ahojte, stalo sa to uz niekomu ? kupil som si novy bicykel Kellys Soot 30 2018, bike mi prisiel rychlo po poskladani bikeu som s kamosmi narazil na volnu zadnu kazetu /Shimano CS-HG50-8 (11-32)/, podotykam jedna sa o novy bicykel, tak som s nim siel do servisu tam mi povedali ze chyba podlozka, kupil som ju 1mm ale stale je tam vola, mate niekto podobnu skusenost ? ako to spravit ?
Nemyslim si ze budes moct viest kable ramom nakolko v takom pripade potrebujes mat dieru priamo v krku vydlice. Pochybujem ze ju tam kellys ma ked na tvojom rame je diera v nohe. Tie ostatne neviem musel by si zmerat ci mas take rozmery hlavovej trubky ako chce to hlavove zlozenie
Ahoj, pozeral som tabuľku veľkostí pre Soot, príde mi dosť zvláštne, že pri mojej veľkosti 180cm môžem mať S M aj Lko, ako to vidíte vy? Ja by som šiel asi do Mka.
Podľa veľkostí S,M,L to nepozeraj. Skôr podľa dĺžke vrchnej rámovej trubky a reachu. Písomné označenie je veľmi nepresné. Ja mám 178cm a Soot 80 L mi prišiel dosť veľký aj keď mi predajca v čase nákupu tvrdil, že je to akurát. Teraz sa vyznám už troška viac do tejto problematiky (vďaka XYZ videám z YT, radám, článkom, skupinám a pod.) a poviem úprimne, veľkosti v písmenkách neurčujú tú správnu veľkosť. Ja som teraz kupoval cestný bicykel vo veľkosti S (čo je pod môj optimálny rozmer) no sadol mi ako "ric na šerbeľ"
Ja by som teda šiel do menšej veľkosti, vždy je jednoduchšie dať dlhší predstavec a zväčšiť bicykel, no veľký bicykel nezmenšíš (neráta sa moc krátky predstavec - negatívne ovplyvnenie jazdných vlastností bicykla).
Pri 172 cm mi bol Soot S-ko malý. To bol aj dôvod na výmenu rámu za aktuálny Ronin. Reach ešte ako tak, ale nízky stack ma ničil. Na ceste celkom OK, ale v teréne ma z neho strašne bolievala krčná chrbtica.
Caute, prave som objednal plaste thundera 44; no pozeram ze vyrobca uvadza tabulku kompatibility a na 17mm rafik vraj "nepasuju" (grind disc z vyroby - soot 50); nedari sa mi nejako dogooglit co to moze sposobit, viete mi poradit ci je to pruser a menit alebo nie? Dakujem
mozno do kontextu este mozem pridat ze som skusal nahodit plaste z vyroby (smart sam) na tubeless ale dost sfukuju, treba ich kazdy tyzden fukat aj ked bike len stoji
V tomto prípade Grind kolesá s 17mm ráfikom nie sú od výroby tubeless ready, pokiaľ si spomínam správne. A čo sa týka tej šírky, no nebude to mať pekný tvar a plášť nemusí mať dostatočnú oporu od ráfiku. Nahodiť by si to mal ale či to nebude robiť šarapatu v teréne, neviem úplne povedať. Ja som jazdil 700x40c na Grind kolesách.
Caute, prave som objednal plaste thundera 44; no pozeram ze vyrobca uvadza tabulku kompatibility a na 17mm rafik vraj "nepasuju" (grind disc z vyroby - soot 50); nedari sa mi nejako dogooglit co to moze sposobit, viete mi poradit ci je to pruser a menit alebo nie? Dakujem
mozno do kontextu este mozem pridat ze som skusal nahodit plaste z vyroby (smart sam) na tubeless ale dost sfukuju, treba ich kazdy tyzden fukat aj ked bike len stoji
Ten plast sa moze vyzut. Tubeless rafiky maju specialny tvar, aby drzala patka. Pokial chces silou mocou tubeless tak su sady napr. od Joe's s takymi gumami do rafika - ale aj tak musis dat tubeless pasku, inak to sfukuje. Samozrejme musis mat tubeless ready pneu, neviem ci tie od vyroby su. Ale je to strasna prplacka a take ghetto riesenie... Mal som to tak na mtb a furt s tym bol problem.
Link na sadu (Mtbiker to neponuka) : https://www.cykloshop.sk/joe-s-universal-tubeless-conversion-kit-super-sealant/
Pokial si nemal defekty, tak nevidim dovod na tubeless, teda pokial nemas v plane nahanat casy. Ten rozdiel v tlakoch nie je taky ako pri mtb. Ja som dal tubeless na gravel len kvoli defektom, lebo to bolo peklo
ja som tie grind kolesa jazdll tubeles s tufo 40mm, ale druhy raz bych tam dal 35-36mm len tie vtedy nerobili veľmi žiarovkový profil to malo ale išlo to pekne.. cca 2,5-3,5 bar som na tom jazdil tlak pri mojich 95kg podľa terenu, v snehu a blate aj 2 bary kludne..
Ja som tiež pred tým, ako som kúpil druhý set kolies jazdil tie KLS grind 17mm najprv od výroby so Schwalbe Smart Sam 40mm, potom som tam obul Panaracer Gravelking SK+ 35mm a bolo to v pohode, netvorilo to až taký hrozný žiarovkový efekt. No potom som ich úplne odstavil a predal ich aj s bicyklom Tie KLS Grind boli riadne ťažítka, samotné kolesá vážili cez 2kg a to som nerátal ani kazetu ešte
Ano Grid boli ťažke pre lahšich jazdcov to muselo byť strašne ťažke, ja som na nich urobil za dva roky cca 9000 km a bez jednej osmičky alebo roztrhnuteho š***** a to som na tom jazdil Tribeč, Čierny hrad aj Oponicky, Oselnu skalu Vrchoru a podobne srandy s kamenmi, Aj tie Novatec naboje boli bezudržbove. Kiež by robili take odolne aj enduro kolesa...
Kellys Grind je strasny krok vedla od Kellysu. Taaak dlho trvalo kym do predaja zacali davat nove expandery, pricom dobre vedeli že robili tie stare problemy,taaaak dlho trvalo kym pochopili ze tie ich otrasne sedla Kellys ktore davali na Sooty su vhodne akurat na hodenie do koša a aj tak ich tam davali ,a fuuuurt este ostali pri tych Grind kolesach.Trošku by sa mohli spamatat ak chcu kráčat z dobou a dat na odporucania bajkerov ktori tie bajky aj realne pouzivaju. Musi tam sediet nejaky EL Menežeris ktoremu to proste nepali
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Každému vyhovuje niečo iné
Ja by som teda šiel do menšej veľkosti, vždy je jednoduchšie dať dlhší predstavec a zväčšiť bicykel, no veľký bicykel nezmenšíš (neráta sa moc krátky predstavec - negatívne ovplyvnenie jazdných vlastností bicykla).
mozno do kontextu este mozem pridat ze som skusal nahodit plaste z vyroby (smart sam) na tubeless ale dost sfukuju, treba ich kazdy tyzden fukat aj ked bike len stoji
mozno do kontextu este mozem pridat ze som skusal nahodit plaste z vyroby (smart sam) na tubeless ale dost sfukuju, treba ich kazdy tyzden fukat aj ked bike len stoji
Ten plast sa moze vyzut. Tubeless rafiky maju specialny tvar, aby drzala patka. Pokial chces silou mocou tubeless tak su sady napr. od Joe's s takymi gumami do rafika - ale aj tak musis dat tubeless pasku, inak to sfukuje. Samozrejme musis mat tubeless ready pneu, neviem ci tie od vyroby su. Ale je to strasna prplacka a take ghetto riesenie... Mal som to tak na mtb a furt s tym bol problem.
Link na sadu (Mtbiker to neponuka) : https://www.cykloshop.sk/joe-s-universal-tubeless-conversion-kit-super-sealant/
Pokial si nemal defekty, tak nevidim dovod na tubeless, teda pokial nemas v plane nahanat casy. Ten rozdiel v tlakoch nie je taky ako pri mtb. Ja som dal tubeless na gravel len kvoli defektom, lebo to bolo peklo