Chcel by som sa s vami poradit ohladne vyberu noveho bajku. Ako som uz pisal v predmete spravy chcel by om enduro cca v hodnote 3500 e minimalne so zdvihom 170 mm. Pred tym som jazdil Nukeproof Mega s RC Pike ale ked som jazdil bikepark uz to bolo na hrane. Mam rad velmi freeride, trailiky, bikeparky a nepohrdnem ani celodennym vyjazdom. Som rozhodnuty pre hlinikovy ram, kedze si myslim ze za tie peniaze kvalitny carbon sa neda kupit.
Zvazujem tieto alternativy:
http://www.mybike.sk/bicykle/742-qfr-710-275-11-r-x1.html
https://www.bajky.sk/2017-Bicykel-Nukeproof-Mega-275-Pro (tu by som mozno vydrzal aj 160 mm)
https://www.yt-industries.com/en/detail/index/sArticle/1262/sCategory/77
http://www.kaktusbike.sk/enduro-bicykle/specialized-enduro-comp-650b 42177/
Vopred dik za rady
posledný komentár: 3. 6. 2020 o 20:40
Tu máš ešte pár ďalších alternatív:
http://enduro-mtb.com/en/11-enduro-bikes-under-4000-review/
Zvažoval by som ešte Radon Swoop 170, ale asi v tej cene čo máš v Capre, nič lepšie nenájdeš. Ďalší tip NS Bikes Snabb E1 alebo E2 ale 2017 model.
Z Freerajdu možno ešte Kona Process 167 v tej cene.
Spesl enduro 29 2017, najnovsi commencal meta sx, whyte g170 by boli u mna topka, radon, yt a v podstate moderne endura to vsetko zvladnu tiez, tusim i orbea ma teraz nieco take
Co stoji novy nomad?
ale aj tak, keď to je aj nejazdený bike, predsa je to už 5 ročný model a tá zľava tomu moc nezodpovedá, tam by som si predstavoval minimálne 50 % akciu
zatial najlepsi bike aky som mal. skromny nazor.
claymore sa pred casom dal kupit v DE za 2000 euro. Tlmic = ako kazdy iny. Tesnenia ti vyrobia v afinise za 4 eura. alebo ich proste objednas z civilizovanej krajiny, kde zastupenie nieje cock. presne tak ako som objednal tesnenia na 20 rocky fox alps..
jo a servisny interval je tak 3x tak dlhy ako moje monarchy.. ktore sa btw vozia v karpatoch.
dyad nieje poruchovy tlmic. to ze sa do servisu nepusti len tak niekto neznamena v zasade ze to je zlozity tlmic. nieje.
u kamarata maš sadu tesnení+ kamošovi flašku+nejaký olej
to pochopíš až ked budeš mať vlastnú firmu
v tejto veci je vyhoda mat rock shox. tam hocico opravi na kolene hocikto. mozno puzdra vymenit vo vidlici je trochu problem na kolene - naradie je pomerne drahe ak to chces spravit 1x doma sam pre seba. ci funguje tak dobre ako fox, to je druha vec. nieze by som vyslovene tvrdil ze RS je zly.
u kamarata maš sadu tesnení+ kamošovi flašku+nejaký olej
to pochopíš až ked budeš mať vlastnú firmu[/quote
Nemalo to byť sťažovanie, jasné že to nikto nebude robiť zadarmo, len ide o to, že máš často len 1 servisné centrum, teda nemajú žiadnú konkurenciu a bežný človek často nemá inú možnosť a tým pádom čakáš aj dlhšie, ako keby to zanesieš do najbližšieho servisu, ale som rád že je aspoň takáto možnosť. Včera som posielal tlmič do Suspension Clinic, tak som na to zvedavý, povedal som si, že to zverím odborníkom, snáď to bude stáť za to
sa nesťažuj že to dlho trvá , ked majú sezonu... no máš min 3 možnosti servisu, fox, clinik a Miro z krasnan...
Capra je super vyvážená cena/výkon, ale bál by som sa, či by zvládala opakované zlé 10m+ polety, alebo 5m dropy na placku (ak hovoríme o frírajde alebo už čisto DH tratiach). Predsa len Enduro bajky nie sú na DH trate stavané (potvrdia vám viacerí DHčkari, čo to skúšali.. ). Dá sa to, ale je to ako za trest..
Zas celodenné výlety s nejakou Konou, to by asi tiež bolo za trest...
Takže je to na Asterisk-ovi, čo si vyberie.