Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Nem pravda. EU legislativa nerozlisuje znacku vozidla a nariaduje velmi presne co v nom musi byt a aj teraz od 07/24 vstupuju do platnosti dalsie nariadenia pre nove vozidla, cize kazdy novy model a neskor aj existujuci model uvedeny pred tymto terminom, ale zotrvavajuci vo vyrobe, bude musiet mat tieto asistencne systemy. Cize aj Sandero, ktore kvoli tomu zdrazie mozno aj o 1500 eur. Kto chce usetrit a nechce tieto povinne veci, musi kupovat do prichodu faceliftu daneho modelu.
no 3 strany kravín väčšinou vizuálnych... 4 motory, 2 prevodovky, 2 podvozky, a nejaká ta vnutorná výbava tam bola, a potom kopec vonkajších plastov a lištičiek, a dokonca mám aj normalnu široku rezervu so zdvihakom , to si dovol
na rezervu ti prdí bílej tesák za 200,000km čo mám na svojej C3 som mal len jeden jediný defekt a aj ten bol len taký že som to na 100km raz dofúkal a v pohode došiel jazdím s opravnou sadou a kompresorom a namiesto plnohodnotnej rezervy mám radšej LPG nádrž a jazdím za lacnejšie to si dovol
Defekty sa stávajú. Pol života nic a potom sa to môže sypať... Vlastna skúsenosť. A lepiaca sada pomaha len do isteho momentu, ale uz vozim radšej jednu zimnú v kufri... Ako rezervu
na rezervu ti prdí bílej tesák za 200,000km čo mám na svojej C3 som mal len jeden jediný defekt a aj ten bol len taký že som to na 100km raz dofúkal a v pohode došiel jazdím s opravnou sadou a kompresorom a namiesto plnohodnotnej rezervy mám radšej LPG nádrž a jazdím za lacnejšie to si dovol
Za 50 rokov jazdenia som mal až donedávna len jeden total defekt... Na Š1000 MB, ešte diagonálne gumy, mi na dialnici medzi Karlovacom a Zahrebom v noci buchla guma.
No a pred mesiacom som si večer na málofrekventovanej križovatke vedľajších ulíc, pri odbočovaní vľavo, nevšimol, že vedľa obrubníka je voľne položený ešte jeden obrubníkový kváder. Nabehol som naň pravým kolesom, rana a v bočnici asi 10 cm trhlina. Našťastie bola rezerva, dokonca dostatočne nafúkaná aby som na nej došiel k nabližšiej pumpe.
Opravná sada a kompresor by nepomohli. Takže ak bude ešte ďalšie auto, tak žiadna opravná sada, ani plnohodnotná rezerva nemusí byť, ale aspoň dojazdová rezerva určite.
na rezervu ti prdí bílej tesák za 200,000km čo mám na svojej C3 som mal len jeden jediný defekt a aj ten bol len taký že som to na 100km raz dofúkal a v pohode došiel jazdím s opravnou sadou a kompresorom a namiesto plnohodnotnej rezervy mám radšej LPG nádrž a jazdím za lacnejšie to si dovol
ja jazdím za 5,9 na novej 4kolke, to si dovol
ja som využil rezervu na každom aute čo som mal, na fordaku dokonca 3x.. kedže chodím po zákazníkoch kade tade, sklo, klinec,šrob či nejaká struska je na cestách bežná vec
Ja som rad ze mam rezervu v podstate piate koleso. Ked budes tak sikovny ako ja a seknes si sekerou do kolesa na Kordikoch uprostred kopca tak si mozes s tou opravnou sadou akurat vies co ?
Môj zážitok z rokov 90.: na Favorite (Škode) som prešiel cez odvodnovaci rigol (legalna cesta medzi bytovkami) a schytal som 2 defekty na obe pneu jednej strany auta. Aj 1 rezerva je vtedy primálo.
Našťastie bolo v meste a navyše nablízku kamionista, ktorý pomohol zhodiť plášť a vložiť dušu do 1 kolesa, postačilo na presun do pneuservisu. (Bolo rýchlejšie ako zháňať dovoz/odvoz, o nejakých asistenčných službách sme vtedy mohli snívať, rovnako ako o mobiloch... - no nejak sa dalo vyriešiť;))
Ja mám už nejakých 10 defektov na mojich viac ako pol milióna kilometrov za sebou. Rezervu nemám, lebo na jej mieste je druhá zóna klímy, ale vozím so sebou sadu na lepenie defektov kúpenú v autodieloch (normálne auto knoty) a tá ma už tiež viac krát podržala
nechapem tu obsesiu s rezervou. Este aj v auto-reportazach to vzdy spominaju. Za 250 000km a 20 rokov jazdenia som nemal defekt. A nepoznam nikoho, kto by za ten cas mal. Takze sanca dostat defekt je velmi mala. Naco mam teda vlacit rezervu? Mam asistencne sluzby, kde mi pneu pridu opravit/vymenit.
To nie je obsesia, ale osobné preferencie. To, že ty si defekt nemal, neznamená, že neexistuju, pozri vyššie. Nie každý chce čakať na asistenciu, napríklad.
Každý sa zariadi podľa svojho. Niekto si napríklad do miesta na rezervu dá subwoofer...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
no 3 strany kravín
pichanec nikdy
sada je na dojazd do servisu
Za 50 rokov jazdenia som mal až donedávna len jeden total defekt... Na Š1000 MB, ešte diagonálne gumy, mi na dialnici medzi Karlovacom a Zahrebom v noci buchla guma.
No a pred mesiacom som si večer na málofrekventovanej križovatke vedľajších ulíc, pri odbočovaní vľavo, nevšimol, že vedľa obrubníka je voľne položený ešte jeden obrubníkový kváder. Nabehol som naň pravým kolesom, rana a v bočnici asi 10 cm trhlina. Našťastie bola rezerva, dokonca dostatočne nafúkaná aby som na nej došiel k nabližšiej pumpe.
Opravná sada a kompresor by nepomohli. Takže ak bude ešte ďalšie auto, tak žiadna opravná sada, ani plnohodnotná rezerva nemusí byť, ale aspoň dojazdová rezerva určite.
ja jazdím za 5,9 na novej 4kolke, to si dovol
ja som využil rezervu na každom aute čo som mal, na fordaku dokonca 3x.. kedže chodím po zákazníkoch kade tade, sklo, klinec,šrob či nejaká struska je na cestách bežná vec
Našťastie bolo v meste a navyše nablízku kamionista, ktorý pomohol zhodiť plášť a vložiť dušu do 1 kolesa, postačilo na presun do pneuservisu. (Bolo rýchlejšie ako zháňať dovoz/odvoz, o nejakých asistenčných službách sme vtedy mohli snívať, rovnako ako o mobiloch... - no nejak sa dalo vyriešiť;))
https://www.facebook.com/groups/1903708966546141/permalink/3659948887588798/
Každý sa zariadi podľa svojho. Niekto si napríklad do miesta na rezervu dá subwoofer...