A este mi napadlo take funny rozsirenie. Mohlo by byt nieco motivacne ako pri 3000 bodoch mozes ist na kavu s niekym z Timu MTBIKER, pri 6000 na vyjazd do 1 hodiny pri 10 000 na vyjazd na 3 hodiny Viaceri ste uz ako celebrity, ked tocite tolko videi - mozno by to niekoho zaujalo
Myslim, ze rebricek by kvoli osobnym udajom bol dost problematicky, ale mozno Boo_boo nieco vymysli. Kavu ti v Hradku spravime aj bez 3000 bodov a napr. cez testovacky, bikefittingy alebo skoly jazdy apod. vies stretnut celebrity normalne na predajni.
arnie rocne mame nizke stovky objednavok nad 3000e, to by sme museli niekoho najat na to aby len kavy obiehal. Pri nasich cislach by motivacne bolo kava nad 30 tis a pojazd nad 50 tis (tam mame iba 1 cloveka FO aktualne). A to uz asi tak motivacne nebude
Nemal som predstavu o číslach ale dík za info A veru hej, keď by bola hranica veľmi vysoko / nedosiahnuteľne, už je to náročné, skôr frustrujúce
Ten nápad sa mi vnukol lebo som viac krát čítal o rôznych hercoch, CEOs ako si s nimi môžeš pokecať na obede keď kúpiš toto hento .. alebo keď daruješ na dobročinnosť nejakú väčšiu sumu.
"Rebricek by kvoli osobnym udajom bol dost problematicky" - tiež mi to napadlo, jedine že tam dáš username. Ale chápem, asi blbosť - len viem že ľudia fičia na takých bodoch a rebríčkoch práve pri tých hrách.
Vedenie MTBIKERa komunikuje tuto uplne s kazdym, mam tyzdenne zopar PM kde ludia pisu priamo. Vacsinu ludi vratane mna viete stretnut na eventoch ci v Hradku. A ak ma niekto chut na kavu ci teda obed, ak to bude mat hlavu a patu, nemam problem. sme komunitny web a pred komunitou urcite neutekame. Takze smelo do nas
V našom vernostnom systéme máš nazbieraných (veľa) bodov a to Ťa zaraďuje do VIP kategórie.
Warning: V prípade žiadnej ďalšej aktivity Ti táto vernostná skupina zostane len do 09.10.2023
Nerozumiem. Len v júli som urobil tri objednávky v mtbiker shope. Aké su teda pravidlá? Kde je problém? Mám celkom presvedčivo cez 1000 bodov.
No ved si to zrataj zrataj len objednavky od 9.10.2021, vsetky starsie budu vtedy uz mimo. Napriklad ak si mal nejaku velku objednavku v auguste/septembri 2021, tak teraz sa este rata, no 10.oktobra sa uz nebude a mozes klesnut pod 1000.
--v skratke = hlavne pravidlo je, ze body za objednavky a za inu aktivitu (fotky,clanky...) platia len 2 roky.
ahojte, sice starsia tema, ale tiez by ma zaujimalo ako funguje pripisovanie bodov...teda ako rychlo od nakupu mi tam tie body nabehnu? hned po zaplateni alebo o mesiac ked uz je jasne ze to nevratim v zakonnej lehote? Kamoske totiz chybaju nejake body do premium urovne a zaroven bude riesit vacsi nakup a teda zlava by urcite potesila...tak ze ci to dava zmysel rozdelit nakup na dva, nieco nakupit aby sa dostala na premium uroven a potom vyuzit tu zlavu na dalsi nakup?
A tiez tam je ze od 3-10% to ma nejaku vnutornu logiku? nieco v zmysle ze cim drahsiu vec kupuje tym vacsia zlava alebo cim viac sa bodmi blizi k dalsej urovni tym vacsia?
Bolo by dobré aby ste si važili zákazníkov viac a hlavne tych čo sú VIP a nalievajú peniažky do vás by bolo dobre oceniť lepšími zľavami.
A dokonca sa tu poslednom čase stáva že už ani dorovnavať cenu neviete aj keď to je 10 alebo 20eur potom sa nečudujte že nakupujeme úplne inde treba zvážiť pre a pro a na poradách sa o Tom porozprávať a posúvať ďalej
vikiko body sa pripocitavaju po platbe za objednavku (pri pripadnom vrateni sa zas odpocitavaju). Ak chyba malo bodov do Premium, napis nasej zakaznickej podpore, myslim, ze ti nebude problem vyhoviet aby sme to nekomplikovali delenim objednavok a podobne.
Samotne zlavy sa odvijaju od nasich nakupnych podmienok na produkte a standardnej zlavy, ktoru na produkte mame. Tieto veci sa menia v case, casto aj viackrat denne, preto sa naozaj neda povedat aka presna zlava bude na konkretny tovar v buducnosti - plati vzdy ta, ktora je aktualna.
Ghost5900 zakaznikov si vazime a robime co je v nasich silach, aby sme im ponukli co najlepsie ceny. Musime si ale zarobit na vlastny chod a nedokazeme vzdy dorovnat niektore divoke ceny, ktore moze mat konkurencia, ktora vypredava, alebo z roznych dovodov mozno nakupila lepsie ako my (najma zahranicie), pripadne neponuka ani zdaleka take sluzby ako my. Co vieme dorovnat, dorovname, alebo sa aspon priblizime. Co nevieme dorovnat, nedorovname, lebo predavat so stratou nie je udrzatelny biznis model
Ak niekomu prasknú nervy a predáva za nákup alebo aj pod cenu nákupu, len preto, že nemá žiadne prostriedky, iba tovar na sklade, tak si zákazníci myslia, že všetci sú povinní predávať za rovnaké ceny......
Ghost5900 v sklade mame aktualne tovar od 3 firiem, ktorym sme 13-14 mesiacov dozadu este dorovnavali ceny a aktualne si na 2 z nich spomenie uz len ten, komu nevybavia reklamaciu alebo mu ostali dlzni peniaze.
Vazili si tieto firmy zakaznikov viac ako my?
Nevravim, ze kazdy kto je lacnejsi od nas tu o rok nebude ale niekde sme najlacnejsi my, niekde konkurencia. Nechcem tu zas a znova krutit kolecko o transakcnej dani, DPH, odvodoch atd, skratka robime to najlepsie ako vieme. Trh je bohuzial taky, ze stale tu niektore subjekty rozdavaju tovar, lebo inej sance nemaju.
Chystame zaujimavy Black Friday, budu skutocne unikatne ponuky na desiatky produktov, na stovky budu ceny najlepsie v roku.
cervo Super, dakujem za odpoved. Nakoniec zistila ze jej staci len ohodnotit produkty zakupene tento rok ktore este nehodnotila a bodov bolo nakoniec dost.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Ten nápad sa mi vnukol lebo som viac krát čítal o rôznych hercoch, CEOs ako si s nimi môžeš pokecať na obede keď kúpiš toto hento .. alebo keď daruješ na dobročinnosť nejakú väčšiu sumu.
"Rebricek by kvoli osobnym udajom bol dost problematicky" - tiež mi to napadlo, jedine že tam dáš username. Ale chápem, asi blbosť - len viem že ľudia fičia na takých bodoch a rebríčkoch práve pri tých hrách.
Warning: V prípade žiadnej ďalšej aktivity Ti táto vernostná skupina zostane len do 09.10.2023
Nerozumiem. Len v júli som urobil tri objednávky v mtbiker shope. Aké su teda pravidlá? Kde je problém? Mám celkom presvedčivo cez 1000 bodov.
--v skratke = hlavne pravidlo je, ze body za objednavky a za inu aktivitu (fotky,clanky...) platia len 2 roky.
A tiez tam je ze od 3-10% to ma nejaku vnutornu logiku? nieco v zmysle ze cim drahsiu vec kupuje tym vacsia zlava alebo cim viac sa bodmi blizi k dalsej urovni tym vacsia?
A dokonca sa tu poslednom čase stáva že už ani dorovnavať cenu neviete aj keď to je 10 alebo 20eur potom sa nečudujte že nakupujeme úplne inde
Samotne zlavy sa odvijaju od nasich nakupnych podmienok na produkte a standardnej zlavy, ktoru na produkte mame. Tieto veci sa menia v case, casto aj viackrat denne, preto sa naozaj neda povedat aka presna zlava bude na konkretny tovar v buducnosti - plati vzdy ta, ktora je aktualna.
Ghost5900 zakaznikov si vazime a robime co je v nasich silach, aby sme im ponukli co najlepsie ceny. Musime si ale zarobit na vlastny chod a nedokazeme vzdy dorovnat niektore divoke ceny, ktore moze mat konkurencia, ktora vypredava, alebo z roznych dovodov mozno nakupila lepsie ako my (najma zahranicie), pripadne neponuka ani zdaleka take sluzby ako my. Co vieme dorovnat, dorovname, alebo sa aspon priblizime. Co nevieme dorovnat, nedorovname, lebo predavat so stratou nie je udrzatelny biznis model
Ak niekomu prasknú nervy a predáva za nákup alebo aj pod cenu nákupu, len preto, že nemá žiadne prostriedky, iba tovar na sklade, tak si zákazníci myslia, že všetci sú povinní predávať za rovnaké ceny......
Vazili si tieto firmy zakaznikov viac ako my?
Nevravim, ze kazdy kto je lacnejsi od nas tu o rok nebude ale niekde sme najlacnejsi my, niekde konkurencia. Nechcem tu zas a znova krutit kolecko o transakcnej dani, DPH, odvodoch atd, skratka robime to najlepsie ako vieme. Trh je bohuzial taky, ze stale tu niektore subjekty rozdavaju tovar, lebo inej sance nemaju.
Chystame zaujimavy Black Friday, budu skutocne unikatne ponuky na desiatky produktov, na stovky budu ceny najlepsie v roku.
Preco nie, treba pomenovat vinnikov pravym menom. Drahota vsade kam oko dovidi.. a bude este horsie