uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
velkym pismom na uvodnej stranke si vzdy precitam :
Objednávky - väčšinu objednávok vybavujeme do 7 dní, pokiaľ tovar nie je v skladoch dodavateľov tak je to zhruba 14 dní. Niekedy sa stane, že sa dodávka omešká - alebo niektorú z objednaných položiek nieje možné v krátkom caše dodať - situácie riešime individuálnym dohovorom.
a ked uz ide o to, treba nalinkovat vsetko a nie iba prvu vetu
Dodacie lehoty
Väčšina tovaru je v externých skladoch dodavateľov a k jeho odoslaniu dochádza do 48 hodín od prijatia objednávky. Pri tovare ktorý neni na sklade, je bežná dodacia lehota 14 dní. Pokiaľ nebude možné v tomto termíne tovar dodať, túto skutočnosť Vám do 4 pracovných dní po obdržaní objednávky oznámime.
tamto som nevidel...ale aj tak...mohli by mať niekde stav na sklade...kebyže tam je vyslovene napísané, že tovar nie je skladom, tak jasné, že budem sťastný jak blcha keď mi to dôjde do 4 dní... trošku zle to majú vymyslené so stavom na sklade...
Tak prave som si bol na poste pre zasielku z kolokramu a musim povedat ze opäť super...od objednania az do dnes preslocca 10 dni...komnikacia v pohode, ci uz cez skype alebo mailom...a na poziadanie mi pribalili gratis nie jednu ale dve skrutky v hodnote 200SK,ktore som nemohol nikde zohnat...a to bola objednavka v hodnote iba cca 600sk, cize nic horibilne...
takze kolokram spokojnost ,ma 10 z 10tich bodov
Dobrý deň.
Bohužiaľ, ja mám s kolokram.sk zatiaľ len negatívne skúsenosti. 19.4.09 som si objednal 5 položiek. 23.4. boli odoslané a do dovch dní som tie veci mal doma. ALE, dve veci boli iné ako som si objednal. Koknrétne- miesto kladiek Pells s keramickými ložiskami mi boli dodané nejaké noname kladky s ložiskami oceľovými, miesto 2x plášť Michelin XC Dry 2 boli dodané Michelin XCR Dry 2 UST. Volal som p. Sýkorovi, že mi zamenili tovar. Najprv mi povedal, že to sú tie kladky, len vyzerajú inak. Po dôslednej argumentácii, že na stránke výrobcu je iný obrázok a hlavne, že miesto keramických majú oceľové ložiská sľúbil, že sa opýta kolegu, ktorý to dováža čo sa stalo a dá mi vedieť. Hovorím si, fajn, seriózny prístup. Nezavolal. Asi zabudol. Musel som po dvoch dňoch ja volať, čo s tým je. Dozvedel som sa, že kolega plášte zamenil svojvoľne, lebo XC- čka neboli na sklade a že s kladkami Pells je momentálne problém preto tiež svojvoľne zobral dodnesdeň neviem odkiaľ kladky mne neznámeho výrobcu. Nakoľko som trpezlivý človek, nezvýšil som hlas, len sme sa zhodli , že takto sa to nerobí, že sa treba opýtať zákazníka, či súhlasí so zámenou. Ospravedlnil sa a dohodli sme sa, že nesprávny tovar pošlem naspäť a obratom mi pošlú správne plášte, ktoré už majú na sklade. Objednávku kladiek som zrušil a objednal si medzičasom dostupné KCNC. Včera mi prišli kladky KCNC. Tešil som sa ako malé decko. Zbytočne. Po otvorení obálky som zistil, že tentokrát už trafili výrobcu ale znova mi poslali kladky s oceľovými ložiskami miesto keramických pričom na faktúre sú uvedené keramické (ide mi hlavne o ten cenový rozdiel). Ja som naozaj trpezlivý človek, ale toto je trochu silná káva aj na mňa. Nasledoval znova telefonát p. Sýkorovi. Dohodli sme sa, že mi pošle peniaze na účet a ja pošlem kladky do suncycle. Objednávku som zrušil s tým, že si ich radšej zoženiem inde. Plus som sa dpzvedel, vraj im z ČR posielajú cca. 30 pc. nesprávneho tovaru. Na otázku, či to niekto kontroluje a porovnáva predtým ako sa tovar pošle zákazníkovi som nedostal jednoznačnú odpoveď. A ako dopadla výmena plášťov? Zatiaľ nijak. Doteraz ich nemám, iba som po telefonáte s p. Sýkorom zistil, že sa vraj stratili niekde na pošte. Vždy som dostal odpoveď, že skúsi zistiť čo s nimi je a zavolá mi. Nikdy nezavolal a nič konkrétne nezistil. Posledne som mu volal včera. To isté. Už si začínam pripadať ako hlupák. Chcel som zrušiť aj objednávku plášťov, ale vraj sú na ceste a aby som počkal. Tak čakám. Ale pomaly ale isto ma to prestáva baviť a uvažujem, že ak niekedy prídu, tak si ich na pošte jednoducho neprevezmem. Neviem aký je Váš názor, ale podľa mňa sa takto business nerobí.
No jo akú mala takú dala . Kamarát si objednal bielo červený košík a prišiel mu červeno biely muhehe - na jeho biku je to facke estetike ale výmenu nerieši.
Som písal,že nevedia jednať.Ak to platíš dobierkou tak im to nechaj na pošte nech sa chlapci spmätajú.Takto sa nejedná s nikým.Keď to nevedia robiť tak nech to nechajú radšej tak.
ja som objednal 2x 2.1 Schwalbe Racing Ralph UST a prisiel mi 1x 2.1 a 1x 2.25... hlavne, ze 2.25 nemali vo verzii UST ani v ponuke... reklamaciu som tiez neriesil jazdit musim a tych par gramov ziskam zase na case v zjazde a na stabilite...
hahahaa no akurát mi kolega písal,že kúpil od nich kluky xtr a,že sa ich ešte vyslovene pýtal na
prevodníky 22,32,44 a oni mu povedali,že jasné budú to presne také.A poslali mu najmenší z 24...
No tak to sú ultra xuji.Že čo má s nimi robiť.Hovorím,že kúp si 22 a vymeň.
To quasko: mne ani tak nejde o farbu, ale o fakt, že cenový rozdiel kladiek s ker. a oceľ. ložiskami je skoro 100pc.. Skoro mi to pripadá ako keby sa spoliehali na to, že zákazník sa na to doma nepozrie a bude žiť v presvedční, že dostal to čo chcel. To ale hraničí s pokusom o podvod a zaváňa šarlatánstvom. Alebo tam pracujú ľudia, ktorí nevedia, čo robia.
A prečo by som sa mal uspokojiť s niečím iným ako som chcel? Pokiaľ nie som schopný daný produkt dodať, kontaktujem zákazníka, dohodnem sa na riešení a nerozhodujem o zákazníkovi bez neho.
chlapi trochu ste ma znervozneli, zajtra si idem o nich pre zásielku, kedze som dnes uz nestihol..mam objednane tlmicove oleje s w5 a w10 plus pracka na retaz dufam ze to nepokaslali ..keby neco dam vediet
To quasko: mne ani tak nejde o farbu, ale o fakt, že cenový rozdiel kladiek s ker. a oceľ. ložiskami je skoro 100pc.. Skoro mi to pripadá ako keby sa spoliehali na to, že zákazník sa na to doma nepozrie a bude žiť v presvedční, že dostal to čo chcel. To ale hraničí s pokusom o podvod a zaváňa šarlatánstvom. Alebo tam pracujú ľudia, ktorí nevedia, čo robia.
A prečo by som sa mal uspokojiť s niečím iným ako som chcel? Pokiaľ nie som schopný daný produkt dodať, kontaktujem zákazníka, dohodnem sa na riešení a nerozhodujem o zákazníkovi bez neho.
ak ta mozem potesit, tak ja som si pre zmenu z kupkolo.cz objednaval carbonovu krytku predstavca za cca 110Kc... namiesto toho mi poslali hlinikovu krytku v cene 25Kc, no za cenu ten carbonovej...
samozrejme niesom sprosty a viem co objednavam, tak som im to pekne vyfotil aj s fakturou, poslal fotku, a do tyzdna mi poslali carbonovu krytku na ich naklady, takze hlinikovu mam zadara
To je v poriadku keďže to riešili takto promptne,ale tu mám pocit,že sa jednoducho spoliehajú na to,že si to človek buď nevšimne,alebo jednoducho sa na to vyxere.
chlapi trochu ste ma znervozneli, zajtra si idem o nich pre zásielku, kedze som dnes uz nestihol..mam objednane tlmicove oleje s w5 a w10 plus pracka na retaz dufam ze to nepokaslali ..keby neco dam vediet
sorry pani ale neda mi nevyjadrit sa napr ku kladkam Pells ktore su odo mna. viem o co sa jedna, takze mozem snad napisat. cervene kladky Pells ( ako mi naposledy prisli od vyrobcu ) sa momentalne dodavaju v trochu inom tvare ako je aj vyobrazeny na strankach vyrobcu ako aj v tlacenom katalogu. kladky prichadzaju v obycajnych priesvitnych obaloch, kde nikde nie je logo Pells, takze ked kydat tak asi na mna a ked nie na mna tak na vyrobcu Pells. Ale aj tak by som rad vedel ako zakaznik dosiel k zaveru ze nie su keramicke ale kovove?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
velkym pismom na uvodnej stranke si vzdy precitam :
Objednávky - väčšinu objednávok vybavujeme do 7 dní, pokiaľ tovar nie je v skladoch dodavateľov tak je to zhruba 14 dní. Niekedy sa stane, že sa dodávka omešká - alebo niektorú z objednaných položiek nieje možné v krátkom caše dodať - situácie riešime individuálnym dohovorom.
a ked uz ide o to, treba nalinkovat vsetko a nie iba prvu vetu
Dodacie lehoty
Väčšina tovaru je v externých skladoch dodavateľov a k jeho odoslaniu dochádza do 48 hodín od prijatia objednávky. Pri tovare ktorý neni na sklade, je bežná dodacia lehota 14 dní. Pokiaľ nebude možné v tomto termíne tovar dodať, túto skutočnosť Vám do 4 pracovných dní po obdržaní objednávky oznámime.
takze kolokram spokojnost ,ma 10 z 10tich bodov
Bohužiaľ, ja mám s kolokram.sk zatiaľ len negatívne skúsenosti. 19.4.09 som si objednal 5 položiek. 23.4. boli odoslané a do dovch dní som tie veci mal doma. ALE, dve veci boli iné ako som si objednal. Koknrétne- miesto kladiek Pells s keramickými ložiskami mi boli dodané nejaké noname kladky s ložiskami oceľovými, miesto 2x plášť Michelin XC Dry 2 boli dodané Michelin XCR Dry 2 UST. Volal som p. Sýkorovi, že mi zamenili tovar. Najprv mi povedal, že to sú tie kladky, len vyzerajú inak. Po dôslednej argumentácii, že na stránke výrobcu je iný obrázok a hlavne, že miesto keramických majú oceľové ložiská sľúbil, že sa opýta kolegu, ktorý to dováža čo sa stalo a dá mi vedieť. Hovorím si, fajn, seriózny prístup. Nezavolal. Asi zabudol. Musel som po dvoch dňoch ja volať, čo s tým je. Dozvedel som sa, že kolega plášte zamenil svojvoľne, lebo XC- čka neboli na sklade a že s kladkami Pells je momentálne problém preto tiež svojvoľne zobral dodnesdeň neviem odkiaľ kladky mne neznámeho výrobcu. Nakoľko som trpezlivý človek, nezvýšil som hlas, len sme sa zhodli , že takto sa to nerobí, že sa treba opýtať zákazníka, či súhlasí so zámenou. Ospravedlnil sa a dohodli sme sa, že nesprávny tovar pošlem naspäť a obratom mi pošlú správne plášte, ktoré už majú na sklade. Objednávku kladiek som zrušil a objednal si medzičasom dostupné KCNC. Včera mi prišli kladky KCNC. Tešil som sa ako malé decko. Zbytočne. Po otvorení obálky som zistil, že tentokrát už trafili výrobcu ale znova mi poslali kladky s oceľovými ložiskami miesto keramických pričom na faktúre sú uvedené keramické (ide mi hlavne o ten cenový rozdiel). Ja som naozaj trpezlivý človek, ale toto je trochu silná káva aj na mňa. Nasledoval znova telefonát p. Sýkorovi. Dohodli sme sa, že mi pošle peniaze na účet a ja pošlem kladky do suncycle. Objednávku som zrušil s tým, že si ich radšej zoženiem inde. Plus som sa dpzvedel, vraj im z ČR posielajú cca. 30 pc. nesprávneho tovaru. Na otázku, či to niekto kontroluje a porovnáva predtým ako sa tovar pošle zákazníkovi som nedostal jednoznačnú odpoveď. A ako dopadla výmena plášťov? Zatiaľ nijak. Doteraz ich nemám, iba som po telefonáte s p. Sýkorom zistil, že sa vraj stratili niekde na pošte. Vždy som dostal odpoveď, že skúsi zistiť čo s nimi je a zavolá mi. Nikdy nezavolal a nič konkrétne nezistil. Posledne som mu volal včera. To isté. Už si začínam pripadať ako hlupák. Chcel som zrušiť aj objednávku plášťov, ale vraj sú na ceste a aby som počkal. Tak čakám. Ale pomaly ale isto ma to prestáva baviť a uvažujem, že ak niekedy prídu, tak si ich na pošte jednoducho neprevezmem. Neviem aký je Váš názor, ale podľa mňa sa takto business nerobí.
prevodníky 22,32,44 a oni mu povedali,že jasné budú to presne také.A poslali mu najmenší z 24...
No tak to sú ultra xuji.Že čo má s nimi robiť.Hovorím,že kúp si 22 a vymeň.
A prečo by som sa mal uspokojiť s niečím iným ako som chcel? Pokiaľ nie som schopný daný produkt dodať, kontaktujem zákazníka, dohodnem sa na riešení a nerozhodujem o zákazníkovi bez neho.
A prečo by som sa mal uspokojiť s niečím iným ako som chcel? Pokiaľ nie som schopný daný produkt dodať, kontaktujem zákazníka, dohodnem sa na riešení a nerozhodujem o zákazníkovi bez neho.
ak ta mozem potesit, tak ja som si pre zmenu z kupkolo.cz objednaval carbonovu krytku predstavca za cca 110Kc... namiesto toho mi poslali hlinikovu krytku v cene 25Kc, no za cenu ten carbonovej...
samozrejme niesom sprosty a viem co objednavam, tak som im to pekne vyfotil aj s fakturou, poslal fotku, a do tyzdna mi poslali carbonovu krytku na ich naklady, takze hlinikovu mam zadara
Snáď budeš v tých 70 percent správnych položiek