Tak ono konstrukcna schopnost komponentov je velmi dolezita...ja len pridam podla tech. parametrov napatia U 140V a prud I 240A zakladny vzorec pre vykom P vo watoch je P=U*I takze 140*240=33600 takze stroj ma maximalne 33kW a pri vahe 60kg parametrovo 160km/h to da bez problemov. Ci to vydrzia komponenty, ci to udzi dlhodobo /prehrievanie motora, riadiacej jednotky/ kapacita akumulatorov a tiez ich prehrievanie v dosledku enormnej spotreby a tym extremnej chemickej reakcii...atd...to je uz ina kava.....
tak pneumatiky to nehodnotim ale chalani ste si pozreli dobre parametre! Ma to 84V akumulator a 12kW motor. Ta vaha 50kg je absolutne lahucka ako pierko. Pozerate sa totizto na e-motorku a nie e-bike. Ako chces pomoct 12kW motoru? Jazdil z vas niekto na kroske? mavaju od 80kg do 110kg /400cmm a nik v klopke nespadne, lietaju cez 30m ak vies a aj viac....preco ste taky extremne kriticky. Myslim ze previest sa na niecom takom tak ani jeden z vas by nenapisal nic zaporneho, a aj ten design by bol inak hodnoteny. Ako ma vyrobca ukrit 84V 1.5KWh akumulator? regulator a ostatne komponenty? ono do 1kW este ako tak pri e-bike sa to da uchladit a mozno aj poschovavat ....ale 36V akumulator aky ma napr aj wamp a prevazna vadsina /max 48V/ je rozdiel ako 84V a 1.5kwh tiez!!! Jednoducho je to e-motorka.
Kroska asi nema 12kWh, ci ? .. a co viem, motorove trailove motorky maju cca 50kg. ebike s 50kg je uplna hovadina. A inak, krosky dole kopcom nic moc...vsak uz bolo raz jedno porovnanie. Akurat hore kopcom zerodovat kopec, to jedine
Ked na tomto mohol ist Barone 223 km/h dole svahom, tak na tamtom nemoze byt problem ist po rovnej asfaltke 160 km/h. Druha vec je, ze nikto rozumny to asi skusat nebude.
Po rovine v zavetri za inym vozidlom je rekord nieco okolo 270km/h, ak som dobre videl na wikine. /a ano, rychlejsie nez typek dolekopcom/
najväčší problém je pri vysokých rýchlostiach a je s vyvážením a pevnosťou MTB kolesa, na obvod začne pôsobiť stále väčšia odstredivá sila a tvar kolesa sa deformuje, začne sa to silno prejavovať už od cca 70km / hod,
100 km / hod je už asi hranica, kde končí ovládateľnosť,
To neviem co si skusal, ale ja som pri 83km/h pri dlhom alpskom zjazde, nemal ziaden problem na mtb a to som nemal nijak zvlast tuhe kolesa. Zrejme si mal dake sunty , nie slusne kolesa .. ak ti nehadze plast, nemozes mat problem .. 70km/h nie je ziadna rychlost
To neviem co si skusal, ale ja som pri 83km/h pri dlhom alpskom zjazde, nemal ziaden problem na mtb a to som nemal nijak zvlast tuhe kolesa. Zrejme si mal dake sunty , nie slusne kolesa .. ak ti nehadze plast, nemozes mat problem .. 70km/h nie je ziadna rychlost
Ten ebike o ktorom bola rec nebol urceny na trial. A kroska a trial je rozdiel. Vykon motora elektro alebo spalovaci zalezi co clovek od toho pozaduje. 12kW akykolvek pohon na vahu 50kg nieje zly pomer. Ked si kusok starsi tak urcite pamatas na DDR a trabant. Je /bol/ to dvojtakt a vykon? 20kW . Nemci presli na tom celu Europu. A predstav si ze 100km/h to dalo...samozrejme nie do kopca a 50kg to bola vaha o ktorej sa trabantu len snivat mohlo. Takze ak 50kg pohana 12kW - nezatracoval by som to hned.
ešte jedna vec, čo si neuvedomujete, ja som to bral ako samozrejmosť, keďže som si to vyskúšal,
pri tej rýchlosti na takejto chobotine nejdeš na voľnobeh dole kopcom, ale kľudne aj do kopca, ( samozrejme nie 12% ) a prenášaš brutálny výkon na zadné koleso,
ja som si vyskúšal cca 3000 W, ( napr. obyčajná cykloreťaz + kazeta to neprenesie ) a mal som tam hrubšiu reťaz ako ten týpek na tom elektrobajku.
na ovládateľnú jazdu proste potrebuješ ťažký liatinový ráfik, ktorý sa vôbec nedeformuje
ak ten elektrobajk dá fakt 12000 W, tak ako je postavený je hodne nebezpečná mašina.
Mne to hovorit nemusis, na babe som sa v skoro 60km/h zdrbal na cestaku v zakrute prave koli nejakemu kamienku (prispevky boli v vpadoch na bajku a v demolaciach aj s fotodokumentaciou)
ziletkari su vacsi prepinaci ako dhckari...ti maju v sebe aspon taky pud sebazachovi ze sa obrnia...ale hentym to hrdost nedovoli sak co by si ludia mysleli o ziletkarovi s o*****u korytnackou a kolenackami
peterecek no počkaj, ale ty na tom bajku do kopca nepošlapeš ani hovnô a v ten deň som ten konkrétny zjazd išiel už 5ty krát po sebe (zrovna najpomalšie) a aj tak som sa práve vtedy zdrbal btw. sme už docela hodne OT....zas to tu jezus premaže a ja prídem o príspevky
ešte jedna vec, čo si neuvedomujete, ja som to bral ako samozrejmosť, keďže som si to vyskúšal,
pri tej rýchlosti na takejto chobotine nejdeš na voľnobeh dole kopcom, ale kľudne aj do kopca, ( samozrejme nie 12% ) a prenášaš brutálny výkon na zadné koleso,
ja som si vyskúšal cca 3000 W, ( napr. obyčajná cykloreťaz + kazeta to neprenesie ) a mal som tam hrubšiu reťaz ako ten týpek na tom elektrobajku.
na ovládateľnú jazdu proste potrebuješ ťažký liatinový ráfik, ktorý sa vôbec nedeformuje
ak ten elektrobajk dá fakt 12000 W, tak ako je postavený je hodne nebezpečná mašina.
Oskarový herec Robin Williams byl po celou dobu svého života vášnivým cyklistou a v jeho garáži by se prý dalo najít přes sto kol. Teď jdou některá z nich do aukce a jsou mezi nimi i velmi zajímavé kousky. https://paddle8.com/auction/robin-williams/
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Kroska asi nema 12kWh, ci ?
Po rovine v zavetri za inym vozidlom je rekord nieco okolo 270km/h, ak som dobre videl na wikine. /a ano, rychlejsie nez typek dolekopcom/
100 km / hod je už asi hranica, kde končí ovládateľnosť,
To neviem co si skusal, ale ja som pri 83km/h pri dlhom alpskom zjazde, nemal ziaden problem na mtb a to som nemal nijak zvlast tuhe kolesa. Zrejme si mal dake sunty , nie slusne kolesa
čo tak prípadne si skúsiť nejakú zákrutu ? skús si to tak pol hodiny
Ten ebike o ktorom bola rec nebol urceny na trial. A kroska a trial je rozdiel. Vykon motora elektro alebo spalovaci zalezi co clovek od toho pozaduje. 12kW akykolvek pohon na vahu 50kg nieje zly pomer. Ked si kusok starsi tak urcite pamatas na DDR a trabant. Je /bol/ to dvojtakt a vykon? 20kW . Nemci presli na tom celu Europu. A predstav si ze 100km/h to dalo...samozrejme nie do kopca
pri tej rýchlosti na takejto chobotine nejdeš na voľnobeh dole kopcom, ale kľudne aj do kopca, ( samozrejme nie 12% ) a prenášaš brutálny výkon na zadné koleso,
ja som si vyskúšal cca 3000 W, ( napr. obyčajná cykloreťaz + kazeta to neprenesie ) a mal som tam hrubšiu reťaz ako ten týpek na tom elektrobajku.
na ovládateľnú jazdu proste potrebuješ ťažký liatinový ráfik, ktorý sa vôbec nedeformuje
ak ten elektrobajk dá fakt 12000 W, tak ako je postavený je hodne nebezpečná mašina.
na Rohatke?
pri tej rýchlosti na takejto chobotine nejdeš na voľnobeh dole kopcom, ale kľudne aj do kopca, ( samozrejme nie 12% ) a prenášaš brutálny výkon na zadné koleso,
ja som si vyskúšal cca 3000 W, ( napr. obyčajná cykloreťaz + kazeta to neprenesie ) a mal som tam hrubšiu reťaz ako ten týpek na tom elektrobajku.
na ovládateľnú jazdu proste potrebuješ ťažký liatinový ráfik, ktorý sa vôbec nedeformuje
ak ten elektrobajk dá fakt 12000 W, tak ako je postavený je hodne nebezpečná mašina.
ta asi pises po latinsky Srsne
https://paddle8.com/auction/robin-williams/
http://www.nuclearblast.de/en/products/bandmerch/fahraeder/utb/slayer-subrosa-utb-bike-large-black.html