tento bajk vlastním cca rok a som nadšený z pomeru kvalita : cena.
Vyzdieľame skúsenosti, ak je tu ešte niekto vlastníkom tohto bajku?
Zároveň, hľadám nejaké kompatibilné blatníky, nechcem tam žiadne "hebedá", skôr niečo menšie.
Viete mi poradiť po čom sa obzrieť?
Vďaka!
mam tento ebajk 2 mesiace najazdené 500km iba po asfaltových cestách, len za suchého počasia s "chipom" od PearTune všetko funguje v celku spokojný, jazdim hlavne do práce.
Jedna vec ma začala trápiť a to keď sa rozbieham a začínam pedálovať, tak mi praskne/pukne v oblasti motora, potom keď sa rozbehnem tak je všetko v poriadku, motor ide pekne ticho.
Pozeral som všetko mám dotiahnuté, na reklamáciu to nejdem skúšať davať, (kvôli čipu).
Náradie som si kupil na vybratie motora, skúsim to pozrieť rozobrať, premazať, podoťahovať a uvidim čo ďalej.
gratulujem k úspešným 1000km za tri mesiace.
Ďakujem za typ, už som našiel kde bola chyba, mal som zle dotiahnutý prevodník na pavúku, menil som ho z 34z na 38z a aj to mi je malo. na asfalt.
Čo sa týka toho chipu tak je to pre mňa skvelá vec, cena je trochu vyššia, stálo ma to 179 eur a zapojil som si to sám - nič zložité. Kto jazdi hlavne po okresných cestách dlhšie trasy tak to veľmi ocení, funguje to tak že motor ťi pomáha aj nad 25Km/h, čiže na režime šport som mal max. priemernu rýchlosť 40km/h samozrejme že som musel točiť veľmi rýchlo to už bolo nadoraz, zvyčajne mávam priemerku 35Km/h. Zapnutím funkciou svetiel sa chip aktivuje a keby som chcel aby motor dopommáhal len do 25Km/h, tak funkciu svetla vypnem a pracuje to normálne, ako keby tam chip nebol.
Do horských/lesných terénov, by som tento chip moc neodporúčal.
Inak treba byť veľmi opatrný pri jazdeni vo vlhkom prostredi, keď prší hlavne, tieto brose motory a nie len tieto - väčšina, maju jednú slabú stránku, dostane sa do nich ľahko voda, nemajú dobrú technológiu tesnenia na stredovom hriadeli, tam si vždy voda cestu nájde a to končí veľmi zle a ložiská potom strašne rýchlo odchádzaju. A prečo sa tam voda lahko dostane? Je to preto, lebo keby to výrobcovia mali poriadne utesniť tak by tam bol veľký odpor a tým pádom väčšia zátaž pre baterku rychlejšie by sa vybijala. Ja som už tak motor rozobral a premastil vazelinou ložiská aj remeň, od výroby tam tej vazeliny skoro vôbec nebolo a budem to robiť po určitých najazdených km ako prevenciu.
Čo ty Matejko39, motor ti funguje bez problémov?
Jazdiš ešte na pôvodných plášťoch?