie ladeny podvozok urcite nieje na obtiaz, moznost zvolit pohon 4x4 uz dnes nepovazujem za luxus, skor ako jeden z dalsich doplnkov vybavy... spomedzi tych ostatnych ako su ABS, ESP, uz to dovno nieje zalezitost len offroadou
a aby som nezabudol na svoju plochu.. hehe
este ma napadlo ze som chcel dodat k vyjadreniam zastancou skutocnych SUV nie "parodii" este toto
super, stihol si to cvaknut skor nez sa more vylialo