Kategórie
Bike-techrozmýšľam, že by som sa dal na cyklistiku, ale nemam šajnu s akým bicyklom začať. Na začiatok do toho nechcem dať viac ako 500€. Ako som už písal, len chcem začať, takže sa do toho vôbec nevyznám (tým chcem hlavne povedať, že nechcem nič skladať). Prosím Vás o nejaké tipy na kúpu. Meriam 182cm a vážim (neviem, či na tom vôbec záleží) okolo 75 kg. Na záver sa chcem ospravedlniť, že zakladám novú tému, ale podobné témy sú už vačšinou staré a odkazy na bazáre taktiež.
Novinka Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 bicykel, ocean twilight/glare chrome
6 299 €
MOC 6 599 €
Novinka -18% Raymon Kirana Ultra bicykel, carmine red stealth
3 299 €
-18%
MOC 4 499 €
Novinka -28% Pinarello Dogma X DuraAce Di2 bicykel, xolar sun
od 10 999 €
-28%
MOC 15 299 €
-16% BMC Teammachine SLR THREE bicykel, sparkling blue/brushed alloy
4 699 €
-16%
MOC 5 599 €
Výpredaj -13% Wilier 0 SL Disc 105 Di2 bicykel, čierna/červená
4 499 €
-13%
MOC 5 899 €
Akcia -20% Pirelli P ZERO™ Race 700x28C SmartEVO TechBelt plášť, kevlar, lime nápisy
55,99 €
-20%
MOC 80,99 €
Pirelli P ZERO™ Race TT 700x28C SmartEVO Lite plášť, kevlar, červená
71,99 €
MOC 80,99 €
Akcia -13% Pirelli Cinturato™ Road 700x28C TechWALL+ plášť, TLR, kevlar
45,99 €
-13%
MOC 66,99 €
Akcia -14% Pirelli Cinturato Evo 700x32C SmartEvo AS TechWall+ plášť, TLR, kevlar, retro
58,99 €
-14%
MOC 85,99 €
Akcia -25% Pirelli P ZERO™ Race 700x28C SmartEVO TechBelt plášť, kevlar, fuchsia nápisy
56,99 €
-25%
MOC 84,90 €
Výpredaj -32% Pirelli P ZERO™ Race 700x26C Colour Edition Orange plášť, kevlar
50,99 €
-32%
MOC 76,99 €
Akcia -11% Pirelli P ZERO™ Race 700x26C SPEEDCore SmartEVO Colour Edition White plášť, TLR, kevlar
63,99 €
-11%
MOC 90,99 €
Akcia -17% Pirelli P ZERO™ Race 700x28C SmartEVO TechBelt plášť, kevlar, tyrkysové nápisy
54,99 €
-17%
MOC 82,99 €
-12% Michelin Power Cup GUM-X Competition Line plášť, TLR, kevlar
od 71,99 €
-12%
MOC 85,99 €
savings Pirelli P ZERO™ Race RS 700x28C TechBELT SmartEVO2 plášť, kevlar, retro
50,99 €
savings
MOC 80,99 €
Kazdy ti tu budeme davat nejake nase subjektivne pocity ale hlavne ty musis s tym bikom byt spokojny a to zistis skusanim.
restane, ver mi???! Presne tak to je ked ťa to chyti /cyklistika/ tak budeš stale vylepšovať a vylepšovať
OMG: Nic v zlom, ale poziadavky na biek by mali zacinat. Stack .... Reach .... planovane vyuzitie (endurance, TT, triatlon, turistika, kopce...) a potom vsetko ostatne. Material, sada, cena.... Lepsi favorit co ti sedi geo ako S-WORKS za 5000 co bude na stene po n-tej rehabilitacii.
Zacni citat toto vlakno niekde tu: https://www.mtbiker.sk/forum/post1378764.html#p1338483 Hodne sa dozvies
1. Nechat si sparvit bike fitting, v idealnom pripade ta dkonca fitter vezme za ruku do obchodu a vyberie ti geometriu co ti bude uliata, alebo ta aspon zaopatri tabulkou udajov ako, stack, reach, sirka a tvar rajdov, dlzka kluk, dlzka predstavca, Q faktor, poloha kufrov na tretrach, tvar sedla, sirka sedla a ako to cele nastavit az to bude doma. Ale varujem prd tzv. bike fittingom typu body geometry, co je vlastne len dalsi predajny nastroj speslu. Treba nezavysleho fittera nie predavaca s pc.
2. Nastudovat si zaklady geometrii a fittinku a urobit odhad na zaklade toho co zistis. Vzdy je lepsie volit edurance geo ako ti uz radil ennio. Tak je najvecsia sanca, ze na tom dokazes jazdit bez ujmy. A az ti to bude malo race tak sa to este vzdy da trocha zostrit nastavenim. A ak sa objavia prve problemy, bolave nico... utekat fitterovi. Hlavne nedat na rady typu, malo jazdis to si zvyknes. Niektore poranenia su uz s trvalimi nasledkami, to za to nestoji.
3. Poziciavat a skusat a dat na pocit. Ale v takom pripade kupit nieco co pojde bez straty predat, cize bazarovku. A ak sa objavia prve problemy, plati to co v bode 2.
Teraz som to zažil, od augusta som sa na bike nedostal, teraz som ho capol do trenažéru a cítil som sa ako na cudzom. Fitting by bol k hovnu. O pár jázd budem v pôvodnej polohe (nie tak celkom, na trenažéri je iný priebeh zaťaženia, čomu sa prispôsobí aj moja poloha).
Aj ak by išiel na fitting na nejakej generickej polohovo nastaviteľnej koze, aj tak tam ísť bez toho, aby bol, ako hovoria bratia Angláni, familiar with riding position sú vyhodené prachy. O 2-3 mesiace od začiatku jazdenia sa jeho ja bude na bicykli preskladávať inak a môže ísť 150 € nacpať fitterovi do chřtánu zas. Čo je v jeho prípade zhruba 10 % plánovanej ceny.
S bodom 2 sa dá súhlasiť, keď sa pomeria, tak vždy bude v oblasti, kde sa to už dá doladiť. To je dobrý a povedal by som aj správny štart.
Pekny priklad su napr. rozne disbalancie ako jedna noha kratsia ako druha a podobne. Co spravime? Nastavime sedlo podla kratsej nohy? Docasne riesenie ....