Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
R320, mam, ale 2006. Ale chcel by som vidiet to R63 AMG na SK, myslim, ze celkovy pocet vyrobenych kusov AMG (okolo 200 celosvetovo) z neho robi jeden z top raritnych Mercedesov. info : Doug De Muro, YT kanal, kolorizovane
nickovw08 To je nejaká nová zvolávačka? Ak áno, tak sila že po tak dlhej dobe. Čoho konkrétne sa to týka?
Mám CL63 AMG, ale nevidím ho na zozname. Na druhú stranu ma prekvapuje že napr. ML63 má iné brzdy.
R63 som doteraz nevedel že sa vyrábalo. Sranda, to je ako Zafira s motorom z Ferrari
Čo sa týka bŕzd, moje brzdí neskutočne, tie brzdy sú Trickstuff medzi autami Na rozdiel od pripečeného systému SBC v w211...
Je to niečo nové a malo by sa to týkať posilňovača bŕzd je náchylný na vlhkosť a tým dochádza k jeho korózii čo môže spôsobiť úplne zlyhanie bŕzd a ak som dobre čítal zatiaľ iba USA aj keď prvý problém bol identifikovaný mimo USA, ale asi už tuším ako to dopadne tu v EÚ zavolajú ťa na opravu a určite niečo zaplatíš kdežto v USA nie inak majú má krku armádu právnikov
Počujte, núdzovo som kúpil LL olej (Castrol EDGE LL longlife) ale v motore doteraz sa liala špecifikácia vždy C3, ak tomu dobre chápem, tiež spĺňa normu C3. Na LL sa moc nehrám, pri terajších diaľničných 1300km si motor postupne vypýtal 1,5l oleja, ale na to som zvyknutý že pri diaľničných rýchlostiach s otáčkami dlhodobo nad 4tis/min si proste popapá, ale stále v norme podľa manuálu Len či LL bude kompatibilný na doliatie, čo myslím že áno.
Pri motore co Ti zerie vyse liter na 1000 km riesis kompatibilitu dolievaneho oleja? Btw. kedze mas nepriamovstrekovy atmosfericky motor, tak pouzivat olej normy ACEA C3 je nezmysel. Mal by si pouzivat A3 / B4 a pri tej spotrebe oleja idealne viskozitu aspon 10W-50, mohla by ta spotreba potom o nieco klesnut.
P.S. Naozaj mas v manuale uvedene, ze viac ako 1 l oleja na 1000 km je OK?
To žerie iba na diaľnici pri vysokých olejoch a viskozita sa dáva podľa odporúčania, aj keď som čítal na nejakom fóre dať do oplackého motora vyššiu vizkozitu ako píšeš, ale to neriešim, nechávam to na servisáka a keď tak dolievam pri občastných tripoch aspoň nemusím stresovať pri výmene že mám starý olej. Oleje dávam tej špecifikácie čo píše výrobca.
EDIT: momentálne ma viac stresuje, že mi nejde ostrekovač, tak okno umývam na pumpách alebo zastavím niekde po ceste a ostrekujem ho ručne, neviem dokedy to takto vydržím
Myslim, ze pri takej spotrebe oleja je prvorade aby ho bolo v motore dost, takze nudzovo mozes naliat cokolvek co najdes na pumpe a idealne s viskozitou 10W-40 alebo vyssou. To aby si v kufri vozil 5L bandasku oleja, alebo kupoval litrovku pomaly pri kazdom tankovani. Jediny dovod preco je predpisana C3 je kvoli katalyzatoru, ale podla stavu a najazdu toho auta asi skor dozije na koroziu ako by sa predcasne zaniesol katalyzator kvoli inemu druhu oleja. No ale ved rob ako myslis.
Ja nosím v kufri 1l fľašu a keď zasvieti kontrolka dolejem 0,5l a idem ďalej. Našťastie diaľnice a dlhé jazdy nechodím často, tak sa to občasné dolievanie dá vydržať, len teraz po 1300km nonstop diaľnic za 2 dni to bol extrém...
Liter oleja na 1000km ma ako hranicu prijatelnosti snad kazdy vyrobca (a ze niektore motory to aj atakovali). Teraz by este mohli pridat normu na pribudanie oleja
Ono, lepšie doliat hocijaký ako žiadny. Ďalšia vec je, že aj ja keď mám mierku nad minimom tak drží do výmeny ale jak dolejem do maxima, rýchlo to dožerie na svoju hladinu a tam už drží. milos21 nebude to aj v tomto prípade tak?
konkretne v Rku sa mi straca olej a spadne stale na 3 palicky nad minimom a dolejem do neho aj viac ako 1/2 obsahu. Nevieme s mechanikom, ze co to je + samozrejme kontrolka na palubaku sa objavuje.
Izzy68 a LMS ktorého z vás sa to týka?
Vozy svolávané Mercedesem kvůli problémům s brzdami
Mercedes-Benz GL320 (rok výroby 2007 až 2009)
Mercedes-Benz GL350 (2010-2012)
Mercedes-Benz GL450 (2007-2012)
Mercedes-Benz GL550 (2008-2012)
Mercedes-Benz ML320 (2007-2009)
Mercedes-Benz ML350 (2006-2011)
Mercedes-Benz ML450 (2010-2011)
Mercedes-Benz ML500 (2006-2007)
Mercedes-Benz ML550 (2008-2011)
Mercedes-Benz ML63 AMG (2007-2011)
Mercedes-Benz R320 (2007-2009)
Mercedes-Benz R350 (2006-2012)
Mercedes-Benz R500 (2006-2007)
Mercedes-Benz R550 (2008)
Mercedes-Benz R63 AMG (2007)
Odkedy som navštívila Mercedes Museum v Stuttgarte tak som sa do trojcípej hviezdy zamilovala (https://www.mercedes-benz.com/en/classic/museum/). Veľmi pekná expozícia a zdokumentovaná história spoločnosti. Veľmi sa mi páčia Céčkové modely. C43 AMG v kombíku je jedno z mojich vysnívaných autíčiek Má niekto z miestnych skúsenosti s týmto modelom?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Vozy svolávané Mercedesem kvůli problémům s brzdami
Mercedes-Benz GL320 (rok výroby 2007 až 2009)
Mercedes-Benz GL350 (2010-2012)
Mercedes-Benz GL450 (2007-2012)
Mercedes-Benz GL550 (2008-2012)
Mercedes-Benz ML320 (2007-2009)
Mercedes-Benz ML350 (2006-2011)
Mercedes-Benz ML450 (2010-2011)
Mercedes-Benz ML500 (2006-2007)
Mercedes-Benz ML550 (2008-2011)
Mercedes-Benz ML63 AMG (2007-2011)
Mercedes-Benz R320 (2007-2009)
Mercedes-Benz R350 (2006-2012)
Mercedes-Benz R500 (2006-2007)
Mercedes-Benz R550 (2008)
Mercedes-Benz R63 AMG (2007)
Mám CL63 AMG, ale nevidím ho na zozname. Na druhú stranu ma prekvapuje že napr. ML63 má iné brzdy.
R63 som doteraz nevedel že sa vyrábalo. Sranda, to je ako Zafira s motorom z Ferrari
Čo sa týka bŕzd, moje brzdí neskutočne, tie brzdy sú Trickstuff medzi autami
https://www.whichcar.com.au/news/mercedes-benz-australia-orders-immediate-recall-of-2005-2013-ml-gl-and-r-class
R63, pre nezaujem len jeden rok produkcie. Ja som zase netusil ze bola R550, kedze topka bola R500
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
P.S. Naozaj mas v manuale uvedene, ze viac ako 1 l oleja na 1000 km je OK?
EDIT: momentálne ma viac stresuje, že mi nejde ostrekovač, tak okno umývam na pumpách alebo zastavím niekde po ceste a ostrekujem ho ručne, neviem dokedy to takto vydržím
To je len alibizmus a obrana vyrobcov pred reklamaciami. Uz spotreba nad 0,3 litra na 1000 km nie je v poriadku.
Vozy svolávané Mercedesem kvůli problémům s brzdami
Mercedes-Benz GL320 (rok výroby 2007 až 2009)
Mercedes-Benz GL350 (2010-2012)
Mercedes-Benz GL450 (2007-2012)
Mercedes-Benz GL550 (2008-2012)
Mercedes-Benz ML320 (2007-2009)
Mercedes-Benz ML350 (2006-2011)
Mercedes-Benz ML450 (2010-2011)
Mercedes-Benz ML500 (2006-2007)
Mercedes-Benz ML550 (2008-2011)
Mercedes-Benz ML63 AMG (2007-2011)
Mercedes-Benz R320 (2007-2009)
Mercedes-Benz R350 (2006-2012)
Mercedes-Benz R500 (2006-2007)
Mercedes-Benz R550 (2008)
Mercedes-Benz R63 AMG (2007)
Odkedy som navštívila Mercedes Museum v Stuttgarte tak som sa do trojcípej hviezdy zamilovala (https://www.mercedes-benz.com/en/classic/museum/). Veľmi pekná expozícia a zdokumentovaná história spoločnosti. Veľmi sa mi páčia Céčkové modely. C43 AMG v kombíku je jedno z mojich vysnívaných autíčiek