Kategórie
Bike-techmoj sa uz sklada, zatial iba torzo...
Novinka -8% BMC Teammachine R 01 TWO bicykel, arctic silver/neon red
10 999 €
-8%
MOC 12 999 €
Výpredaj -20% Cannondale Synapse Carbon 2 RL bicykel, beetle green
3 499 €
-20%
MOC 5 199 €
Výpredaj -14% Giant TCR Advanced SL 0 Disc bicykel, raw carbon
8 299 €
-14%
MOC 11 399 €
-6% BMC Teammachine SLR01 TWO bicykel, carbon/white, redakčný bicykel
10 999 €
-6%
MOC 12 999 €
Výpredaj -10% BMC Teammachine SLR FIVE bicykel, arctic silver/black
3 799 €
-10%
MOC 4 499 €
Výpredaj -32% Giant TCR Advanced Pro 0 Disc Compact bicykel, carbon
3 049 €
-32%
MOC 4 499 €
Novinka -28% Pinarello Dogma X DuraAce Di2 bicykel, xolar sun
od 10 999 €
-28%
MOC 15 299 €
-12% Giant Propel Advanced Pro 1 bicykel, phoenix fire/helios orange
4 999 €
-12%
MOC 5 699 €
Výpredaj -22% BMC Teammachine SLR SIX bicykel, neónová červená/čierna
2 099 €
-22%
MOC 2 999 €
Aj keď možno nespĺňa tunajšie "štandardy", má jednu veľmi dôležitú vlastnosť - je môj a hovorí mi pane
(V pláne mám ešte drobné vizuálne zmeny, ale musím nechať peňaženku chvíľu odpočívať
Sice nie moj cestak (zial), ale aspon par postrehov z testovacej jazdy. V cestnej cyklistke som relativny zaciatocnik, jazdim prvy rok na hlinikovom lowcost Focuse, takze vela veci som si teraz mal moznost vyskusat po prvykrat.
V prvom rade, elektronicke radenie je silne navykove, predovsetkym presmyk bez skrtania retaze, otravnych medzipoloh a neustaleho stelovania je perfektne. Naco by som si musel zvyknut je ergonomia, tlacidla sa mi zdali relativne male a slabsie odlisitelne, casto som stlacal ine, ako som chcel, hlavne v hrubsich rukaviciach by to bolo asi este horsie. Velkym plusom je pre mna tiez, ze aj z oblukov sa da bez problemov prehadzovat rychlosti hore aj dole, na klasike shimane kvoli kratkym prstom aj napriek uplne priblizenym pakam a kompaktnym riadidlam z dropov dotiahnem poriadne iba malu paku, na lahsi prevod musim prehadzovat ruky na paky, co je dost neprakticke.
Kotucove brzdy. Ak na cestaku su, tak by mi to vobec nevadilo, na druhej strane mi ani nechybaju, na cestaku sa aj tak tolko nebrzdi. Za hlavnu vyhodu povazujem, ze nederu rafiky a lahsiu ovladatelnost.
Karbonovy ram. Tuhost, hmotnost, uplna parada, citelne najma pri akceleracii a jazde do kopca. Vybehol som si aj par kopcekov, co pravidelne jazdievam na hline, a vsetko v top 3 mojich najlepsich casov, bez nejakej extra namahy. Takze, nie je to len v nohach, dost spravi aj bicykel. Casto spominane pohlcovanie vibracii karbonom je podla mna dost otazne, neviem, ci by som pri nejakom teoretickom "slepom teste" v porovnani s hlinikom postrehol markantny rozdiel v pohodli.
Cim sa ale konecne dostavam k tomu hlavnemu, a to ku, ehm, zvlastnemu rieseniu pruzenia. Tiez som bol spociatku dost skepticky a ohrnal nosom, zmiesane pocity aj po jazde pretrvavaju. Pruzenie je citelne najma na rozbitych cestach, pekne pohlti mensie nerovnosti, spolu s neprilis elegantne vyzerajucou sedlovkou vedie k velmi pohodlnej jazde, na slovenske cesty idealne. Na rozbitych dlazobnych kockach pod Nitrianskym hradom ale zo mna aj tak skoro vytriaslo dusu, nie je to ziadne mtb.
Ak to zhrniem, pre niekoho, kto hlada pohodlny ram na rozbite slovenske cesty, urcite by som odporucal vyskusat aj takuto moznost, pre ludi, ktori brazdia najma kvalitne rakuske asfaltky, nema takyto bicykel velmi velky zmysel.
Ahoj.Pekny popis.
Mam otazku, cestak ste testovali z nejakej predajne alebo od znamej fyzickej osoby? Rad by si vyskusal roubaix.
... Casto spominane pohlcovanie vibracii karbonom je podla mna dost otazne, neviem, ci by som pri nejakom teoretickom "slepom teste" v porovnani s hlinikom postrehol markantny rozdiel v pohodli....
Pohodlnosť rámu spoznáš a oceníš hlavne po 3+ hodinových jazdách a nie na na 30 minútovej testovačke. A to aj IMHO na kvalitných rakúskych cestách. Na kockách ťa vytrasie každá žiletka. Hlavne na 25mm plášťoch nafúkaných na 8bar