Kategórie
Bike-techBAFANG motor - skúsenosti / recenzie # e-bike # recenzie # nákup bicykla # skúsenosti # poradenstvo # elektromotor # technické otázky # cykloservis
Zdravim. Som zaciatocnik, tak by som potreboval poradit.
Mate niekto dlhodobejsie skusenosti s motormi BAFANG? Jeden predajca mi ich celkom odporuca, iny ma od nich odhovara kvoli servisu.
Moja dilema je totizto kupa e-biku. Jazdeny Haibike SDURO hardseven 4.s najazdenymi 400km, motor yamaha bat 400wh
Alebo novy CTM pulze pro. BAFANG bat 576WH..
Jazdit budem stredne narocny teren.cca 60-70 percent..ostatne cesta.rozpocet cca 1400-1600
Vdaka za kazdu odpoved
posledný komentár: 14. 10. 2020 o 6:43
posledný komentár: 23. 4. 2020 o 22:31
-11% Bosch Compact Control Unit pre Kiox BUI330, SmartphoneHub a Nyon BUI350 - 290 mm
62,99 €
-11%
MOC 70,99 €
-21% Cube upevnenie krytu batérie pre Stereo Hybrid 140/160 (2020/21)
5,59 €
-21%
MOC 7,09 €
Výpredaj savings Bosch PowerTube BBP3760 Horizontal batéria, 625 Wh
467 €
savings
MOC 699,90 €
Podľa mňa najjednoduchsie by bolo odpojit vybitu bat. od motora a pripojiť nabitú. Na bbs by to nemal byť problém. Konektory sú dostupné.
Zaloznu batt si daj kam chces, na bike na pevno, do ruksaku, do vacku, do vozika,....
Zrejme máš nový bicykel, tak sa zaoberáš somarinami, rovnako ako ostatní, keď sme ho mali nový. Časom zistíš, že limitujúca nebude kapacita batérie, ale to, že už nevydržíš sedieť v sedle. Tá 800-vka ti vydrží na 8-9 hodín v sedle....
https://www.pswpower.com/products/sans-54v6-or%C2%A0-42v-li-ion-electric-bicycle-battery-charger-48v-120w-or-36v-90w%C2%A0-output-dc-5521-e-bike-charger-227
A je to vážne také podstatné špekulovať s displejom len aby si videl dojazd? aj tak ten dojazd je u bafangu bludný údaj. a klesá rýchlejšie ako pribúdajú km tripu... Skôr si prepni percentá batérie na volty, to ti dá reálnejší pohľad na to čo sa deje s baterkou, len si na to treba zvyknúť...-.
Ja vzhľadom na môj iný koníček dokážem napätiu rozumieť lepšie ako bežný užívateľ, ale aj tak to mám v tomto prípade prepnuté na percentá.
Samozrejme, že celú krivku mám odsledovanú a v mojom prípade sa "prvých 5-10 %" /zo 100 na 95/ rovná cca "posledných 30-35%".
Jazdením sa to dá celkom presne odsledovať a zvyknúť si.
Keď to začalo rýchlo klesať bol som rád že som v okolí bydliska ...
Môj firmware je taký že keď je napätie 36V, tak dopomáha už len 100w na dojazd domov, nezmenilo sa niečo k lepšiemu za posledné dva roky?
https://www.mtbiker.sk/forum/post1956043.html#p1956043
https://www.mtbiker.sk/forum/post1956043.html#p1956043
Však áno, 20% s podporou 100W je menej ako 20% s podporou 800 /u mňa prípomoc na 5-ke, nijako nečipovaný motor/.
Ak to ušliapeš, tak aj s vypnutým motorom sa dá toho najazdiť hodne. Na dlhom výjazde idem prvých 15-20 na 0, teda bez prípomoci a s odporom motora, vrátane kopcom kde som už aj stál v sedle.