A neni to trochu kontraproduktivne? Svetlo je vidiet z ovela vacsej dialky ako radar zbada, ze ide auto. Je tam taky rozdiel v baterke?
NIe so msi uplne isty, na co narazas, ale blikanie riadene radarom sa zrychluje, ako sa auto priblizuje. Pre sofera to ma podstatne vacsi odstrasujuci ucinok, ako standardne svetlo. Okrem toho, radar ma fakt vynikajucu citlivost, ta vzdialenost, kedy deteguje auto je absolutne dostatocna, na to aby vodic zaregistroval jazdca. Vacsia vzdienost nijako neprida na bezpecnosti.
vy čo máte radar, ako to priebežne monitorujete že sa blíži vozidlo ? Pozeráte vkuse na computer, alebo sa to dá nastaviť zvukovo tak hlasne že to počuť dostatočne počas jazdy aj s prípadnym okolitým hlukom teda iné autá, vietor atd ? vďaka
Ja mam tiez nastavene jednoduche pipnutie, ale priznam sa, par krat vo vacsom hluku som ho uz prepocul. Ale viem, ze sa da nastavit aj take dlhzie specificke pipnutie, ktore je v podstate neprepocutelne, ale to nechcem.
Ja si radar neviem vynachváliť, blížiace auto mi upozorní pípnutím, v podstate sa nepotrebujem obzerať dozadu, aby som bezpečne prešiel napr. rozbitý úsek na ceste. Jazdím aj v skupine, pýtal som sa chalanov, svetlo im vôbec neprekáža. Pre mňa najväčší prínos je, hlavne pri úzkych cesták bez krajnice, cítim sa bezpečnejšie, keď viem, čo mám za zadkom.
vy čo máte radar, ako to priebežne monitorujete že sa blíži vozidlo ? Pozeráte vkuse na computer, alebo sa to dá nastaviť zvukovo tak hlasne že to počuť dostatočne počas jazdy aj s prípadnym okolitým hlukom teda iné autá, vietor atd ? vďaka
ak nepozeram na displej kvoli ostatnym zobrazenym udajom, tak kvoli radaru pozriem len vtedy ked chcem urobit nejaky manever (obist prekazku, ist stredom, odbocit vlavo) ... pipanie mam vypnute, je to zbytocne, ked sa aj tak musim pozriet na displej aby som vedel pred manevrom kolko aut je za mnou, a ked nechcem urobit nic tak je info o aute za mnou zbytocna
su tam samozrejme dva zvuky, jeden kratky, vela ludi si ho myli s tym ked niekomu pipne ze presiel urcity km ak to ma nastaveny a druhy je dlhsi, taky cvrlikavy. ten uz musi pocut aj hluchy.
Ja mam zapnute dvojite pipnutie, aj preto ze jazdim s jednym sluchatkom a tym padom bliziace sa auto pocujem horsie a takto mi to nikdy neutecie. Mne to pipanie vobec nevadi a zaroven ked jazdime viaceri a nechce sa nam to parovat tak vedia aj oni ze nieco ide.
Ja som chcel tiez ale som si kusol do klavesnice 😁
u teba ma to celkom prekvapilo
Ako kludne do mna. Chapem ze urcite to je nebezpecnejsie kazdopadne nenapada ma az tolko situacii kde by som sa tym jednym sluchatkom vyrazne ohrozoval (maju aj vonkajsi odposluch ci ako sa to vola). V meste jazdim uplne bez, na okreskach mi radar hlasi skor ako cokolvek pocujem v 95% percentach a dopredu oci vidia ovela skor ako pocuje ucho. Osobne povazujem za ovela nebezpecnejsie napr. byt v ciernom co ja svietim ako majak.
aj preto ze jazdim s jednym sluchatkom a tym padom bliziace sa auto pocujem horsie
Ja nespochybňujem radar, túto tému som otvoril aj so záujmom o skúsenostiach s ním. Ani o osvetlení. Ale že na plnú hubu povieš takúto vetu a v hlave ti nezapne "red alert"...
Nie, nezapne. Ad jedna mam klamat ? Ad dva naozaj rozmyslam ako vyrazne to na okreskach zvysuje nebezpecenstvo resp ako vyrazne si viem pomoct ak to jedno sluchatko je off. Naozaj som za tie roky/km zazil sialene veci ale nikdy som si nepovedal ze kebyze lepsie pocujem tak toto sa nestane. Nespochybnujem ze je to lepsie bez, ide o to ze aka je ta miera (ja osobne som si vyhodnotil ze nizka co sa tyka mojho ohrozenia a velmi zanedbatelna ze by som ohrozoval druhych)
pocas prveho lockdownu som bol mimo BA, jazdil som po cestach tak isto s jednym sluchadlom, pocuval som podcasty, cize hovorene slovo, nic strasne. Auta som pocul. Neviem si predstavit pocuvat hudbu v jednom sluchatku ale budis, kazdeho osobna vec. Ale neviem si predstavit jazdit s oboma sluchadlami, tie auta by ma asi zakazdym dost vylakali.. Horsie ako to sluchadlo su bohuzial vodici, ktori jazdia ako magori..
Tiez som siel vela krat po okreskach (RK a okolie) s relaxacnou hudbou v sluchatkach a pipajucim radarom, pekne poza krajnicu a nikdy som nemal pocit ze som viac ohrozeny.
Ked som musel odbocit, krizit cestu atd.tak som sa vzdy otocil. Ak by siel nejaky ozraty somar a zrazi ma za krajnicou, tak mi moze byt jedno ci som mal, alebo nemal sluchatka, asi skoncim zle. Ja ale cestak jazdim vacsinou len nedele (obcas soboty) doobedu, vtedy su cesty najkludnejsie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Podporuje to Wahoo.
NIe so msi uplne isty, na co narazas, ale blikanie riadene radarom sa zrychluje, ako sa auto priblizuje. Pre sofera to ma podstatne vacsi odstrasujuci ucinok, ako standardne svetlo. Okrem toho, radar ma fakt vynikajucu citlivost, ta vzdialenost, kedy deteguje auto je absolutne dostatocna, na to aby vodic zaregistroval jazdca. Vacsia vzdienost nijako neprida na bezpecnosti.
ak nepozeram na displej kvoli ostatnym zobrazenym udajom, tak kvoli radaru pozriem len vtedy ked chcem urobit nejaky manever (obist prekazku, ist stredom, odbocit vlavo) ... pipanie mam vypnute, je to zbytocne, ked sa aj tak musim pozriet na displej aby som vedel pred manevrom kolko aut je za mnou, a ked nechcem urobit nic tak je info o aute za mnou zbytocna
u teba ma to celkom prekvapilo
Ako kludne do mna. Chapem ze urcite to je nebezpecnejsie kazdopadne nenapada ma az tolko situacii kde by som sa tym jednym sluchatkom vyrazne ohrozoval (maju aj vonkajsi odposluch ci ako sa to vola). V meste jazdim uplne bez, na okreskach mi radar hlasi skor ako cokolvek pocujem v 95% percentach a dopredu oci vidia ovela skor ako pocuje ucho. Osobne povazujem za ovela nebezpecnejsie napr. byt v ciernom co ja svietim ako majak.
Ja nespochybňujem radar, túto tému som otvoril aj so záujmom o skúsenostiach s ním. Ani o osvetlení. Ale že na plnú hubu povieš takúto vetu a v hlave ti nezapne "red alert"...
Ked som musel odbocit, krizit cestu atd.tak som sa vzdy otocil. Ak by siel nejaky ozraty somar a zrazi ma za krajnicou, tak mi moze byt jedno ci som mal, alebo nemal sluchatka, asi skoncim zle. Ja ale cestak jazdim vacsinou len nedele (obcas soboty) doobedu, vtedy su cesty najkludnejsie.