A prečo to škrtáš z dream bikes? 😲 Hmotnosť to má väčšiu, ale zas 2600g s tlmičom nie je zlé v pohode sa to dá vyskladať ako "lehké polozávodní kolo" 👌
ta kvalita vyzera dost biedne, na druhej strane tam ma fotky, ked zhodil lak, na to teda, ze to je svajciar
Kristina minule sa prave niekto “stazoval” ze ta nova v4s je vahovo uplne mimo, s tlmicom v Lku to vazil na 2,9kg, co je teda o cca 400g viac ako deklaruje vyrobca
jaj to si myslel, lebo to sa mi tiež zdalo také divné, keď to mal bez farby. Určite to nebolo také, že to len zalakuješ transparentným lakom a môžeš to jazdiť. Napríklad také LAST Tarvo je v základe dodávané v raw úprave a vyzerá to veľmi pekne. Aj keď isto by som to chcel radšej vo farbe.
Na tom Ripley je 3010g stále fajn. To je trail bike, tam to je pohoda. Pozeral som ten LAST - rám má 2100g, alebo v extra odolnej verzii 2300g. No priznám sa, že by som sa na tom bál jazdiť. Teraz mám rám s tlmičom Ohlins TTX2 air 4150g pekné číslo.
S hmotnosťou rámov som mal posledne pri zháňaní nového dosť veľký problém. Dopátrať sa toho údaju na stránke výrobcu je dosť veľký problém. V podstate jedine tento LAST má uvedené 2 hmotnosti, lebo oni sa pýšia titulom najľahší enduro rám. Samozrejme ten ľahší má aj nejaký dosť obmedzený váhový limit. Napríklad pri Deviate Higlander som našiel hmotnosti od 2700 až do 3300g bez tlmiča, 3300 uvádzajú aj pri aktuálnom Commencal Meta V5, ale to je hliník. Tie údaje sa v podstate človek dozvie až keď to má doma na váhe zavesené sa mi tak vidí. Netuším čo by sa výrobcom stalo keby to mali seriózne odvážené pre každú veľkosť. Hlavne takto pri značkách, ktoré ponúkajú aj možnosť nákupu čisto rámovej sady, dokonca ako LAST aj bez povrchovej úpravy.
Kristina minule sa prave niekto “stazoval” ze ta nova v4s je vahovo uplne mimo, s tlmicom v Lku to vazil na 2,9kg, co je teda o cca 400g viac ako deklaruje vyrobca
Ibis udáva na svojom webe hmotnosť "5.4 lbs (2430g), Medium, Red, w/o shock". Týpek z tvojho odkazu píše 2.270g. Ale aj to len za predpokladu, že eLko vážie "iba" o 100g viac ako eMko. Mávšak dojem, že hmotnosť 2.600g platila pre prvé verzie Ripley V4, ktoré boli bez laku. Lak na eLku kľudne pridá aj viac ako štvrť kila. Hlavne ak je svetlý a potrebuje veľa základovnky na prekrytie tmavej.
Tlmič asi bude vážiť viac ako 270g, s ktorými počítal. Na foto krátky 165mm tlmič. Ripley potrebuje tlmič 190mm copyrightr2-bike.com r2-bike.com
To su lahke tlmice, 185x55 trunion vazi 269g, tak to nebude viac. Ak sa do toho nedaju spacery S tym lakom je to masaker .. tolko gramov a k nicomu to nie je.
Aj Ripmo je zázračne ľahké. Ale zas s BMC by som nešiel asi rád to čo v partii poniektorí jazdia na Ripley-i. V traverzoch, alebo výšľapoch na trailoch ho mám hneď za chrbtom. Až v ťažkých, strmých pasážach ujdem. Dlhé výšľapy potom zo spodku kopca k trailu mám ja za trest a Ripley to ide ako XCčko pomaly.
Pre američanov je Ripley skoro XCčko. Alebo ako oni zaviedli, kategória downcountry. Ale máš pravdu, že Ripley je naozaj veľmi všestranný. Dá sa na ňom absolvovať aj celodenný výšľap a prekne pojazdiť a taktiež zvládne aj drsnejšie zaobchádzanie
Hlavne kolesá na tom urobia hodne toho finálneho určenia, teda plášte skôr. Ja osobne by som na tom asi nezajazdil to čo kamarát. Ono to má dosť biedny HA na to aké strminy jazdíme. Na Treku som mal tuším 66 a to sa mi zdalo ako keby to bolo kolmé. Teraz mám 63,5 alebo 64 neviem presne, lebo mám nižší zdvih ako originál a to sa mi zdá také nič moc, ale omnoho lepšie ako TREK. To už vie prejsť cez skaly v strmine ako keby tam bola rovina, predtým som sa musel moc dávať dozadu alebo dvíhať predok a skákať cez skaly..Keď kamarát prejde na Ripmo, tak ma rozhádže ako kolky
So 71.5 sa neda jazdit ani po hradzi , ale otazka ci je naozaj tolko, lebo ked som sa dostal k tomu, ze som premeral HA vsade na bajkoch, tak som bol velmi prekvapeny.
Mohol si vyskusat ten angleset , cim sa da zmenit HA, az o 2stupne. (plus asi 0.5 kvoli nadstavbe) a este sa da predlzit vidlica podlozkou od reverse a dalsi 0.5stupen dole.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ta kvalita vyzera dost biedne, na druhej strane tam ma fotky, ked zhodil lak, na to teda, ze to je svajciar
nasiel som to
https://www.mtbr.com/threads/ripley-v4s-frame-weight-porky.1210301/
Na tom Ripley je 3010g stále fajn. To je trail bike, tam to je pohoda. Pozeral som ten LAST - rám má 2100g, alebo v extra odolnej verzii 2300g. No priznám sa, že by som sa na tom bál jazdiť. Teraz mám rám s tlmičom Ohlins TTX2 air 4150g
3 je velmo pekne, len seknut sa o pol kg je celkom dost
ten LAST vyzera super, nepoznal som
nasiel som to
https://www.mtbr.com/threads/ripley-v4s-frame-weight-porky.1210301/
Ibis udáva na svojom webe hmotnosť "5.4 lbs (2430g), Medium, Red, w/o shock". Týpek z tvojho odkazu píše 2.270g. Ale aj to len za predpokladu, že eLko vážie "iba" o 100g viac ako eMko. Mávšak dojem, že hmotnosť 2.600g platila pre prvé verzie Ripley V4, ktoré boli bez laku. Lak na eLku kľudne pridá aj viac ako štvrť kila. Hlavne ak je svetlý a potrebuje veľa základovnky na prekrytie tmavej.
Tlmič asi bude vážiť viac ako 270g, s ktorými počítal. Na foto krátky 165mm tlmič. Ripley potrebuje tlmič 190mm
Pre američanov je Ripley skoro XCčko. Alebo ako oni zaviedli, kategória downcountry. Ale máš pravdu, že Ripley je naozaj veľmi všestranný. Dá sa na ňom absolvovať aj celodenný výšľap a prekne pojazdiť a taktiež zvládne aj drsnejšie zaobchádzanie
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
som myslel ze tam zomriem
zdroj: https://www.canyon.com/cs-cz/horska-kola/cross-country-bikes/lux-trail/cfr/lux-trail-cfr/3445.html?dwvar_3445_pv_rahmenfarbe=M139_P02