- vo vratke je napisane: "Tovar starostlivo zabaľ a následne dones do ľubovoľnej pobočky Packety, kde ho bezplatne preberú a odošlú k nám. Pri odovzdávaní balíka nadiktuj ID obchodu 93646067" - kde konkretne mam nadiktovat ID obchodu, ked pobocka je prakticky podacie miesto v podobe skrine-automatu a v appke na to nie je ziadna kolonka?
- tu https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/vsetko-o-nakupe.html#p7 sa pise, ze za dopravne 2,49eur, ale v appke mi ukazuje standardne 3,40 eur - teda v pripade, ze to posielam ako bezny balik. A aby sa to este viac zamotalo, vyssie v texte vratky je napisane "bezplatne". Tak ja nevjemuš...
Vdaka
To je jasne, a je to v poriadku, vsetko stoji peniaze. Len tie instrukcie a vysvetlenie pri vrateni Packetou su dost bieda. Ak niekto nevracia Packetou casto nieco do eshopov a nevie ako na to, z tych pokynov to zrejme nie je vobec.
fixska tak by to malo ist ale mne raz jedna pani povedela ze to mam spravit cez app - asi nevedela. odvtedy to radsej tak robim, lebo neviem na koho narazim.
Áno, vidím. Pánovi už niekto poradil postup a je to teda vybavené, no dodať niečo do témy k téme navyše zakázané nie je, tak som napísala, že to takto ide aj bez appky, možno to niekomu pomôže. Nie vždy sa totiž dalo/dá podať tieto spätné zásielky cez z-boxy, nemyslím túto konkrétnu z tohto e-shopu, ale všeobecne.
Mna sa raz jedna pani v Packete v pekárni v Slimáku (BA) povedala pri bežnom posielaní spýtala, že či mám vytlačený štítok
Ahoj, dakujem za reakciu. Clovek ma Packetu zafixovanu prevazne ako vydajne/podajne skrine (Z-boxy), ani ma teda hned nenapadlo, ze sa to vlastne da aj cez pobocky niekde fyzicky s "tetou" v predajni, na ktore sa vztahuje ten uvedeny postup
Ale pre istotu sa opytam - nebude problem, ked to poslem zo Z-boxu, ci?
Tzn. ako sme predpokladali, samotné vrátenie do Z-BOXu nie je pri tomto spôsobe (cez vratkový kód obchodu) možné. Pri vrátení balíka v pobočke dostaneš aj potvrdenie o prevzatí.
Chápeme, že vrátenie cez Z-BOX by bolo pohodlnejšie a veríme, že Packeta toto do budúcnosti aj nejak zapracuje
Tzn. ako sme predpokladali, samotné vrátenie do Z-BOXu nie je pri tomto spôsobe (cez vratkový kód obchodu) možné. Pri vrátení balíka v pobočke dostaneš aj potvrdenie o prevzatí.
Chápeme, že vrátenie cez Z-BOX by bolo pohodlnejšie a veríme, že Packeta toto do budúcnosti aj nejak zapracuje
Tana, neber ma v zlom, ale skor si myslim, ze sa jedna len o nespravne sprostredkovanie alebo interpretaciu informacie od Packety... Ked sa nieco da "odoslat" tak sa musi dat tymto sposobom aj "vratit". "Podacie miesto" je aj Z-box! V appke sa daju vyfiltrovat vsetky "podacie miesta" a vyhodi to aj Z-boxy (vid print screen nizsie). Na 100% sa to musi dat, lebo minimalne do dvoch e-shopov som uz takto veci cez Z-boxy kedysi davnejsie vracal.
Ale OK, nebudem to komplikovat, zanesiem to radsej na "kamenne" podacie miesto, aj ked je to pre mna problem, lebo vacsina z nich maju otvorene len do 17:00, co je cas, kedy koncim v praci. Len prosim zapracujte na tomto, lebo som presvedceny, ze drviva vacsina ludi uprednostnuje Packetu prave preto, aby nemuseli vo velmi obmedzenych otvaracich hodinach stihat nejake kamenne predajne, ci kvoli vyzdvihnutiu alebo zaslaniu resp. vrateniu.
P.S. Ale ako som pisal vyssie - po kliknuti v appke na "Vratit zaseilku" a vlozeni vasho ID obchodu mi to normalne vygenerovalo podacie heslo, ktore by sa malo dat pouzit aj v samoobsluznom Z-boxe ako sa aj pise v navodoch na webe Packety...
Posielam aj screenshot priamo z appky z časti "tipy a triky", nájdeš v článku "Ako poslať zásielku cez Z-BOX? " . Nejde mi samozrejme o nejaké dokazovanie, len aby sme mali presné info obe strany. Ako som spomínala vyššie, boli by sme radi, aby to bolo zákaznícky pohodlnejšie, avšak samotná Packeta toto neposkytuje.
Ak by to bolo pre teba riešením, je možné zvoliť vrátenie cez kuriéra a po zaslaní linku je možné si zvoliť vrátenie cez DPD point a zásielku vieš vložiť do Alzaboxu. Táto forma vrátenia je však spoplatnená sumou 3,99 Euro. Ak by si túto formu preferoval, daj vedieť, pošlem ti odkaz a upravím spôsob vrátenia.
posielanie robim vzdy cez kamennu predajnu - mam lepsi pocit, ked vidim, ze tam "teta" lepi stitok. ale teda nenapadlo by ma, ze ked mi app vygeneruje podaci kod, ze to nemozem dat do boxu.
kazdopadne je divne, ze Packeta “vratky” neprijima cez z-box. vsak poslat ako poslat, je jedno ako sa to nazve….