Unik vzduchu je taky ze zrazu mam sag 50% namiesto 25% a zmizlo mi 55psi (povodne 155, dnes pred dofukanim 100). Zrovna dnes sa mi to stalo na vyjazde a druhu polovicu trasy som siel so zamknutym tlmicom.
nemas vydranu piestnicu ? ak su normalne vymenene tesnenia a piestnica je ok, tak nema preco byt problem .. piestnica inak nestoji vela, tak 30e max. myslim .. ale zas pravda, ze cely servis asi bude do 100e pocitam v nejakom RS service, tak novy tlmic asi vyjde lepsie. Ale zas nie vzdy su km ako km .. mozno viac bordelu .. neviem,ale ten unik ukazuje na problem.
Ale ak mas ML3, tak to je rozdiel orpti LL1 .. 320 by nevadilo, to skor bude lepsie (tlak lockoutu, bude mensi), tie pismena neviem ako presne idu, ale Lko kompresia by nebolo asi uplne dobre, Lko rebound by sa asi dal utiahnut. 3ka tusim oznacuje pyramidovy stack, teda citlive na cosik , 1ka je asi klasika. /nepatam, to ma musi niekto opravit/
nedopatral som sa , v com sa odlisuje Deluxe Ultimate RCT od starsich (okrem toho RCT, to ma tusim oproti RT asi naviac lockout ) .. este mozes popatrat po Monach RC3 (nadrzkovy) .. aj tam su ako poezram super deluxe ultimate
s foxom velmi nepomozem, ale tiez tam treba vyberat podla kompresie/odskoku, cca asi M/L ako RS, a co sa tyka servisu, tak aspon tie, co som mal, su radovo narocnejsie na servisovanie .. neviem ci sa v tom fox polepsil
Unik vzduchu je taky ze zrazu mam sag 50% namiesto 25% a zmizlo mi 55psi (povodne 155, dnes pred dofukanim 100). Zrovna dnes sa mi to stalo na vyjazde a druhu polovicu trasy som siel so zamknutym tlmicom.
Vidlice a tlmice maju standartne interval servisu 50hodin jazdenia . Ja osobne keby mi sfukuje tlmic tak si kupim sadu gumiciek a vymenim gumicky a gufero na piestnici + doplnim olej na mazanie. Ak si vsimnes tak po servise tlmica je piestnica vacsinou mastna pretoze pomalicky sa dostava olej na mazanie von z tlmica. Ked vytecie von vsetok olej tak okolo piestu bude unikat vzduch von. Na tvojom mieste by som mozno len skusil vypustit vzduch, vyskrutkovat kryt vzduchovej komory, precistit gufero tesniace, doplnit olej a naspat nafukat. Usetris si peniaze. Ak ked das iny tlmic tak by si ho mal servisovat aby drzal. Cim mazes inak tlmic po jazde? Pousivas aspon silikonovy olej na piestnicu?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ale ak mas ML3, tak to je rozdiel orpti LL1 .. 320 by nevadilo, to skor bude lepsie (tlak lockoutu, bude mensi), tie pismena neviem ako presne idu, ale Lko kompresia by nebolo asi uplne dobre, Lko rebound by sa asi dal utiahnut. 3ka tusim oznacuje pyramidovy stack, teda citlive na cosik , 1ka je asi klasika. /nepatam, to ma musi niekto opravit/
a co tento z mtbiker bazaru? https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty/vidlice-a-tlmice/tlmice/466251/fox-float-factory-210x50.html
Unik vzduchu je taky ze zrazu mam sag 50% namiesto 25% a zmizlo mi 55psi (povodne 155, dnes pred dofukanim 100). Zrovna dnes sa mi to stalo na vyjazde a druhu polovicu trasy som siel so zamknutym tlmicom.
Vidlice a tlmice maju standartne interval servisu 50hodin jazdenia