uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
aktualne odpisane na vsetky maily co som si nasiel v schranke
co sa tyka telefonu, snazime sa vybavit co najviac , ale niekedy to jednoducho nejde ( ako napr v pripadoch ako pisal martinux ze zvonia od rana do vecera jeden hovor za druhym )...treba medzitym aj prebrat tovar, naskladnit, pobalit, ist na postu pripadne vydat baliky kurierovi atd atd atd.
preto ak sa da, treba vyuzivat viac mailovu komunikaciu, tam sa snazim odpisat na vsetko max do 12 hodin. viem ze velakrat je to surne, ale teraz je ta najvacsia sezona a aj my tu toho mame nad hlavu
...to sa dobre radí ak nemáš nič objednané. Pamätám si ako si pindal keď si čakal na nejaký tovar
No na druhej strane... kto si v minulosti rozmaznal zákazníkov doručením dobierky v priebehu 24 hodín, ten sa musí teraz obracať
...žiaľ v poslednej dobe (2 mesiace) mám s týmto obchodom viac negatívnych ako pozitívnych skúseností.
Najskôr trvalo tri týždne, po tom čo mi bol zaslaný mail že tovar bol odoslaný, kým som dostal objednaný tovar z ktorého najpodstatnejšia časť (2x brzdové platničky) chýbala ... vraj "nebol na objednávke", ibaže tvoril viac ako 60% sumy z celej objednávky a zvyšné veci boli objednané len aby sa ušetrilo niečo na poštovnom ...no nakoniec to Matt síce doviezol osobne, no na 2x a bez platničiek ... a s poriadne veľkým meškaním.
Pár dní dozadu doručil kamarátovi namiesto 9speed SLX kazety 10speed kazetu ... ktorú ako uznáte nepoužije... no sľúbil že v piatok (27.5.11) osobne príde, kazetu vymení a plus donesie tubeless Rubena Kit ktorý som si dodatočne objednal ... No ako inak, nikto neprišiel, telefón nedostupný, ja bike bez plášťov, víkend pred nami a pán Matt nikde ... "díky Matt"
Myslím že by sa už v tom Suncycle mal niekto kompetentný zamyslieť nad tým, či by nebolo lepšie predchádzať zlým a neúplným dodávkam tovaru nejakou serióznou kontrolou a radšej odoslať tovar poštou alebo kuriérom o deň neskôr, ale tak aby sa už kupujúci nemusel zaoberať riešením prípadov, že mu príde niečo iné ako si objednal.
netrep EA:zy... ja som si spôsob dodávky nevybral, ten je daný v predajno obchodných podmienkach na stránkach Suncycle.... ja narážam na to že ak príde mail že tovar bol odoslaný, tak by mal byť odoslaný, ak dostanem mail že dnes večer mi dovezie tovar má ho doviezť a ak sa niečo zmení, je seriózne o tom informovať ...
Keby mi Matt napísal "príď si po tovar do Partizánskeho" tak si poň prídem ..lenže na 99% som si istý že by bol obchod zavretý ...
EA:zy- fakt blbosť.. zvolím osobný odber a predajňa bude zavretá, alebo matt na dovolenke, čo som vyhral? akurát tak výjazd..
ja si tiež objednávam často poštou veci a dokonca z rovnakého mesta v akom bývam, pretože to dostanem rovno domov za deň-dva, inak by som čakal týždeň lebo mi to nevychádza časovo kvoli robote napr..
... a ešte dodám, že aj keď je Partizánske a Bojnice od seba vzdialené len pár KM, myslím že okolo 22 km jedna cesta, stále ma to poštovné 3,- vyjde najlacnejšie ... takže osobný odber má výhodu len vtedy ak niečo potrebujem naozaj súrne.
Ale, ako som už napísal ja tu nekritizujem termín dodania ako taký, pretože musím pochváliť aj to, že nedávno som si v pondelok objednal brzdové platničky a v utorok už boli u mňa na pošte .. to som považoval priam za zázrak, ja kritizujem spôsob komunikácie a to, že zákazník dostane informáciu o odoslaní tovaru alebo o dodaní tovaru na presný termín a potom, bez vysvetlenia tovar proste nechodí a nechodí.
Modelová situácia:
...o dva týždne je maratón, vieš že platničky v brzdách majú už pol životnosti za sebou. V dobrých a suchých podmienkach by vydržali ešte možno 500 km ...no hrozí že zrovna na maratón bude liať ako z krhly, všade blato a bordel. Tak sa poistím, 14 dní pred maratónom si objednám platničky .. 12 dní pred maratónom dostanem mail, že budú o dva dni ... 9 dní pred maratónom dostanem mail že zásielka bola odoslaná... 4 dni pred maratónom na pošte nič nie je, predajca nedvíha telefón, 3 dni pred maratónom sa mu dovolám a uisťuje ma že v piatok večer, 1 deň pred maratónom mi platničky dovezie osobne. Je večer, čakám a nič, nikto nepríde, telefón nedvíha a ja uvažujem či to zajtra odjazdím, alebo či ešte ráno niekde nejaké platničky kúpim... a kde sa stala chyba? Veď som ich objednal pred dvoma týždňami....
ja som riešil vidlu cez email a dohodli sme sa,že mu mám volať na mobil a bude najlepšie keď si pre to prídem sám.. tak neviem či to je teda taký "blink" ... len sa treba dohodnúť, čo nieje nič katastrofálne..
ale veď vec názoru a preferencií. každopádne si nezastávam suncycle ak sú ľudia nespokojní..ale istejšie by teda zrejme po týchto skúsenostiach bolo ísť si pre to sám kto má možnosť
no veď to je ono.. dohodneš sa že prídeš sám, v pondelok o 16:00.. a ty dojdeš a zavreté, predajca nedvíha.. a ty sa len s úsmevom a plný spokojnosti otočíš a ideš domov?
ako ludia nic v zlom ale co tu riesite? Suncycle nie je kamenna predajna a nema ziadne otvaracie hodiny. cas ktory je uvedeny na stranke, je cas pocas ktoreho pracujem, je zapnuty telefon ( ak nie som mimo SR na tovare ) a snazim sa odpovedat na maily ( ale vacsinou, teda vzdy je ten pracovny cas je ovela vacsi z nejednym zakaznikom som si pisal aj okolo polnoci ). ked si niekto zvoli osobny odber, vzdy sa dopredu dohodneme na case kedy bude mat tovar nachystany a kedy si moze pre neho prist...ked je tovar na 100% pripraveny, volam, pisem mail, alebo sms ze si pre to zakanik moze prist ( je to aj z dovodu ked je napr tovar slubeny od dodavatela ze pride vtedy a vtedy a nahodou nepride...bohuzial nemozem ovplivnit veci ako cas odoslania od dodavatela, ci sa to nahodou nezdrzi u prepravcu alebo podobne... )
co sa tyka nespravnej kazety, ano osobne som doniesol nespravnu, ale myslim ze zakaznikovi som to potom vysvetlil ako sa to stalo. to ze som slubil ze mu to donesiel osobne v piatok je pravda, ale skor ako sa tu zacne na mna opat kydat, skuste sa zamysliet ci mi nahodou do toho nemohli prist nejake sukromne, alebo rodinne veci ktore som musel vybavit a ktore su prednejsie ako praca! co sa tyka vypnuteho pracovneho mobilu, ano bol vypnuty nakolko ho vypinam o 17:00 nakolko nechcem uplne stratit sukromie ( ked ho na druhy den zapnem, len sa cudujem v akych hodinach by mi boli ludia schopny volat ). dotycny zakaznik mal vsak aj moj sukromny mobil ktory som mal zapnuty a na ktory sa mi dovolal ( a myslim laco ze ho mas aj ty )
ak sa niekomu zda ze tu reagujem podrazdene, tak sa velmi ospravedlnujem, ale vzdy robim co je v mojich silach aby bol zakaznik co najspokojnejsi...a mozne je to len tym ze som dnes premrzol, zhodili ma z bicykla, boli ma cela lava strana tela a este tu mam tak na dve hodiny robotu
a Craobs, nepis prosim veci ktore sa nestali...dakujem
Matt, ja to samozrejme chápem, a aj sa ti čudujem že riešiš veci osobne, telefonicky a podobne. Iste občas to treba ale práve týmto si pletieš na seba bič. No vieš, ak niekomu povieš že niečo v ten deň dovezieš, alebo ak niekomu príde mailom potvrdenie o odoslaní tovaru ... malo by to byť záväzné pre obe strany. Zákazník vždy čaká na svoj tovar nedočkavo a ak sa niečo zmení je dobre o tom informovať čo najskôr a nie sa zatajovať.
Predpokladám, že málo kto z nás zákazníkov skutočne vie čo to obnáša starať sa o taký e-shop a riešiť objednávky, reklamácie, dodávky tovaru a všetko s tým spojené, takže zas pochop aj nás zákazníkov že máme o tom svoju jednoduchú predstavu.
A neber to že tu na teba kydáme ... my len tvoríme "negatívnu" reklamu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
stacilo napisat na stranku ze mas volno a pohoda.
poslem maila vecer, alebo zajtra zavolam.
Veď napíšte mail a "vyčkajte času ako hus klasu"
co sa tyka telefonu, snazime sa vybavit co najviac
preto ak sa da, treba vyuzivat viac mailovu komunikaciu, tam sa snazim odpisat na vsetko max do 12 hodin. viem ze velakrat je to surne, ale teraz je ta najvacsia sezona a aj my tu toho mame nad hlavu
No na druhej strane... kto si v minulosti rozmaznal zákazníkov doručením dobierky v priebehu 24 hodín, ten sa musí teraz obracať
Najskôr trvalo tri týždne, po tom čo mi bol zaslaný mail že tovar bol odoslaný, kým som dostal objednaný tovar z ktorého najpodstatnejšia časť (2x brzdové platničky) chýbala ... vraj "nebol na objednávke", ibaže tvoril viac ako 60% sumy z celej objednávky a zvyšné veci boli objednané len aby sa ušetrilo niečo na poštovnom ...no nakoniec to Matt síce doviezol osobne, no na 2x a bez platničiek ... a s poriadne veľkým meškaním.
Pár dní dozadu doručil kamarátovi namiesto 9speed SLX kazety 10speed kazetu ... ktorú ako uznáte nepoužije... no sľúbil že v piatok (27.5.11) osobne príde, kazetu vymení a plus donesie tubeless Rubena Kit ktorý som si dodatočne objednal ... No ako inak, nikto neprišiel, telefón nedostupný, ja bike bez plášťov, víkend pred nami a pán Matt nikde ... "díky Matt"
Myslím že by sa už v tom Suncycle mal niekto kompetentný zamyslieť nad tým, či by nebolo lepšie predchádzať zlým a neúplným dodávkam tovaru nejakou serióznou kontrolou a radšej odoslať tovar poštou alebo kuriérom o deň neskôr, ale tak aby sa už kupujúci nemusel zaoberať riešením prípadov, že mu príde niečo iné ako si objednal.
Keby mi Matt napísal "príď si po tovar do Partizánskeho" tak si poň prídem ..lenže na 99% som si istý že by bol obchod zavretý ...
ja si tiež objednávam často poštou veci a dokonca z rovnakého mesta v akom bývam, pretože to dostanem rovno domov za deň-dva, inak by som čakal týždeň lebo mi to nevychádza časovo kvoli robote napr..
Ale, ako som už napísal ja tu nekritizujem termín dodania ako taký, pretože musím pochváliť aj to, že nedávno som si v pondelok objednal brzdové platničky a v utorok už boli u mňa na pošte .. to som považoval priam za zázrak, ja kritizujem spôsob komunikácie a to, že zákazník dostane informáciu o odoslaní tovaru alebo o dodaní tovaru na presný termín a potom, bez vysvetlenia tovar proste nechodí a nechodí.
Modelová situácia:
...o dva týždne je maratón, vieš že platničky v brzdách majú už pol životnosti za sebou. V dobrých a suchých podmienkach by vydržali ešte možno 500 km ...no hrozí že zrovna na maratón bude liať ako z krhly, všade blato a bordel. Tak sa poistím, 14 dní pred maratónom si objednám platničky .. 12 dní pred maratónom dostanem mail, že budú o dva dni ... 9 dní pred maratónom dostanem mail že zásielka bola odoslaná... 4 dni pred maratónom na pošte nič nie je, predajca nedvíha telefón, 3 dni pred maratónom sa mu dovolám a uisťuje ma že v piatok večer, 1 deň pred maratónom mi platničky dovezie osobne. Je večer, čakám a nič, nikto nepríde, telefón nedvíha a ja uvažujem či to zajtra odjazdím, alebo či ešte ráno niekde nejaké platničky kúpim... a kde sa stala chyba? Veď som ich objednal pred dvoma týždňami....
ale veď vec názoru a preferencií. každopádne si nezastávam suncycle ak sú ľudia nespokojní..ale istejšie by teda zrejme po týchto skúsenostiach bolo ísť si pre to sám kto má možnosť
co sa tyka nespravnej kazety, ano osobne som doniesol nespravnu, ale myslim ze zakaznikovi som to potom vysvetlil ako sa to stalo. to ze som slubil ze mu to donesiel osobne v piatok je pravda, ale skor ako sa tu zacne na mna opat kydat, skuste sa zamysliet ci mi nahodou do toho nemohli prist nejake sukromne, alebo rodinne veci ktore som musel vybavit a ktore su prednejsie ako praca! co sa tyka vypnuteho pracovneho mobilu, ano bol vypnuty nakolko ho vypinam o 17:00 nakolko nechcem uplne stratit sukromie ( ked ho na druhy den zapnem, len sa cudujem v akych hodinach by mi boli ludia schopny volat ). dotycny zakaznik mal vsak aj moj sukromny mobil ktory som mal zapnuty a na ktory sa mi dovolal ( a myslim laco ze ho mas aj ty )
ak sa niekomu zda ze tu reagujem podrazdene, tak sa velmi ospravedlnujem, ale vzdy robim co je v mojich silach aby bol zakaznik co najspokojnejsi...a mozne je to len tym ze som dnes premrzol, zhodili ma z bicykla, boli ma cela lava strana tela a este tu mam tak na dve hodiny robotu
a Craobs, nepis prosim veci ktore sa nestali...dakujem
Predpokladám, že málo kto z nás zákazníkov skutočne vie čo to obnáša starať sa o taký e-shop a riešiť objednávky, reklamácie, dodávky tovaru a všetko s tým spojené, takže zas pochop aj nás zákazníkov že máme o tom svoju jednoduchú predstavu.
A neber to že tu na teba kydáme ... my len tvoríme "negatívnu" reklamu.