No moj ghost ma dost komplikovanu zadnu stavbu a to je obcas nocna mora. Realne toto je o o hodne komplikovanejsie. Nechcel by som to servisovat mazat a zistovat co tam zasa vrzga 😂😂
To len vyzera. V podstate patky vyzeraju ze sa daju menit (kratsia, dlhsia, 29" 27.5" ale tipujem ze najskor za klasicky salter), to existuje uz teraz ak mas posuvne patky alebo vymenne ala santacruz chameleon. S posuvnymi som problem zatial nemal a tam si myslim ze to bude nachylnejsie na pukanie, s chameleonom a spol som problemy s pukanim nezachytil. V kazdom pripade na jednu patku to su dve sroby, modra sroba je os kolesa, pri casti saltra su dalsie dve co su priamo uchytenie saltra alebo jedna z nich je uz cast saltra podobne ako to ma shimano. Pri strede je jedna kladka napinak retaze (druha cast saltra) a horna kladka ktora vlastne zabije dve muchy jednou ranou (polohu retaze koli napinaku pri strede a tahanie retaze pri high pivote). Cize oproti highpivotu mas len vymenne patky.
Toto riešenie nie je o nič zložitejšie ako dnešné radiče. Navyše podľa mňa už len z pohľadu vyzerá lepsie, reťaz je vedená pekne v línii zadnej stavby, a nie ťahané kamsi dole. Všetko pekne pokope, takto by mal mať reťaz vedenú každú highpivot.
tento je ľahší o 3 kg
custom build by Gustav Gullholm vidla Intend Samurai CC 1385g
výsledná hmotnosť 9.19 kg s AXS a teleskopkou
Krása, no taký ostane navždy len vysnívaný. Cenu radšej ani nehcem vedieť, aj keď tuším cca koľko môže stáť, ale bike je to parádny, ale na niečom takom drahom by som sa asi aj bál jazdiť To je fakt asi len pre profíkov čo to dostanú od sponzorov
účinnosť na tej prevodovke klesá so zaradeným prevodom. Je to citeľné pri točení kľukou rukou. Na rýchlych prevodoch takmer neznateľné a čím ľahší prevod, a tým pádom viac sprevodovaný prevodník, tým je cítiť väčší odpor.
To je Bosch motor s prevodovkou, nie? Nicolai na tom nemá ziadnu zásluhu ako vzdy. Mala britská firma IntraDrive spravila elektromotor aj s prevodovkou v rovnakom obale ako Shimano motory! Aj rovnakom montážnou rozhraní. Takže namiesto veľkej a ťažkej nemeckej kravy môžeš mať ľahký systém ktorý už navždy pochova prehadzovace.
To, že doteraz ebiky nemali integrovanú prevodovku nie je chýbajúcim vyvojom alebo znalosťami, ale sprostym ekonomickým záujmom. Aj Shimano by vedelo spraviť emotor s prevodovkou, ale oni radšej robia automatické radenie ptehadzovaca v spojení s motorom. Na čo? Pre koho?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://bike-forum.cz/foto/detail/72876-spark
custom build by Gustav Gullholm vidla Intend Samurai CC 1385g
výsledná hmotnosť 9.19 kg s AXS a teleskopkou
custom build by Gustav Gullholm vidla Intend Samurai CC 1385g
výsledná hmotnosť 9.19 kg s AXS a teleskopkou
Krása, no taký ostane navždy len vysnívaný. Cenu radšej ani nehcem vedieť, aj keď tuším cca koľko môže stáť, ale bike je to parádny, ale na niečom takom drahom by som sa asi aj bál jazdiť
účinnosť reťazový prevod 98.8%
účinnosť planétová prevodovka 97%
rozdiel v účinností je do 2%
ale nemáš zranitelný zadný prehadzovač, a nemáš reťaz ktorú treba servisovať / vymieňať