tie tvoje litanie tu cita mozno jeden a pol cloveka, tak si nenamyslaj ze sa tu vsetci z toho idu posr4t nemusim ta ani citat a viem ze pises na 99% blbosti, mas tu urcitu reputaciu...nie moc lichotivu. podla teba mas pravdu vzdy len ty a to je tvoj problem
Aj ja a vo veľa veciach mu dávam za pravdu. Ľudia sú proste ovce a riadia sa prevažne emóciami. Čítam aj vuka či teraz steva, ale s tým mám väčší problém.
Hack3r Kenai píše litánie, občas aj ja. Občas rieši veci čo by nemusel. Len žiaľ povie aj tú nepríjemnú pravdu, ktorú tu veľa ľudí nerado vidí, či príjma.
Už dávnejšie tak 2 roky možno som reagoval na pár príspevokov, kde sa pár jedincov chválilo a schvaľovalo si jazdu na červenú či už ako cyklista na ceste, alebo keď sa ako cyklisti hrali na chodcov. Však oni môžu, sú cyklisti, kto je viac. Ohrozujú max seba a šoféri áut majú predvídať a majú byť ohľaduplný. Reagoval som na to tak, že som napísal, že zákon platí pre všetkých a cyklisti sú tiež účastníci cestnej premávky a majú dodržiavať zákon. Môj príspevok bol označený ako nevhodný či ako to je, ľudia čo sa tým chválili, ako porušujú predpisy mal každý cez 10 likov a nejaké srdiečka. To skôr svedčí o niečom inom.
Alebo keď som napísal, že skupinka cyklistov mi nedala prednosť a ja som sa kvôli nim vybúral, lebo som to nechcel do nich napáliť. Časť ľudí si z toho robila srandu, že moja chyba, mal som predvídať, tak mi treba, nedostatočné schopnosti, atď. A nezabudli to polikovať, že však bol to Jano, tak mu treba. Tí istý ľudia aj predtým ako som napísal svoju skúsenosť aj potom sú schopný poslať na doživotie šoféra vozidla, ktoré bolo účastníkom dopravnej nehody s cyklistom, či už ten šofér za to mohol, či nie. Im to je jedno, je to šofér vozidla, lenivé prasa vyvážajúce si svoju tučnú riť a nepriateľ číslo 1. Alebo mu prajú smrť jemu, či jeho rodine, nejaké tie zranenia, rakoviny a podobne. Tiež to o niečom svedčí.
nechal som mu to jedno percento, takze jeden zo 100% prispevkov ma OK. ja osobne ho necitam, lebo pise strasne utocne a stylom ze len jeho prispevky su pravdive. je ok ze ma na svet iny pohlad, no vacsinou nie spravny. kazdopadne sme OT. piste si dalej
Hack3r Prosim vykopiruj mi kde som pisal utocne. Kde som pisal, ze len moje prispevky su pravdive (ja som dokonca nikde neapisal ani ze moj prispevok je pravdivy, nie to ze ostatne nie su). Stale zdoraznujem ze sa jedna o nazor a mam to aj v podpise keby nikto zabudol. A hlavne ako to vies ked to necitas? Nie je to skor, aha stado sa rozhodlo zadupat Kenaia tak nemozem zaostat ? Co by si hlavny vol pomyslel, mozno by si nabuduce vybrali mna keby som sa nezapojil....?
Ja chapem, ze ludia sa chcu zabavat, ale mas 13666 prispevkov od roku 2013 co je cca 1500 prispevkov za rok. Ja mam 3300 od 2015 co je cca 470/rok . Pises 3x tolko. Ano pises kratke prispevky, ale pisat ustipacne poznamky na jeden riadok nie je umenie. Vysvetlit niekomu problem ktoreho exzistanciu popiera na jeden riadok, to by som ta chel vidiet.
Tak aby som to zhrnul a nepresvihol objem, kolko este vladzes precitat. Ked mas nieco konkretne, sem s tym, inak sa zariad podla tvojo predposledneho prispevku a nereaguj.
V pondelok som viezol kolegovi auto a v slovenskom rozhlase jeden pan vysvetloval zmeny ktoré maju pomoct cyklistom . Mna zaujalo to,ze ak ide cyklista po viacpruhovej komunikacii klasicky v krajnom pravom pruhu a chce odbočiť vľavo, nemusi sa presúvať do stredu vozovky,ze staci pekne lavou rukou naznačiť že odbočuje a autá by ho mali pustiť. Ja si to neviem predstavit v praxi.
Pravdepodobne si to ty alebo on zle pochopil.
Zákon hovorí, že "Pred odbočovaním vľavo vodič je povinný zaradiť sa čo najďalej vľavo v časti vozovky určenej pre jeho smer jazdy s ohľadom na rozmery vozidla alebo nákladu a šírku vozovky; to neplatí pre cyklistu.". To znamená, že cyklista musí pri odbočovani doľava byť v príslušnom pruhu, ale nemusí ísť "čo najďalej vľavo", čo by znamenalo, že by musel prejsť až k ľavému okraju pruhu. To znamená, že ak je odbočovací pruh doľava, tak cyklista sa doňho musí presunúť, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Ak nie je odbočovací pruh doľava, tak cyklista nemusí ísť až k stredu vozovky a tam tŕpnuť, kto ho sundá, ale môže odbočovať buď od pravého okraja, ak to okolnosti umožnia alebo napríklad sa presunie do ľavého pruhu a odbočuje odtiaľ, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Tak či onak ho to nijako nezbavuje povinnosti, aby si dával pozor a nevrhal sa bez varovania pod autá, ktorého ho odzadu predchádzajú.
Super ze si to takto vysvetlil. Lebo uz som tu dostal radu v zmysle. Naco sa obzeras pri brzdeni a odbocovani v lavo za seba ved proste ukazes rukou, ides a nestaras sa.
Pravdepodobne si to ty alebo on zle pochopil.
Zákon hovorí, že "Pred odbočovaním vľavo vodič je povinný zaradiť sa čo najďalej vľavo v časti vozovky určenej pre jeho smer jazdy s ohľadom na rozmery vozidla alebo nákladu a šírku vozovky; to neplatí pre cyklistu.". To znamená, že cyklista musí pri odbočovani doľava byť v príslušnom pruhu, ale nemusí ísť "čo najďalej vľavo", čo by znamenalo, že by musel prejsť až k ľavému okraju pruhu. To znamená, že ak je odbočovací pruh doľava, tak cyklista sa doňho musí presunúť, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Ak nie je odbočovací pruh doľava, tak cyklista nemusí ísť až k stredu vozovky a tam tŕpnuť, kto ho sundá, ale môže odbočovať buď od pravého okraja, ak to okolnosti umožnia alebo napríklad sa presunie do ľavého pruhu a odbočuje odtiaľ, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Tak či onak ho to nijako nezbavuje povinnosti, aby si dával pozor a nevrhal sa bez varovania pod autá, ktorého ho odzadu predchádzajú.
Ja som to doteraz robil tak, že ak nebol priestor dať znamenie o smeru jazdy a presunúť sa viac do stredu vozovky (neskoro som sa uvedomil alebo chcem neplánovane odbočiť...) a išli za mnou autá, tak som normálne zastavil pri pravom kraji a dal im prednosť ako keby boli električky (rozumej, nebudem sa dobrovoľne hádzať pod kolesá rozbehnutých áut a u nás aj kamiónov). Ale inak v plynulej premávke v obciach a pri viacprúdových cestách sa správam ako motorové vozidlo, keďže idem viac-menej rovnako rýchlo ako všetci okolo (ale ak sa chcem presúvať v pruhoch, tak dávať znamenie včas alebo sa nechať obehnúť najbližším autom a až potom hneď ďalším autám ukázať môj zámer)
Namiesto slovenských kompilačných petrolheads plátkov si radšej prečítaj britské a ak poznáš niekoho v UK, kto je vo fachu, tak sa ho spýtaj. Potom by si sa uz pred pár dňami dozvedel, ze Shapps (nie vláda!) to povedal v rámci predvolebného boja - chcel sa v interview pre bulvárny tabloid odpútať od procyklistického Borisa Johnsona, aby sa udržal v hľadáčiku oboch kandidátov na premiéra, ktorí cyklodoprave nefandia až tak, ako Johnson. Skrátka koho chlieb chceš jest, toho pieseň spievaj.
Sám minister hneď na druhý deň pre Times a potom aj inde tieto "návrhy" zhodil s tým, ze sa to určite nestane.
Ale to by sme od slovenských petrolheads "novinárov" chceli veľa, aby si to dosledovali najmä ak pri myšlienke regulácie tých otravných cyklistov na cestách prskajú rozkošou.
Takže súhlasíš so súčasným stavom a nevidíš v tom žiadny problém.
Vlády sa menia, problémy budú narastať. Za 1000€ si viem kúpiť nové kolobežky dosahujúce rýchlosť 60km/h, za 1500€ mi upravia môj starší bike, kde dostanem 1,5-2kW motor a bez točenia pedálov môžem jazdiť 50-60km/h, chip tuning e-bikov, prípadne síce drahšie riešenie, ale od 4 tisíc € viem kúpiť niečo, čo vyzerá ako e-bike, ale má to od 4,5kW hore a dokáže to jazdiť až 80km/h.
Niežeby mi na tom záležalo, ale Jano1987 predviedol klasickú ukážku trollovania:
1. Jano1987 uviedol infomáciu, o tom, že vláda niečo zvažuje
2. ja som tú informáciu doplnil, že nie vláda, ale minister, a nezvažuje to, iba to povedal za určitých okolností a potom to aj vyvrátil.
3. a na základe toho Jano1987 vyhlásil, že takže teda tým súhlasím so súčasným stavom danej veci.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ja ich čítam
Už dávnejšie tak 2 roky možno som reagoval na pár príspevokov, kde sa pár jedincov chválilo a schvaľovalo si jazdu na červenú či už ako cyklista na ceste, alebo keď sa ako cyklisti hrali na chodcov. Však oni môžu, sú cyklisti, kto je viac. Ohrozujú max seba a šoféri áut majú predvídať a majú byť ohľaduplný. Reagoval som na to tak, že som napísal, že zákon platí pre všetkých a cyklisti sú tiež účastníci cestnej premávky a majú dodržiavať zákon. Môj príspevok bol označený ako nevhodný či ako to je, ľudia čo sa tým chválili, ako porušujú predpisy mal každý cez 10 likov a nejaké srdiečka. To skôr svedčí o niečom inom.
Alebo keď som napísal, že skupinka cyklistov mi nedala prednosť a ja som sa kvôli nim vybúral, lebo som to nechcel do nich napáliť. Časť ľudí si z toho robila srandu, že moja chyba, mal som predvídať, tak mi treba, nedostatočné schopnosti, atď. A nezabudli to polikovať, že však bol to Jano, tak mu treba. Tí istý ľudia aj predtým ako som napísal svoju skúsenosť aj potom sú schopný poslať na doživotie šoféra vozidla, ktoré bolo účastníkom dopravnej nehody s cyklistom, či už ten šofér za to mohol, či nie. Im to je jedno, je to šofér vozidla, lenivé prasa vyvážajúce si svoju tučnú riť a nepriateľ číslo 1. Alebo mu prajú smrť jemu, či jeho rodine, nejaké tie zranenia, rakoviny a podobne. Tiež to o niečom svedčí.
Ja chapem, ze ludia sa chcu zabavat, ale mas 13666 prispevkov od roku 2013 co je cca 1500 prispevkov za rok. Ja mam 3300 od 2015 co je cca 470/rok . Pises 3x tolko. Ano pises kratke prispevky, ale pisat ustipacne poznamky na jeden riadok nie je umenie. Vysvetlit niekomu problem ktoreho exzistanciu popiera na jeden riadok, to by som ta chel vidiet.
Tak aby som to zhrnul a nepresvihol objem, kolko este vladzes precitat. Ked mas nieco konkretne, sem s tym, inak sa zariad podla tvojo predposledneho prispevku a nereaguj.
Pravdepodobne si to ty alebo on zle pochopil.
Zákon hovorí, že "Pred odbočovaním vľavo vodič je povinný zaradiť sa čo najďalej vľavo v časti vozovky určenej pre jeho smer jazdy s ohľadom na rozmery vozidla alebo nákladu a šírku vozovky; to neplatí pre cyklistu.". To znamená, že cyklista musí pri odbočovani doľava byť v príslušnom pruhu, ale nemusí ísť "čo najďalej vľavo", čo by znamenalo, že by musel prejsť až k ľavému okraju pruhu. To znamená, že ak je odbočovací pruh doľava, tak cyklista sa doňho musí presunúť, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Ak nie je odbočovací pruh doľava, tak cyklista nemusí ísť až k stredu vozovky a tam tŕpnuť, kto ho sundá, ale môže odbočovať buď od pravého okraja, ak to okolnosti umožnia alebo napríklad sa presunie do ľavého pruhu a odbočuje odtiaľ, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Tak či onak ho to nijako nezbavuje povinnosti, aby si dával pozor a nevrhal sa bez varovania pod autá, ktorého ho odzadu predchádzajú.
?????
Zákon hovorí, že "Pred odbočovaním vľavo vodič je povinný zaradiť sa čo najďalej vľavo v časti vozovky určenej pre jeho smer jazdy s ohľadom na rozmery vozidla alebo nákladu a šírku vozovky; to neplatí pre cyklistu.". To znamená, že cyklista musí pri odbočovani doľava byť v príslušnom pruhu, ale nemusí ísť "čo najďalej vľavo", čo by znamenalo, že by musel prejsť až k ľavému okraju pruhu. To znamená, že ak je odbočovací pruh doľava, tak cyklista sa doňho musí presunúť, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Ak nie je odbočovací pruh doľava, tak cyklista nemusí ísť až k stredu vozovky a tam tŕpnuť, kto ho sundá, ale môže odbočovať buď od pravého okraja, ak to okolnosti umožnia alebo napríklad sa presunie do ľavého pruhu a odbočuje odtiaľ, ale nemusí v ňom ísť "čo najďalej vľavo". Tak či onak ho to nijako nezbavuje povinnosti, aby si dával pozor a nevrhal sa bez varovania pod autá, ktorého ho odzadu predchádzajú.
Ja som to doteraz robil tak, že ak nebol priestor dať znamenie o smeru jazdy a presunúť sa viac do stredu vozovky (neskoro som sa uvedomil alebo chcem neplánovane odbočiť...) a išli za mnou autá, tak som normálne zastavil pri pravom kraji a dal im prednosť ako keby boli električky (rozumej, nebudem sa dobrovoľne hádzať pod kolesá rozbehnutých áut a u nás aj kamiónov). Ale inak v plynulej premávke v obciach a pri viacprúdových cestách sa správam ako motorové vozidlo, keďže idem viac-menej rovnako rýchlo ako všetci okolo (ale ak sa chcem presúvať v pruhoch, tak dávať znamenie včas alebo sa nechať obehnúť najbližším autom a až potom hneď ďalším autám ukázať môj zámer)
Hodne sa to tu premazalo tak to uz nedava zmysel 🙂 zvlastne ze toto moje nezmazali. Ale mozno v tom Admin zanechal odkaz 😁
https://dennikn.sk/2976421/nku-o-rozvoji-cyklodopravy-od-roku-2013-bezpecnost-sa-nezlepsila-chyba-aj-evidencia-relevantnych-udajov/?cst=f2552540f24f5169f7bc8f85a5d6d5e8b72971f2
Inak k bicyklovej ceste som ešte stále nedostal vyjadrenie, ako to je s prednosťami. A to čakám od marca.
Sám minister hneď na druhý deň pre Times a potom aj inde tieto "návrhy" zhodil s tým, ze sa to určite nestane.
Ale to by sme od slovenských petrolheads "novinárov" chceli veľa, aby si to dosledovali najmä ak pri myšlienke regulácie tých otravných cyklistov na cestách prskajú rozkošou.
Vlády sa menia, problémy budú narastať. Za 1000€ si viem kúpiť nové kolobežky dosahujúce rýchlosť 60km/h, za 1500€ mi upravia môj starší bike, kde dostanem 1,5-2kW motor a bez točenia pedálov môžem jazdiť 50-60km/h, chip tuning e-bikov, prípadne síce drahšie riešenie, ale od 4 tisíc € viem kúpiť niečo, čo vyzerá ako e-bike, ale má to od 4,5kW hore a dokáže to jazdiť až 80km/h.
1. Jano1987 uviedol infomáciu, o tom, že vláda niečo zvažuje
2. ja som tú informáciu doplnil, že nie vláda, ale minister, a nezvažuje to, iba to povedal za určitých okolností a potom to aj vyvrátil.
3. a na základe toho Jano1987 vyhlásil, že takže teda tým súhlasím so súčasným stavom danej veci.
Ako z učebnice