Nasilu otvárajú zaradom schránky a dúfajú, že nájdu niečo hodnotné.
Prekonať ten malý magnet nie je až také ťažké.
Ostatné je zbytočné riešiť, lebo poznáš len nejaký mne neznámy "váš" obchod.
Svet siaha aj za hranice vášho obchodu, preto je ďalšia debata zbytočná.
Mne je smiešne zase toto vyplakávanie ako Vás strašne poškodzuje, že balík nemáte vtedy a vtedy a že sa musíte prispôsobovať. No nakoľko do toho vstupuje veľa premenných, tak to nikde nebude dokonalé. Ja by som ti tu vedel vypísať, aký tupóňov zo strany zákazníkov musíme znášať my ako prevádzkovateľ eshopu. Hlavne nie sú schopní pochopiť jednoduchý, logický a stručný písaný text, alebo prehliadajú informácie, ktoré im priamo dávame pred oči na našom webe. Aj tak sa ti budú sťažovať potom, na to, že sme nedodržali to alebo hento, pritom tú informáciu mali dostupnú, majú ju v maily, majú ju v SMSke. Majú ju vypísanú pri objednávanom produkte.
Ostatné je zbytočné riešiť, lebo poznáš len nejaký mne neznámy "váš" obchod.
Svet siaha aj za hranice vášho obchodu, preto je ďalšia debata zbytočná.
Chcem ťa vidieť, ako v číne zadávaš deň doručenia.
Ale aj tvoje rady prepravcovia ľahko aplikujú, keď im to zníži náklady.
Z Číny žiadny odpad nenakupujem. A áno viem, že aj to čo nakúpim u nás koľkokrát má pôvod made in china. Využívam primárne slovenské/české eshopy poprípade európske.
A s tým zadaním konkrétneho dňa doručenia vychádzam z toho, že na našom e-shope takto vieme vyjsť v ústrety zákazníkom. A to aj z dôvodu, že náš špecifický tovar nemôže ísť do balikoboxov. A to buď z dôvodu, že je niekedy dosť nadrozmerný a potom z dôvodu jeho zloženia. Kedy by mohol byť v mrazoch znehodnotený alebo v letných úpekoch až výbušný.
Toto prosim elaboruj, to ako v noci chodia fetky skusat zadavat nahodne kody, ci im nieco nevypadne, ci ako?
Asi nakupuješ i ideálnych obchodoch. Mne sa neraz stane, že nedodržia deklarovaný termín odoslania, alebo tovar, ktorý sľubujú skladom do 5 dní, nje je do 5 dní, takže ani nevieš kedy začne doručovanie... mnoho rôznych scénárov. Asi preto je tu popísaných 37 strán o doručovaní
Chcem ťa vidieť, ako v číne zadávaš deň doručenia.
Ale aj tvoje rady prepravcovia ľahko aplikujú, keď im to zníži náklady.
Toto sa mi stalo a doručovali ho 4 dni.
Inak, u nás si nútený vyberať z Packety hneď, lebo keď tam cez noc balík necháš, ráno tam už nemusí byť.
Len za seba poviem, že 24 hodín nie je mrte veľa času. Možno pre domasedov. Ja by som takú službu na dopravu nezvolil. Nesedím doma na riti.
Asi aj iní ľudia vedú aktívny život, keď im umožňujú vybrať balík do 7 dní. Ale ty máš zrejme presnejšie štatistiky.
Presne ako pisal Joli, mozes si predsa zvolit dany den, hadam sa najde aspon jeden, kedy si v 24 hodinovom okne doma. A takisto som navrhoval, ze ked uz nestihas, ze si to mozes za poplatok predlzit? Ale to sa uz nepaci, ze? Radsej nech platia vsetci, aj ti, ktori su natolko slusni, ze si vedia vybrat balik v rozumnom case a neblokuju boxy.
Obmedziť dobu na jeden deň je také proklientské a stane sa veľkou konkurenčnou výhodou.
Túto praktiku už dopravcovia uplatňujú. Napríklad Packeta dobu uloženia skrátila od začiatku novembra do vianoc zo 7 na 4 dni. Predĺženie zo 7 na 2 dni.
Takže tvoj jeden deň by bol atraktívna ponuka. Ako hovoríš: načo je zákazníkovi toľko času na výber? Má pekne sedieť doma, alebo najlepšie pri Alzaboxe.
Čo má vôbec čo cestovať, či mať v kľude program.
Si génius. Predaj tento nápad Alze čím skôr. Zbohatneš. Alebo si založ vlastnú firmu. Všetci pôjdu k tebe.
EDIT:
Ešte mi napadlo, že Alzabox slúži ako “lock-er” pre rôzne e-shopy a kuriérov. Tak tie časy a služby musíš zladiť s viacerými subjektami aj na strane príjmu aj na strane výdaja.
Ale s tým si iste rátal. Určíš im tvrdé mantinely. Nebudú tam chodiť, keď sa im zachce
Ale však sám zákazník si pri tvorbe objednávky môže stanoviť aj deň doručenia do toho balíkoboxu. Ak si ho nestihne vybrať o jeden-dva dni v priebehu dňa, tak nech si tam dá doručenie o týždeň, kedy si je istý, že počas tých 24 h si nájde trochu času sa pri tom boxe zastaviť. Nikto tu zákazníkovi predsa nenúti aký deň si má ten balík nechať doručiť. Predsa si to zákazník môže dať do poznámky v objednávke, kedy to chce na ten box doručiť. A potom začne plynúť tých 24 h. Je to to najjednoduchšie plánovanie. Ak si ľudia nedokážu ani toto naplánovať, tak nech idú do kelu a chodia si po kamenných obchodoch, kedy im to vyhovuje. No aj tie majú svoje otváracie hodiny.
Bodaj by mi to tu v DNV supol radsej tam, alebo by mi aspon zavolal, to by bolo proklientske, ze prepacte nezmestila sa mi zasielka do boxu, ale doslova 5 metrov dalej je predajna, kde tiez dorucujeme, suhlasite, aby som Vam to nechal tam, alebo radsej pockate 3 dni na opatovny pokus? To by bol 100 razy proklientskejsi pristup. Ale niekomu, komu je 24 hodin na vyzdvihnutie malo, som asi stupil na otlak svojim navrhom - sorry, to nebolo tebe, lapaloma.
Obráť sa s týmito cennmi radami na Alzu. Ja ti v tomto nepomôžem.
Len za seba poviem, že 24 hodín nie je mrte veľa času. Možno pre domasedov. Ja by som takú službu na dopravu nezvolil. Nesedím doma na riti.
Asi aj iní ľudia vedú aktívny život, keď im umožňujú vybrať balík do 7 dní. Ale ty máš zrejme presnejšie štatistiky.
Obmedziť dobu na jeden deň je také proklientské a stane sa veľkou konkurenčnou výhodou.
Túto praktiku už dopravcovia uplatňujú. Napríklad Packeta dobu uloženia skrátila od začiatku novembra do vianoc zo 7 na 4 dni. Predĺženie zo 7 na 2 dni.
Takže tvoj jeden deň by bol atraktívna ponuka. Ako hovoríš: načo je zákazníkovi toľko času na výber? Má pekne sedieť doma, alebo najlepšie pri Alzaboxe.
Čo má vôbec čo cestovať, či mať v kľude program.
Si génius. Predaj tento nápad Alze čím skôr. Zbohatneš. Alebo si založ vlastnú firmu. Všetci pôjdu k tebe.
EDIT:
Ešte mi napadlo, že Alzabox slúži ako “lock-er” pre rôzne e-shopy a kuriérov. Tak tie časy a služby musíš zladiť s viacerými subjektami aj na strane príjmu aj na strane výdaja.
Ale s tým si iste rátal. Určíš im tvrdé mantinely. Nebudú tam chodiť, keď sa im zachce
Blbosť.... tvoj systém by tým pádom automaticky "blokoval" schránku stále na 2-3 dni, lebo nevieš, kedy si adresát balík vyzdvihne
Zvýši sa závislosť na pripojení do siete. (Tie boxy totiž vedia dlhšiu dobu fungovať offline)
Je obdobie, keď sa všetky takéto limity budú prejavovať. Ale máš pravdu, zdvojnásobením kapacity boxov by sa toto zčasti eliminovalo.
Navrhni Alze, ako zdvojnásobiť kapacitu a udržať poplatky. Zjavne tomu dobre rozumieš. Alza je moderná firma, určite ocení inofatívne riešenia a zefektívnennie prepravy. Za dobrú radu nejaký ten groš radi dajú
Je to dynamický systém, tak obsadenosť sa mení každou sekundou - niekto si prevezme svoj balík a priečinok je voľný pre teba. V inom boxe mohlo byť miesta dosť - neprerábali to tam zvárači na väčšie
Úplne jednoduché
Keby ten system navrhoval niekto pricetny, tak potom by to navrhol tak, ze ak odosielatel raz zada, ze chce dorucit balik tej a tej velkosti, tam a tam, vtedy a vtedy, tak by to dane miesto bolo pre ten balik na ten cas zarezervovane. Bodka. V opacnom pripade mu to nema dorucenie na ten dany cas na dane miesto umoznit. Ked raz system ma obmedzenu kapacitu, nemoze byt navrhnuty tak, ze kto prvy pride, ten prvy berie miesto. Presne takto isto by mohol zlyhat aj pokus o dalsie dorucenie a dalsie, do nemlatom. Obzvlast, ked dalsie dorucenie trva az 3 (!) pracovne dni.
posledný komentár: 27. 8. 2012 o 10:15