Kategórie
Bike-tech
poradenstvo (29226)
technické otázky (17537)
skúsenosti (15048)
MTB (12576)
výber bicykla (7102)
diskusia (7097)
nákup (6972)
kompatibilita (6047)
údržba (5647)
výmena dielov (5591)
oprava (5528)
horský bicykel (5368)
cenový limit (4738)
vidlica (4578)
nákup bicykla (4067)
recenzie (3589)
značky (3377)
cena/kvalita (3375)
upgrade (3069)
rám (2967)
brzdy (2868)
náhradné diely (2570)
jazda v teréne (2516)
celoodpružený (2069)
cestná cyklistika (1955)
kolesá (1934)
doplnky (1885)
podujatie (1877)
diagnostika (1863)
kotúčové brzdy (1681)
radenie (1669)
cyklopreteky (1662)
cykloturistika (1655)
eshop (1610)
kvalita (1573)
rady (1529)
cyklotrasy (1508)
trasy (1465)
komunita (1360)
hardtail (1349)
plášte (1270)
odpružená vidlica (1227)
veľkosť rámu (1215)
geometria (1199)
downhill (1174)
cyklovýjazdy (1128)
spoločné výjazdy (1118)
prehadzovačka (1074)
cross-country (1013)
výbava (1002)
rekreačná cyklistika (967)
kazeta (940)
prevody (916)
reťaz (878)
cykloservis (876)
bazár (870)
servisovanie (868)
komfort (857)
tlmič (833)
domáce opravy (813)
hmotnosť (812)
elektronika (806)
začiatočníci (771)
cyklomaratón (768)
servis vidlice (761)
enduro (757)
náboje (753)
cestovanie (751)
cestný bicykel (749)
stredové zloženie (727)
GPS (689)
trail (688)
prevodník (683)
hydraulické brzdy (666)
crossový bicykel (649)
e-bike (648)
cyklistické obchody (625)
karbón (606)
tréning (600)
mapy (560)
náradie (559)
cyklopočítač (531)
pedále (507)
oblečenie (505)
mazanie (479)
záruka (477)
maratón (465)
ložiská (460)
outdoor (457)
pohon (433)
servisy (422)
životnosť (414)
navigácia (388)
ochrana (386)
výkon (384)
zimná cyklistika (382)
zdravie (380)
aplikácia (377)
návod (373)
ráfik (362)
dlhé trasy (353)
sedlovka (339)
gravel (322)
prilba (312)
tretry (283)
allmountain (282)
riadidlá (281)
čistenie (278)
defekt (258)
sedlo (256)
predaj (244)
V-brzdy (231)
kellys (229)
dámsky bicykel (229)
preprava bicykla (228)
cyklonavigácia (209)
specialized (207)
jazda do kopca (206)
merida (206)
olej (204)
batéria (202)
cyklistika s deťmi (202)
zdravotné problémy (193)
mestská cyklistika (185)
duše (181)
výrobcovia (170)
bezdušové plášte (164)
hliník (164)
kotúč (164)
voľný čas (160)
tipy (159)
trekingový bicykel (159)
výškové prevýšenie (156)
profesionálna cyklistika (149)
vytrvalosť (140)
gpx (137)
brzdová kvapalina (134)
dovolenka (133)
jazda z kopca (125)
trenažér (124)
oprava defektu (123)
technika jazdy (121)
tlak v pneumatikách (121)
cykloobchod (121)
výživa (120)
svetlá (116)
dobrodružstvo (116)
hobby (115)
detský bicykel (115)
cube (110)
testy (109)
zranenie (106)
zima (106)
elektromotor (105)
author (105)
turistika (99)
motor (96)
pumpa (94)
presmykač (94)
spolu jazdenie (93)
eshopy (93)
nosiče (93)
singletrack (91)
hrkoce (90)
výlet (85)
mechanické brzdy (85)
stretnutie (83)
cyklodoprava (83)
tachometer (83)
sporttester (82)
cykloklub (81)
hydraulika (70)
hodinky (69)
mládež (64)
preprava (62)
deti (60)
regenerácia (58)
výroba (58)
gripy (58)
tmel (57)
batohy (57)
trailbuilding (55)
ventil (55)
cyklistické okuliare (54)
cyklokros (52)
rehabilitácia (49)
ultramaratón (48)
trek (47)
spoločné jazdy (45)
budget (43)
kamera (42)
autodoprava (38)
mazivá (37)
blatníky (37)
chrániče (37)
cyklomapy (35)
hydratácia (35)
ochrana rámu (35)
výrobca (34)
beh (32)
dojazd (30)
rodinná cyklistika (28)
tréningový plán (27)
eventy (27)
okuliare (27)
brašna (27)
váha (26)
nohavice (24)
majstrovstvá (21)
testovanie (21)
značka (20)
kufre (20)
viditeľnosť (19)
dresy (19)
ochrana očí (17)
poistenie (16)
cyklo batoh (16)
taška (15)
osvetlenie (13)
leto (13)
pitný systém (12)
festival (12)
valce (11)
vetrovka (11)
reflexné prvky (10)
nosič (10)
CO2 pumpa (10)
seniori (8)
držiak na fľašu (7)
nadmorská výška (6)
skialpinizmus (6)
letné aktivity (6)
servisná pumpa (6)
bežky (5)
outdoor vybavenie (5)
prevodovky (5)
batoh (5)
ponožky (4)
herka (4)
servisná dielňa (4)
náhradné sklo (3)
recenzia (1)
🔥
+375
+377
Téma založená pre rodičov malých cyklistov, ktorý už svoj bicykel majú a svoje sny ďalej realizujú u svojich ratolestí 
pár návrhov:
http://www.supurb.de/Supurb-BO20-Kinder-Mountainbike 9,7kg teraz 500e
copyrightwww.supurb.de
www.supurb.de
http://www.commencal-store.co.uk/meta-ht-20-yellow-2016-c2x16198348 10,3kg teraz 600e
copyrightwww.commencal-store.co.uk
www.commencal-store.co.uk
Zobraziť celý text
pár návrhov:
http://www.supurb.de/Supurb-BO20-Kinder-Mountainbike 9,7kg teraz 500e
copyrightwww.supurb.de
www.supurb.dehttp://www.commencal-store.co.uk/meta-ht-20-yellow-2016-c2x16198348 10,3kg teraz 600e
copyrightwww.commencal-store.co.uk
www.commencal-store.co.uk
Diskusia (6 030)
Podobné témy
posledný komentár: 10. 9. 2007 o 21:07
MTBIKER odporúča - Detské bicykle 20 palcové
Novinka -10% Marin Bear Valley 20 detský bicykel, oranžová/modrá
539 €
-10%
MOC 599 €
MTBIKER odporúča - Detské bicykle 27.5 palcové
To je vela, RB ma cca 1.3kg a kupeny za 230€, teda delta 350-450 €/0.2 kg je pre mna neakceptovatelna.
Teraz som spravil 24 remerx xco rio 24d + ali naboje + ...
budem postupovat podobne.. ale sakra, nech hladam ako hladam, ten Remex Rio 24" rafik nejak neviem najst.. skus ma naviest, lebo ani na Remex.cz 24" nieje....
Ten karbon z Ciny, ide mi o to, ze forma pre custom ram (rozumej vlastna geometria) stoji niekolko tisic usd, potom vyroba samotneho ramu, nasledne farba + nalepky (tu treba tiez formu, ale to asi 100 usd zalezitost). Nie je to ale obycajna farba a ani obycajne nalepene nalepky. Nasledne prichadza to najhorsie postovne a dostat to legalne do predaja. Ta suma za ram by sa vysplhala niekde ku 600+ eur, aby to aj pre firmu malo ako taky zmysel (rozumej nejaky zisk).
Tie katalogove ramy si objednate, ale pozrite sa na ich geometrie, v 26" segmente je toho malo a nie je moc z coho vyberat. Zoberte si uz len zastarale hlavove uhly, pod 70-71 stupnov nic nenajdete, presiel som asi vsetko (ak mate link, poslite).
Vacsina z vas by chcela mat tip top bike, co najlahsi (8kg) s perfektnou geometriou a najlepsie cenovkou do 500 eur. Ale proste toto mozne nie je.
vladkyxxx - kolko ta ten ram vo finale vysiel?
ja_michalko - musis im pisat, sice je to asi na dlhsie, ale mozno pochodis
misotkac - praveze negativnu nemam, jeden katalogovy jazdime, ide mi skor o to, ze tie katalogove nie su podla toho, co by som chcel. O dalsom som uz pisal vyssie.
Tecka - nie, to je cena za ram + hlavove zlozenie + sedlova objimka + patka prehadzovaca
Tecka, aku vyhodu ma takto robeny vyplet? Lebo podla mna, cim sikmejsie su niple v rafiku, tym nerovnomernejsie je rozlozenie zatazenia a tym rychlejsia unava materialu.
Takýto vyplet je pevnejsi. Ja som na svojom biku mal tento viac ako 10 rokov a ani raz som nic neriesil s centrovanim.
Tomu s tymi niplami rozumiem, ale skusenost je taka, ze je to pevnejsie.
Pohladaj info na nete.
Napis do MTBiker obchodu a oni ti ho objednaju. Priamo z Remerx bolo drahe postovne 707KČ/ks bez dph + postovne
ja by som taky ram kupil.
Obyc sa da zohnat, ale bude to kompromis.
S cenou biku som realista... ved ked pozreme co som dal za 20 bike... ??
27 alebo 29 si kupi uz sam
Drahsi bike sklame preto, ze chceme mat viac fun, spolahlivost, jednoduchost a vahu. Dalsi faktor je, ze su moznosti a hrame sa a hrame sa
Esi racers
Aerozine XQ1.0 titánové rýchloupináky
Capicky autoventil
Sroby do prevodnika
k tvojej otazke na karbonovy ram.
Investovat viac ako 1000e do detskeho bajku su ochotny "len" rodicia ktorych deti jazdia sutazne a tam je smer to davat rovno uz na 27.5 resp 29 kolesa, priklad kategoria mini/mili. "Cest" vynimkam.
Skor by mozno bolo zaujimavejsie ist pre nich do malych ramov xs 13.5 pre 27.5.
My ked hovorime okolo ked sa ptaju, kolko stal nas 24 Saracen Mantra, tak pozeraju ako puk...a to je este "lacnejsi" bajk
Skor som chcel ist cestou 26, pretoze podla mna to nie je mrtve a ani asi nebude. Ja som chcel zaklad postavat na geometrii TORPu, pretoze ho mam dost otestovany uz a vela deto to sedelo (mensie upravy samozrejme). Moj ciel bol, aby rodic vedel na tej geometrii zacat na 24 kolesach a nasledne prehodit na 26, kde sa da opat par rokov jazdit. Ono dat vacsie kolesa a mysliet si, ze bude na tych pretekoch rychlejsi je podla mna troska mimo. Podla mna by sa mali maximalne vyjazdit na tych mensich kolesach (samozrejme, ak nie je to dieta nejak extremne vyrastene a 27.5 je na mieste). Vsimam si niektore tie deti na tych velkych kolesach, sedla spustene na minimum, zly posed, natiahnute, ale hlavne, ze maju vacsie kolesa. Cele zle podla mna.
k tvojej otazke na karbonovy ram.
Investovat viac ako 1000e do detskeho bajku su ochotny "len" rodicia ktorych deti jazdia sutazne a tam je smer to davat rovno uz na 27.5 resp 29 kolesa, priklad kategoria mini/mili. "Cest" vynimkam.
Skor by mozno bolo zaujimavejsie ist pre nich do malych ramov xs 13.5 pre 27.5.
My ked hovorime okolo ked sa ptaju, kolko stal nas 24 Saracen Mantra, tak pozeraju ako puk...a to je este "lacnejsi" bajk
Zial, nie je to tak. Lahsi a funkcnejsi bike = viac fun pre deti.
Skor som chcel ist cestou 26, pretoze podla mna to nie je mrtve a ani asi nebude. Ja som chcel zaklad postavat na geometrii TORPu, pretoze ho mam dost otestovany uz a vela deto to sedelo (mensie upravy samozrejme). Moj ciel bol, aby rodic vedel na tej geometrii zacat na 24 kolesach a nasledne prehodit na 26, kde sa da opat par rokov jazdit. Ono dat vacsie kolesa a mysliet si, ze bude na tych pretekoch rychlejsi je podla mna troska mimo. Podla mna by sa mali maximalne vyjazdit na tych mensich kolesach (samozrejme, ak nie je to dieta nejak extremne vyrastene a 27.5 je na mieste). Vsimam si niektore tie deti na tych velkych kolesach, sedla spustene na minimum, zly posed, natiahnute, ale hlavne, ze maju vacsie kolesa. Cele zle podla mna.
Tak hybrid 24-26 mne by sa velmi pacil, uz som kuk Mantru ci by sa nahodou vzadu nezmestila 26 ale kdeze nevosla...
Urcite trh s 27.5, tam je toho viacej (MY2020 Sup, Rock machine,...)ale 24-26, hlavne teda lahka a funkcna 26 pomenej.
Ako som pozerala mne 26 smakuje iba VPace kde cena je 1400 eur...