z mojej skúsenosti, náhradné diely majú na 9395bikes.cz , to čo nenájdem tam, zoženiem v tri-cycles.de...potreboval som za rok a pol len porty na bowdeny...čo sa servisuje najviac sú tie klzné čapy...ložiská kúpiš kdekoľvek a výmenu spraví akýkoľvek servis...keď to porovnám so Scalpelom, tak sa len zasmejem
Kua kuknem FB, že pred 53 minutami.... aj mne sa 3ka dizajnovo páči asi najviac, kua ale prachy asi budú len na 1ku možno 2ku i keď medzi 2 a 3 nevidím veľký rozdiel, na oboch je grx... Do rici to GRX bude tak za 1500 minimálne čo? Mohli by zachovať delenie ako minulý rok 900 1100 a 1300 ako 3.0 bauuuuu
No uvidíme... Na tiagru vidím mechanické brzdy, grx je asi hydraulika?
nemyslim si, ze by to bolo az tak strasne drahe - aj ked dost zalezi. Napriklad taky soot 50 vyzera byt na tej GRX sade za nejakych 1450 +-, RB RX je za +- 1300...
Pozerám to na mobile, tie obrázky rozmazané ale sa mi zdá že vzadu/vpredu/brzdy 1.0 claris/claris/mech, alebo je tam deore? 2.0 tiagra/grx/hydr, 3.0 grx/grx/hydr
to by dávalo logiku aj cenovo, ako to bolo 900 1100 1300
takže predám Tranz 2.0 a asi aj obličku k tomu a vidím to na Koyuk 3.0 proste červeno-čírná mosí být no môžem ja za to že sa mi tak lúbi...
Už len počkať na cenu a môžem si hľadať brigádu 🤣🤣🤣
podľa nápisu na kľuke to typujem na GRX 46/30 a vzadu GRX 11-40, to už bude paráda aj v teréne... škoda možno by stačil aj 2.0 kde asi bude 2x10 v spojení s tiagrou 11-32 alebo 11-34 s kľukami 46/30 by aj to bolo celkom v pohode, ale tá oranžová farba - nápis ctm mi tam vôbec nepasuje, mali to nechať ako na 1.0 a 3.0 vo farbe, akú má horná trubka...
Mne sa páči 2.0 určite by mi stačil, asi tiež začnem šetriť inak celkom sa mi páči aj tohtoročný model, tiež 2 na 105 ke. Za cenu 1100 € myslým, že veľmi dobrá kúpa.
no však totok, to bola vec ktorá mi trošku vadila na 2019 modeloch, ostatne aj Koyuk 1.0 2020 má stále mechanické brzdy, až tie GRXkové páčky sú hydrauliky 2.0 a 3.0 a ja pri mojej mierne nadmierečnej telesnej konštrukcii skôr tie hydrauliky (už som si na ne zvykol, pekne jedným prstom brzdiť, dorici šak ked má hydraulické brzdy Tranz za 500 €, tak prečo to už nedávajú aj do 2x drahšieho modelu, asi bol výpredaj starých sád shimano)
ako výbavou by v pohode stačil aj ten 2.0, by mi stačil taký mix, že 2.0 výbava s 3.0 rámom lebo na 3.0 vidím, že sú tie "lastovičkové" riadítka, to mi príde také zvláštne, uberá to miesto na výbavu a držanie... možno ak by to malo nejaký tlmiaci účinok tak OK, ale to nepredpokladám v tejto cenovej kategórii, a kompletná sada GRX je určite fajn, ale na gravel mať najlašhí prevod 30:40 = 0,75:1 je trošku zvláštne, či možno až zbytočné... väčšina gravelov máva najľahší prevod 1:1 čiže 34:34, na tom crossovom Tranze je najlahší prevod 28:32 = 0,88:1 a aj ten som využil akurát tak, keď som sa škriabal na Javorinu... s gravelom sa púšťať na nejaké veľké stúpania v teréne asi nebude to pravé orechové... tá kazeta 11-40, 11-42 a tuším aj 11-46 mi príde vhodnejšia k 40z jednoprevodníku, k dvojplacke 48/31 alebo 46/30 by asi stačila 11-36 zubová kazeta a bolo by to asi aj lacnejšie a možno aj trošku krajšie, tako už sa tá zadná píla približuje veľkosťou prednej ako na MTBčkach, a úplne ideálne, keby tá kazeta bola čierna... (ale teraz mi už fakt asi šibe )
Imro - nehovoriac o tom, že tie tohtoročné modely boli vypredané ešte skôr, ako sa vôbec dostali na predajne... tam išlo len pár kusov... všetko na objednávku, dopyt bol, ale nebolo čo kúpiť... tak šak uvidíme, aké budú ceny, čo ponúkne konkurencia a môže sa ísť rozbíjať prasiatko, uff...
Bude taký , aký si ho vyskladaš ... alebo dáš vyskladať na rámovej sade . Ak máš na neho špecifické požiadavky asi ti nic iné neostáva . Ja idem do superkompaktu 46/30 a ešte k tomu ovál ... vzadu Sram Red Etap 11/32 na SH 105
Mne chyba jednoprevodnik. Na moje potreby by stačil. 36 v predu a 11-46 vzadu. Neviem či taký gravel je
a bude to ešte gravel, či ľahšie mtbčko... tam by to chcelo skôr 42,44 zubov dopredu, dneska už je to s tými kategóriami ťažko... zachvýľku budeme už ako v autopriemysle, všetko bude CrossOver SUV MPV TGV ABC XYZ
manzelke mám v pláne kupit mtb e-bike a na endure ju urcite nebudem nahanat horekopcom. Budem s ním chodit najma po zvažniciach a asfaltové presuny k nim. Nepotrebujem sa nahanat s tým po okresných cestach a ked hej naucim sa tocit pedalmi ako froome alebo dam vacsi prevodník:)
To mi tam tiež moc nevoňalo. Teda mechaniky som nikdy ani nejazdil neviem či by to bol na takom bajku až tak veľký problém, no samozrejme by som radšej mal hydraoliky. Tá GRX bude asi dobrá sada, keďže je vyvinutá špeciálne na gravel, v pohode aj tá 10 kolová a samozrejme s 2 prevodníkom. Tie 1 prevodníky sú síce esteticky pekné, no 2 je určite praktickeší na takýto bike. Tak som zvedavý na tie ceny a na dostupnosť
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
(teda chcem aj ridga
FB CTM ukazal 3 modely Koyuka
No uvidíme... Na tiagru vidím mechanické brzdy, grx je asi hydraulika?
to by dávalo logiku aj cenovo, ako to bolo 900 1100 1300
CTM Koyuk 1.0
CTM Koyuk 2.0
CTM Koyuk 3.0
takže predám Tranz 2.0 a asi aj obličku k tomu a vidím to na Koyuk 3.0 proste červeno-čírná mosí být
Už len počkať na cenu a môžem si hľadať brigádu 🤣🤣🤣
podľa nápisu na kľuke to typujem na GRX 46/30 a vzadu GRX 11-40, to už bude paráda aj v teréne... škoda možno by stačil aj 2.0 kde asi bude 2x10 v spojení s tiagrou 11-32 alebo 11-34 s kľukami 46/30 by aj to bolo celkom v pohode, ale tá oranžová farba - nápis ctm mi tam vôbec nepasuje, mali to nechať ako na 1.0 a 3.0 vo farbe, akú má horná trubka...
ako výbavou by v pohode stačil aj ten 2.0, by mi stačil taký mix, že 2.0 výbava s 3.0 rámom
Imro - nehovoriac o tom, že tie tohtoročné modely boli vypredané ešte skôr, ako sa vôbec dostali na predajne... tam išlo len pár kusov... všetko na objednávku, dopyt bol, ale nebolo čo kúpiť... tak šak uvidíme, aké budú ceny, čo ponúkne konkurencia a môže sa ísť rozbíjať prasiatko, uff...
a bude to ešte gravel, či ľahšie mtbčko... tam by to chcelo skôr 42,44 zubov dopredu, dneska už je to s tými kategóriami ťažko... zachvýľku budeme už ako v autopriemysle, všetko bude CrossOver SUV MPV TGV ABC XYZ
To mi tam tiež moc nevoňalo. Teda mechaniky som nikdy ani nejazdil