650 nieje vobec mala suma.. ale musiš povedať najprv či chceš 24ku alebo 26tku (predpokladam že ako streeťak teraz mysliš mtbčko) a či chceš isť na bomby na odpruženej vidlici alebo isť bomby na pevnej.
26tku a odpružená.. Som v tomto laik.. Kukal som tie rámy a pripadá mi to tak krehko ak by som sa rozhodol že si kúpim ram na street a potok by som si sem tam zajazdil Dirt tak by asi nevydržal či ? Preto som Skorej myslel na Nieaku strednú cestu... Ale však absolutne netuším či som to povedal správne
Rám by ti mal bez problémov vydržať či dirt či street, možno potom len vymeniť vidlicu za väčší zdvih a iné plášte. Skús dať nejaké linky bikov čo ťa zatiaľ zaujali
Zdvihnúť sa dá, ale bral by som to ako nutný prevoz. Sedlovka pravdepodobne nebude dosť dlhá. Keď máš rozpočet, myslím že to je dobrá voľba poskladáš bike presne aký chceš. Zvolíš si či kazetu dozadu alebo single speed a podľa toho čo chceš jazdiť vidlu. Na street by som volil niečo s menším zdvihom možno až pevnú vidlicu. Ale tá vidla to bude skôr o zvyku a komforte. Mám kamaráta čo aj dirty dával na 24" kolesách a s pevnou vidlou.
Dosť záleží od ceny, koľko z rozpočtu vyčleníš na vidlicu. Pri lepších značkách ta cena aj raste. Pozeral by som zdvih, na dirt nepotrebuješ extra zdvihy a na street už duplom, šírku nôh, či to bude na pevnú os alebo len klasickú. V tomto vlákne alebo v tomto boli nejaké návrhy skús nejaké popozerať. Vidliciam zameraným na XC sa vyhýbaj