Zdravim bajkerov potrebujem radu mam motor bafang M500 motor sa mi dosť zahrieva dosahuje cez 100 stupňov kde by mohol byt problem a este jedna vec ako ma ist bez baterky napríklad mal by som pedalovat bez problemov lahko alebo ako to je lebo mne to ide strasne tazko musim si prehodit na lahsie kolecko aby som to dokazal utiahnut dufam ze nieco dobre poradi niekto kto ma skusenost vdaka za radu
No práveže som nebol ani na servis po 150 km ale motor som uz mal rozobraty a co je ozubene koleso na nom su 2 loziska jedno sa točí lahko a jedno lozisko tazko
No, nejako ťažko by ísť nemal, ale keď ho máš vonku a skúšaš rukou, môže to trochu zavádzať oproti pocitu, keď krútiš celou kľukou... Hádže to nejaké errory?
Mám náhradnú sadu na M500 tak som to pozrel. Ložisko 61810rs sa točí o poznanie ťažšie ako ložisko 6810rz. To ťažšie sa točiace je so strany to uzubenia. Vo vnútri je ešte jedno ložisko ktoré je ako spojka.
Je to zo zadnej strany keď chytíš tú vnútornú časť tak sa toči iba do jednej strany. Tu je výmena: https://www.youtube.com/watch?v=TJp1vpUXXts
A myslím, že keď si mal motor rozobraný a točil si s torzným snímačom tak by si mal motor kalibrovať nástrojom Beest.
Zdravim bikeri prosim o radu mam e-bike crussis s motorom bafang m500 a pise mi chybu 30 ,chyba komunikace nemate niekto skúsenosť v čom môže byť problém čo by som mal pozrieť vdaka za info
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
A myslím, že keď si mal motor rozobraný a točil si s torzným snímačom tak by si mal motor kalibrovať nástrojom Beest.
Zväčša je to zlý kontakt v konektoroch alebo poskodene kable