Neviem aku hmotnost mas na mysli, ale predpokladam ze "pan v rokoch" nelieta a neskace neviem ako... Sudim teda podla seba, nemam chrtiu vahu, bike zrovna nesanujem ale os sa mi este nepodarilo zlomit.. Takze nerozumiem tej obave.
29er kolesá pre tatka na ztr crest mk3 ráfoch a dt swiss revolution výplete (vďaka tomu že shimano orech je ťažší cca o 30 gramov tak tieto tatkove budú tesne pod 1500gramov moje sú vďaka nábojom lahšie a majú 1455gramov v na vlas rovnakom setupe
A možno ani nebudú Pokiaľ nebude ani jeden ráfik ťažší ako 375g (na r2 sú na váhe 378g) a výplet nebude mať viac ako 314g. A to so 64 š*****mi nedáš ani s Alu niplami
kristína... moje ztr crest mk 3 vážili 376g a 357g výplet bol 72 š*****vý spolu s niplami 296g náboj predný 140g zadný s xd orechom 255g
tj spolu matematicky 1424gramov (reálne navážené na závesnej váhe 1455gramov)
tatko má tie isté ráfiky(uvidíme aké budú ťažké) predný náboj má ten sitý ale na RU a je o 20 gramov tažší.... zadný má ťažší o 24gramov takže hmotnostne to bude o čosi viac ako majú moje ale s prehľadom by to malo byť pod 1500
to máš asi šťastie na blbé kusy alebo máte vo fatre nejaký pukajúci vzduch jazdíme ich na predajni traja a ja som so svojimi 75kg najlahší nepraskli
a to kolegovci jazdia tak že sa im napríklad na stupavskom darí umiestňovať na bedni mimo toho.. aj keby tá oska raz ročne pukla... cena je za facku takže pohodička
Jazdime uz dlhe roky na novatecoch aj trosku skaceme a pri tom najazde co mame sme mali len jednu prasknutu osku a dva prasknute orechy. Cize stale mi vychadzaju ako najlepsi pomer cena vykon.
kristína... moje ztr crest mk 3 vážili 376g a 357g výplet bol 72 š*****vý spolu s niplami 296g náboj predný 140g zadný s xd orechom 255g
tj spolu matematicky 1424gramov (reálne navážené na závesnej váhe 1455gramov)
tatko má tie isté ráfiky(uvidíme aké budú ťažké) predný náboj má ten sitý ale na RU a je o 20 gramov tažší.... zadný má ťažší o 24gramov takže hmotnostne to bude o čosi viac ako majú moje ale s prehľadom by to malo byť pod 1500
Ale no ták, Miško O váhe komponentov to so mnou neuhádaš. Ja totiž nevarím z vody, ale mám fakt navážené Takže tvoja matematika má chybu vo vstupných údajoch. Ráfky ti kľudne uverím. Ten jeden 357g čo máš im naozaj "uletel". Ale to bude skôr výnimka. Ale špice ani náhodou
Podľa webu DT Swiss váži 64 š*****v DT Swiss Revolution 283g pri dĺžke 264mm. Bez niplov. Ty si navážil dlhšie špice a navyše vyšší počet aj s niplami iba 296g. To ti fakt nikto neuverí Ty potrebuješ na 29" kolesá pre tatka dĺžku cca 292 - 294mm. Navyše hovoríš až o 72 š*****ch, t.j. ďalšia hmotnosť navyše (cca 4,5g na špic bez nipla x 8 = 36g). Navyše budeš potrebovať niple. A Alu niple vážia cca 23g / 64ks. Špice Sapim Laser (rovnaká hrúbka ako Revolution 2-1,5-2mm) v dĺžkach 272mm a 274mm pre ráfky 27,5" vážia 293g. Ty budeš mať špice dlhšie pre 29" kolesá.
Pozri tento link: http://gewichte.mtb-news.de/product-9838/dt-swiss-speiche-revolution
36 ks DT Swiss Revolution odfotených na váhe = 169g. 169 x 2 nikdy nemôže byť "matematicky" pod 320g. A opäť bez niplov
JACUB ešte ťa tu nik nepovrzal za fotografiu krabice?
Blahoželám k skvelému biku, dúfam že budeš rovnako spokojný z voľbou tak ako ja. TAk len dúfam, že si nakoniec trafil veľkosť a želám veľa šťastných km.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
mne prdla 2x za rok
EDIT:
Tebe praskla 2x pevna os??
A možno ani nebudú
tj spolu matematicky 1424gramov (reálne navážené na závesnej váhe 1455gramov)
tatko má tie isté ráfiky(uvidíme aké budú ťažké) predný náboj má ten sitý ale na RU a je o 20 gramov tažší.... zadný má ťažší o 24gramov takže hmotnostne to bude o čosi viac ako majú moje
to máš asi šťastie na blbé kusy
a to kolegovci jazdia tak že sa im napríklad na stupavskom darí umiestňovať na bedni
tj spolu matematicky 1424gramov (reálne navážené na závesnej váhe 1455gramov)
tatko má tie isté ráfiky(uvidíme aké budú ťažké) predný náboj má ten sitý ale na RU a je o 20 gramov tažší.... zadný má ťažší o 24gramov takže hmotnostne to bude o čosi viac ako majú moje
Ale no ták, Miško
Podľa webu DT Swiss váži 64 š*****v DT Swiss Revolution 283g pri dĺžke 264mm. Bez niplov. Ty si navážil dlhšie špice a navyše vyšší počet aj s niplami iba 296g. To ti fakt nikto neuverí
Pozri tento link: http://gewichte.mtb-news.de/product-9838/dt-swiss-speiche-revolution
36 ks DT Swiss Revolution odfotených na váhe = 169g. 169 x 2 nikdy nemôže byť "matematicky" pod 320g. A opäť bez niplov
bombicky.sk
ked je pekne pocasie vystrielame za vikend
Blahoželám k skvelému biku, dúfam že budeš rovnako spokojný z voľbou tak ako ja. TAk len dúfam, že si nakoniec trafil veľkosť a želám veľa šťastných km.