V prípade nejakej dopravnej udalosti sa kolóny môžu tvoriť o tom čase aj v smere do mesta. Ja som nepísal o rannej ***** ale o ***** a tá zvykne začínať aj po 14tej.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
cas fotky je 13:08, 14:36 je cas kedy som spravil vyrez ako screenshot
samozrejme, ze ziadna stojaca zapcha vtedy nebola
nepride mi normalne jazdit v lavom jazdnom pruhu. A ak mal strach o seba, tak si mal jazdu naplanovat inou trasou a nie si takto vynucovat priestor.
dost
a este nikdy som tadial nesiel na cestaku - vzdy som oboma smermi siel po tej vrazednej (pre teba) zamkovej dlazbe, pretoze na rozdiel od tych co sice maju plne usta ohladuplnosti ale iba vtedy ak je to voci nim ale nikdy ked sa maju spravat ohladuplne oni, nemam problem na 10m spomalit poza tu zastavku a ist po CYKLOTRASE a zbytocne neobmedzovat auta...
hlavne ze tretina "profesionalov" na fore ma odjazdene sotoliny na fields of burgenland s expendables a ich mokry sen je odjazdit flandry pripadne roubaix... ale hladka zamkova dlazba je NEPREKONATELNY problem.
tak ja vzdy vyhladavam cesty, kde stretnem minimum aut, tymto smerom jazdim relativne casto a za normalnych podmienok idem po cykloceste popri dunaji a ako trochu opravili ten usek popri lodeniciach k lafranconi, tak jazdim len tadial a hore ani nejdem...
ale ked sa niekedy rano ponahlam do roboty, reznem to aj ja tymto stylom v premavke a teda vacsinou auta zavadzaju mne, nie ja im, idem viacmenej v premavke s nimi a v tomto mieste sa treba radit do stredoveho pruhu kvoli autam odbocujucim na D2... niekedy proste je rychlejsie ist v lavom pruhu s autami ako v pravom, ked idu auta pomalsie a preraduju sa/odbocuju...
Ale ten cyklista ide v lavom pruhu, nie v strednom. V lavom nema co robit ak ide k FTVS, v strednom by to bolo OK. Ale mohol pod mostom odbocovat do Mlynskej doliny, vtedy by davalo zmysel ze je v lavom pruhu (ale to sa mi zda trochu priskoro, aj ked zavisi od intenzity aut).
Tiez tade chodim tak 3-6x do tyzdna, sice rano v pracovne dni a väčšinou po chodniku (zdielanom, cyklocesta) okolo Botanickej zahrady, po ceste iba zriedkavo, skoro rano alebo cez vikendy.
Ako píše Jezus, zaradenie do laveho pruhu dava zmysel (iba) ak chce pod mostom odbocovat vlavo do Mlynskej doliny.
Ak by bol v pravom pruhu (privadzac na most), musel by krizovat 2 pruhy aut, tento a priamy do mesta (z ktoreho sa tiez este casto pripajaju doprava na most).
Podotýkam, ze ak prave nie je zapcha, tak tam malokto jazdi 50.
nahodna ulicka v amsterdame. to oranzove pozdlz cesty/elektricky je cyklochodnik. Toto su este dost luxusne kachlicky. Niektori ludia by si svojim egocentrizmom dokazali vytapetovat nielen 1 barak
nahodna ulicka v amsterdame. to oranzove pozdlz cesty/elektricky je cyklochodnik. Toto su este dost luxusne kachlicky. Niektori ludia by si svojim egocentrizmom dokazali vytapetovat nielen 1 barak
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nechám sa poučiť.
samozrejme, ze ziadna stojaca zapcha vtedy nebola
nepride mi normalne jazdit v lavom jazdnom pruhu. A ak mal strach o seba, tak si mal jazdu naplanovat inou trasou a nie si takto vynucovat priestor.
a este nikdy som tadial nesiel na cestaku - vzdy som oboma smermi siel po tej vrazednej (pre teba) zamkovej dlazbe, pretoze na rozdiel od tych co sice maju plne usta ohladuplnosti ale iba vtedy ak je to voci nim ale nikdy ked sa maju spravat ohladuplne oni, nemam problem na 10m spomalit poza tu zastavku a ist po CYKLOTRASE a zbytocne neobmedzovat auta...
hlavne ze tretina "profesionalov" na fore ma odjazdene sotoliny na fields of burgenland s expendables a ich mokry sen je odjazdit flandry pripadne roubaix... ale hladka zamkova dlazba je NEPREKONATELNY problem.
tesim sa na minusky
bingo
ale ked sa niekedy rano ponahlam do roboty, reznem to aj ja tymto stylom v premavke a teda vacsinou auta zavadzaju mne, nie ja im, idem viacmenej v premavke s nimi a v tomto mieste sa treba radit do stredoveho pruhu kvoli autam odbocujucim na D2... niekedy proste je rychlejsie ist v lavom pruhu s autami ako v pravom, ked idu auta pomalsie a preraduju sa/odbocuju...
Ako píše Jezus, zaradenie do laveho pruhu dava zmysel (iba) ak chce pod mostom odbocovat vlavo do Mlynskej doliny.
Ak by bol v pravom pruhu (privadzac na most), musel by krizovat 2 pruhy aut, tento a priamy do mesta (z ktoreho sa tiez este casto pripajaju doprava na most).
Podotýkam, ze ak prave nie je zapcha, tak tam malokto jazdi 50.
https://maps.app.goo.gl/4ErGy2dSAkPkMLHf8
https://maps.app.goo.gl/4ErGy2dSAkPkMLHf8
Toto je tiež zaujímavá situácia 😀
inak ale bezna situacia, su omnoho zaujimavejsie, konfliktov ale minimum
https://www.trnavskyhlas.sk/c/39613-policia-patra-po-cyklistovi,-ktory-vosiel-do-jazdnej-drahy-mestskemu-autobusu/