mate niekto skusenosti s vysokosvietiacimi LED pre pouzitie na bajk? som niekde cital cital ze taka 3W svieti kvalitne, tak som ju kupil, vysolil za to "tazke" prachy ale nic to nesvieti ... asi som spravil chybu ze som si nevsimol a kupil som s rozptylom 110 stupnov, asi som mal kupit s mensim uhlom (10 stupnov) ...
Da sa to teraz dako upravit optickou sosoukou, alebo dacim, alebo si ju rovno mozem dat niekde ako kontrolku ... dost drahu ...
Vdaka
napr Meteor Storm Pro by mal mat v baleni aj drziak na prilbu, ma vymenitelne akku ... na alze popis skoro ziaden, ale bikeradar , alebo road.cc ich popisuju celkom dost
Volis si blikanie alebo svietenie a potom 4 urovne vykonu.
Vies si aj zvolit ktory zo svetlometov svieti. Jeden ma sosovku do sirky jeden do dialky, standardne idu oba naraz.
"NEWBOLER German Standard Flashlight For Bicycle 4000 mAh Bike light Front and Back Light Kit USB LED Headlight Accessories Mount"
https://www.aliexpress.com/item/33020129941.html
Po vybaleni ho zatial hodnotim nasledovne:
+ spracovanie
+ pekny kuzel
+ hmotnost (s drziakom 195g vs Force Pen s drziakom 115g)
- manual mohol byt obsiahlejsi [chyba info k indikatoru nabijania]
- drziak s gumenym uchytom o riaditka by bol zrejme praktickejsi, najma pri uzkych "aero" baranoch.
Telo je prevazne z kovu, drziak z plastu.
Uvidime ako sa osvedci vonku.
Dalsie postrehy:
+ otocna hlava. Ked je svetlo naklonene, aby svietilo viac do dialky, pri strete staci potocit svetlo doboku.
+ klasicke a blikave mody su oddelene. Blikave mody sa aktivuju az dlhsim stlacenim tlacidla.
+ fakt neoslepuje. Ludom som ledva do tvare videl.
- chyba mi prepinanie medzi modmi bez nutnosti prejst cez vypnuty stav
Cakam kedy Cinania pridu s dialkovym ovladanim otacania svetiel do stran, nech si clovek moze nasvietit do zakruty
- tlacitko - ide pekne z tuha (na oboch) - casto kym svetlo vypnem si prehodim rezim ktorych je tam na moj vkus zbytocne vela. zapnut/vypnut/zmenit rezim pocas jazdy je priam nebezpecne.
- uchytenie - zadna strana je z tvrdeho plastu, svetlo sa lahko poodoci ked onho napr. zavadide. ak sa vam medzitym dostal prach,piesok,blato pri miesto uchytenia mate vystarane - mam uz dooskierane rajdy aj sedlovku. toto je asi ich najvacsi fail. na sedlovku 30,9 ide pomerne tazko uchytit.
- krytka USB je tiez maly zazrak ale stym sa da zit - len si treba dat poroz ze ste ju naozaj dali spravne naspat po nabijani, to tiez nieje uplne jednoduchy a samozrejmy ukon.
- viditelnost z boku - pocas jazdy svieti z bazdej strany jedna malinka cervena diodka - to myslia vazne ako viditelnost z boku?
- predna sa da pouzit na nudzovy - zdoraznujem nudzovy, svieti velmi bodovo - dojazd domov.
- vydrz nemam scim porovnat (su to prve akumulatorove blikacky co mam), udaje od vyrobcu celkom sedia.
- CNC spracovanie
- že ide ztuha mne dajako nevadí? Aj tak nezapínam a neprepínam za jazdy.
- ja som na zadnú sponu svetiel hneď po vybratí z obalu navliekol kúsok duše a nič nemám doškriabané (dušu často používam na ochranu rámu či komponentov). Používam na sedlovku o pár desatín mm širšiu bez problémov.
- dávno som na zadné svetlo dával dodatočnú ochranu z duše, ale zistil som, že to nemá význam. Nič sa svetlu nerobí ani v daždi ani v blate.
- asi áno aj, svetlo má určitý nezanedbateľný rozptyl do strán.
- predné svetlo používam iba cez deň alebo za šera
- výdrž primeraná sile svetla a veľkosti baterky
- ? koho to zaujíma
ja mám tiež sadu, ale už 2 roky, tak asi staršie verzie
-predné na núdzový dojazd stačí
-výdrž slabá, v žiadnom prípade na denné svietenie na celodennom výjazde (našťastie som na cesťáku už vyše roka nesedel...)
-hliníkové krúžky som hneď odšróboval, majú iba estetický význam a zhoršujú viditeľnosť z boku
Diki za tip, už som to aj ja dal dole. Lenže takto tam neostane nič CNC opracované
napr Meteor Storm Pro by mal mat v baleni aj drziak na prilbu, ma vymenitelne akku ... na alze popis skoro ziaden, ale bikeradar , alebo road.cc ich popisuju celkom dost
Objednané, dik. Aj ked som mal v pláne Nitocore BR35
- tlacitko - ide pekne z tuha (na oboch) - casto kym svetlo vypnem si prehodim rezim ktorych je tam na moj vkus zbytocne vela. zapnut/vypnut/zmenit rezim pocas jazdy je priam nebezpecne.
- uchytenie - zadna strana je z tvrdeho plastu, svetlo sa lahko poodoci ked onho napr. zavadide. ak sa vam medzitym dostal prach,piesok,blato pri miesto uchytenia mate vystarane - mam uz dooskierane rajdy aj sedlovku. toto je asi ich najvacsi fail. na sedlovku 30,9 ide pomerne tazko uchytit.
- krytka USB je tiez maly zazrak ale stym sa da zit - len si treba dat poroz ze ste ju naozaj dali spravne naspat po nabijani, to tiez nieje uplne jednoduchy a samozrejmy ukon.
- viditelnost z boku - pocas jazdy svieti z bazdej strany jedna malinka cervena diodka - to myslia vazne ako viditelnost z boku?
- predna sa da pouzit na nudzovy - zdoraznujem nudzovy, svieti velmi bodovo - dojazd domov.
- vydrz nemam scim porovnat (su to prve akumulatorove blikacky co mam), udaje od vyrobcu celkom sedia.
- CNC spracovanie
Vsetko toto do bodky splnaju oba moje cinske kopie, takze "gut džob". Viditelnost zboku, tomu celkom nerozumiem, zboku mas biele/oranzove reflexne prvky a tie svetla maju podla mna riadne siroky kuzel. Urcite si viditelny zboku, minimalne ked Ti kolesa osvieti to svetlo.
Na obrazku vlavo predne, vpravo zadne. Preventivne lepim elektrikarsku izolacku na miesto, kde to svetlo chytam. Alebo neriesim. Velke plus a casto som to tak pouzival, ked som mal zadny nosic je, ze svetlo cez klip som daval na batoh. Predne, aj zadne. Ked v meste casto zosadam, nemusim riesit kde mi to ujepozicaju dobraci... Akurat CNC fičurku nemozem dat dole, drzi to plexisklo svetla