Kategórie
Bike-techeBike - fotky z výjazdov # MTB # e-bike # plášte # kolesá # skúsenosti # poradenstvo # diskusia # cyklovýjazdy
posledný komentár: 13. 8. 2025 o 13:21
Novinka CTM RUBY GX PRO 29 dámsky elektrobicykel, staroružová perleť
od 1 998 €
MOC 2 399 €
Novinka CTM PULZE GX 29 elektrobicykel, matná hlbokomodrá perleť
od 1 899 €
MOC 2 199 €
Rock Machine Torrent INT e70-29B elektrobicykel, strieborná/čierna
3 469 €
MOC 3 549 €
-34% GHOST E-Teru Advanced 27.5 elektrobicykel, sivá/zlatá
2 699,90 €
-34%
MOC 4 099 €
-20% Lapierre Overvolt HT 7.6 29 elektrobicykel, žltá
od 2 799 €
-20%
MOC 3 499 €
Výpredaj -26% Raymon HardRay E 4.0 29 elektrobicykel, armor/black/mustard matt
2 149 €
-26%
MOC 2 899 €
Novinka -8% Raymon Hardray Select 29 elektrobicykel, mint/jade/cotton
1 649 €
-8%
MOC 3 199 €
-31% Rock Machine Torrent e30-29 Easy Entry elektrobicykel, biela
1 649 €
-31%
MOC 2 399 €
Akcia -17% Kellys Tayen R50 29 dámsky elektrobicykel, magic pink
2 149 €
-17%
MOC 2 899 €
Výpredaj -19% Rock Machine STORM INT e70-29 elektrobicykel, gloss silver/black/grey
1 449 €
-19%
MOC 1 789 €
Výpredaj savings Osprey Savu 2 ľadvinka, 2 l, postal blue
52,99 €
savings
MOC 80,99 €
-12% EVOC Hip Pouch Pro ľadvinka, 1 l + fľaša 0.55 l, čierna
75,99 €
-12%
MOC 89,99 €
Po rovinke a v miernom stupani si dopomoc nezapinam. Niekedy ani vo vacsom ale kratkom stupani.
---
Posli mi, pls, z ebikeconnectu, CSV subor (celkovu trasu) + pouzitie jednotlivych dopomoci (tie dva kolaciky) + gpx do sukromnej spravy.
Dam to do tej mojej tab. a uvidime kolko Ty davas v off.
Celkom ma zaujima ako pouzivas dopomoc na ebiku, napr. na tom videu, kde si spravil 2500 vm, vzhladom na profil trasy, kt si isiel.
Jasne, ze MK nie su take kopce ako mas hore.
Nebudem to tu zverejnovat, poslem Ti to do sukromnej spravy.
Ak potom budes chciet mozes to tu zverejnit.
a samozrejme, sme v inej téme
Tak mne na spešiku aplikacia Blevo vypľuje niečo také
Total Wh motor: 259,0 Wh
- ECO ⚡: 0,3 Wh (0,1%)
- TRAIL ⚡: 75,9 Wh (29,3%)
- TURBO: 182,9 Wh (70,6%)
Maximum altitude: 987 m
Minimum altitude: 415 m
Total ascent GPS: +565 m
- OFF: +35 m (6,3%)
- ECO ⚡: +0 m (0,0%)
- TRAIL ⚡: +188 m (33,4%)
- TURBO: +340 m (60,3%)
Total descent GPS: -325 m
- OFF: -288 m (88,5%)
- ECO ⚡: -0 m (0,0%)
- TRAIL ⚡: -0 m (0,0%)
- TURBO: -37 m (11,5%)
Uphill altitude gain per hour: 835,7 m/h
- TRAIL ⚡: 986,3 m/h
- TURBO: 872,4 m/h
Downhill altitude gain per hour: 675,6 m/h
- OFF: 705,7 m/h
Maximum gradient: 25,9%
- OFF: 12,0% (13:52:58 - km 11,21)
- ECO ⚡: 1,9% (10:22:24 - km 0,08)
- TRAIL ⚡: 24,6% (10:35:54 - km 3,16)
- TURBO: 25,9% (11:13:38 - km 9,00)
Minimum gradient: -28,6%
- OFF: -28,6% (13:29:21 - km 10,30)
- TRAIL ⚡: -10,9% (10:27:15 - km 1,34)
- TURBO: -18,8% (11:10:11 - km 8,40)
Tazky teren/hrebenovky/traily/minimum asfaltu
72km 1800vm
103km 1400vm
60km 1300vm (z domu na 40% baterie)
65km 2000vm (este 20%zostalo)
A jedna pikoska, 111km po rovine na asfalte, masochisticky som nezapol pripomoc
Aby to nebolo OT, tak
Trek ma tiez bosch? Zlatak kolko vazis? To vyzera ze ten bosch je asi najlepsi co sa vydrze baterky tyka a mozno aj motora. Sa mi zda ze na tour mode davkuje podla toho ako potrebujem.
Aj mna prijemne prekvapila vydrz baterie.
Predym som mal Giant trance e+, 500wh baterku, 110kg a dojazd bol ovela nizsi. Okrem ineho to bolo aj tym, ze yamaha upravena giantom pomahala ovela skor (od 50ot) a aj stupne pripomoci boli citelne silnejsie (eko, trail), tak sa to vybijalo rychlejsie
Na Bosch som si ale rychlo zvykol, fajn motor, ale sprosty soft. Nemoznost sparovat ho s garminom ma proste velmi sere. Tu ich apku som vyskusal ale nepouzivam.
A co sa tyka pripomoci, mi pride ze
EKO tak viacmenej vyrovna vahu bajku a nizsie tlaky v kolesach TOUR vyuzivam do kopcov a na trailoch nech nestracam rychlost
eMTB nepouzivam
TURBO len obcas, ked sa niekam nahanam alebo ako vyvoz ked tocim traily
U Brose se 750Wh baterkou mám téměř totožné výsledky. Já mám aktuálně 100kg soustavu (ebike + jezdec + veškeré drobnosti jako batoh, láhev, prostě komplet vše):
- vše je na trasách, kde je část pořádný terén, část jezdivá
- nezvýšené ECO (to je cca +55% výkonu jezdce): 120km/2700m: tohle normálně nejezdím, protože pro mojí probelmatickou patelární šlachu je nesnížené ECO + náročné trasy moc velká zátěž
- zvýšené ECO (to používám dlouhodobě) na +80% výkonu jezdce: 100-120km/2000m výškových s tím, že z toho bývá tak 500m výškových (buď jsou to opravdu náročné výjezdy nebo část trasy, kterou se odtrhnu od skupiny klasikářů a dávám něco navíc těžší variantou) na vyšší režimy (něco Tour nastavený na 130%, něco na Sport nastavený na 200%, Turbo režim nepoužívám na těhle delších vyjžďkách, na o něco kratších když jedu sám, tak ale klidně Turbo používám i častěji) -> tohle jsem jel už hodněkrát
- jeden test čistě na zvýšené ECO (těch 80%), to se to navýší na 2200-2300m výškových
- a oproti tomu, když jedu sám rychle a používám vyšší režimy bez omezení (pak nejedu na ECO vůbec, část na Tour, větší část na Sport režím a sem tam něco na Turbo): tady mám jistých 1500m výškových a dle konkrétní trasy a aktuálního kombinování režimů to někdy vyleze na 1700-1800m výškových
To navýšené ECO, které používám i pro jízdu s klasikáři, tak rozhodně přidává o hodně více než jen kompenzace s klasikou. Dokážu na něj jet 1000VAM a pro srovnání na klasice jsem při podobném úselí jezdil 600VAM (dlouhý souvislý kopec, neřeším kratičké úseky). Většinou tedy jezdím méně, tedy pořád těch cca 600VAM s partou klasikářů právě proto, abych šetřil šlachu.
Po cestě nikdy nedobíjím (ještě nikdy) a náhradní baterku také nikdy nevozím.
Nezda sa Ti.
Tour+ = magictour
To jsi ale musel jet už ne zrovna málo s vypnutým motorem. Pokud to má udělat nějakou představu, tak je potřeba vždy uvádět aspoň přibližně jaký byl použitý režim po jakou část trasy.
Píšeš o malej priemerke ale tvoj výlet zo 4.6 má priemerku ako môj výlet.
Keď to chcem prejsť rýchlejšie tak budem mat aj väčšiu spotrebu pri väčšej dopomoci.
Ide o to koľko vm chcem nastupat, s kym idem a koľko mam času.
Dojazd až tak neriešim, pretože keď už idem domov tak väčšinou už je to dole kopcom tak keby mi aj došla baterka, tak si to odslapem. Dole kopcom myslím od BK Biely kríž
https://mapy.cz/s/fadavukabo
Horšie by bolo keby ti došla niekde v kopcoch.
Dojazd na rovinke mam odskúšaný. Písal som to tu v jednom príspevku. Pri priemerke 22kmh na eco + protivietor mi to vychádzalo na 130 km
https://www.mtbiker.sk/forum/post1898712.html#p1898712
takže, ako píše Laco ...
Ty si to však pochopil podľa seba, že čo sa babe chcelo, to sa babe snilo. Takže sa presuň radšej do témy o hejtovaní ebájkov a ebájkerov. Do videnia v iných témach.
Choď tu!
https://www.mtbiker.sk/forum/o-hocicom/elektrohejteri-sem-t47304.html