uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
Kamos zadal objednavku kde som aj ja mal nejake veci:
Datum: 27.4.2011 14:26
Předmět: ObjednĂĄvka zo Suncycle.sk
Komu: <@gmail.com>
Ďakujeme za Vašu objednávku.
Potvrdzujeme prijatie objednávky č.3182
Do dnesneho neprislo z tejto objednavky nic - telefony - nikto nedviha - mail - nikto neodpoveda.
Toto urcite nie je normalny pristup aby za takmer dva mesiace nebola objednavka alebo aspon jej cast vybavena. Ako je mozne ze telefony uvedene na stranke a v objednavke v pracovnej dobe nik nedviha, ako potom chcete komunikovat so svojimi zakaznikmi? dymovymi signalmi?
objednavka 3182 ( ked to teda budeme riesit tu, mozno sa to niekde pohne )
je tam dost dlhy zoznam objednaneho tovaru a niektory sa neda momentalne zohnat od dodavatela. zoznam tovaru ktory sa neda zohnat som asi trikrat preposielal cez system na mail odberatela s nejakymi otazkami na upresnenie a neprisla mi ziadna odpoved. tiez mi teda nie je jedno ked mi tu bokom lezi rezervovany tovar za niekolko stoviek eur. tak teda ak nefunguje mailova komunikacia ( co je zvlastne nakolko na vsetky maily odpovedam ), mozeme to dalej riesit cez PM. je pravda ze zakaznik napisal ze tovar ktory je nech sa teda posle, ale ked som si chcel este nieco upresnit, tak som uz odpoved nenasiel. ja budem tiez len rad ked sa objednavka cim skor vybavi.
co sa tyka komunikacie, snazim sa vyriesit co najviac telefonatov, ale jednoducho sa to s casovych dovodov neda ( dalo by sa keby ma den 40 hodin ), preto sa snazim vsetko riesit mailovou komunikaciou. / a teraz mi tu prosim nepiste ze treba najat dalsieho cloveka...jednoducho neda sa platit zo zisku tolko ludi a taktiez ten clovek by musel mat kompletny prehlad o vsetkom
No bol som trocha angry ale uz som sa ukludnil, Matt mi odpisal velmi konstruktivne - takze je zaujem riesit to, len komunikacia zlyhala, ale uz sa to verim napravi.
Az teraz som sa docital, ze bol problem s tou strankou a prerabala sa, skoda vsak ze minimalne telefonicke kontakty neboli updatnute, aby ludia ako ja vedeli kam sa obratit.
Ja mam taky zvyk ze ak sa da tak riesim mailom, ale ked je problem tak telefonujem, lebo je to predsa len iny kontakt - rychlejsi a hned sa daju veci riesit.
drzim palce a dufam ze sa to bude uz len zlepsovat lebo dobrych e-shopov na Slovensku je malo a konkurencia nespi..
neuvažuješ predávať aj platformy? Na Vianoce chcem nejaké kúpiť myslel som že budem brať od teba aj s nejakými inými vecami. Inak táto reťaz by my na singlespeed sedela? Nie je príliš úzka?
no, ja som na tom podobne ako nedavno buko.
tovar som objednala 16.6. a okrem mailu potvrdzujuceho objednavku c.1106160004 sa mi nepodarilo skontaktovat s nikym a ziadnym dostupnym sposobom. Poslala som maily, vyvolavam na uvedene cislo a nic... tovar je podla stranky dostupny do 2-4 dni a uz je to dva tyzdne... mate pre mna nejaky sposob ako to vyriesit tak poradte, rada by som to co mozno najskor vybavila...
18.6.2011 Vážení zákazníci, týmto Vás chceme upozorniť že od 23.6. do 5.7. nebude odosielaný objednaný tovar z dôvodu našej účasti na cyklistických pretekoch. Všetky prijaté objednávky v tomto období budú postupne vybavované od stredy 6.7. V uvedenom termíne nebude dostupný ani telefonický kontakt, na e-mailovú komunikáciu sa budeme snažiť priebežne odpovedať. Ďakujeme za Vaše pochopenie. Váš Suncycle.sk team
a sakra toto tak vediet... pred 3 tyzdnami som si bojednaval veci. na jednu vec z objednavky sa dlhsie cakalo, tak som minuly stvrtok volal nech odoslu aspon to co maju. A jak kukam asi to uz nestihli. Keby to doprdele aspon neboli retaze. Po poslednom vyjade mi to uz radi otrasne a nechcem zoslahat kazetu
3.3 Tovar bude dodaný v termíne určenom pri každom výrobku. (deo objednávky sa nezapočítava do termínu dodania až nasledujúci deo a pri objednávke prijatej cez víkend sa ráta ako prvý deo, prvý pracovný deo)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Kamos zadal objednavku kde som aj ja mal nejake veci:
Předmět: ObjednĂĄvka zo Suncycle.sk
Komu: <@gmail.com>
Ďakujeme za Vašu objednávku.
Potvrdzujeme prijatie objednávky č.3182
Do dnesneho neprislo z tejto objednavky nic - telefony - nikto nedviha - mail - nikto neodpoveda.
Toto urcite nie je normalny pristup aby za takmer dva mesiace nebola objednavka alebo aspon jej cast vybavena. Ako je mozne ze telefony uvedene na stranke a v objednavke v pracovnej dobe nik nedviha, ako potom chcete komunikovat so svojimi zakaznikmi? dymovymi signalmi?
Kde to preboha viazne?!?
je tam dost dlhy zoznam objednaneho tovaru a niektory sa neda momentalne zohnat od dodavatela. zoznam tovaru ktory sa neda zohnat som asi trikrat preposielal cez system na mail odberatela s nejakymi otazkami na upresnenie a neprisla mi ziadna odpoved. tiez mi teda nie je jedno ked mi tu bokom lezi rezervovany tovar za niekolko stoviek eur. tak teda ak nefunguje mailova komunikacia ( co je zvlastne nakolko na vsetky maily odpovedam ), mozeme to dalej riesit cez PM. je pravda ze zakaznik napisal ze tovar ktory je nech sa teda posle, ale ked som si chcel este nieco upresnit, tak som uz odpoved nenasiel. ja budem tiez len rad ked sa objednavka cim skor vybavi.
co sa tyka komunikacie, snazim sa vyriesit co najviac telefonatov, ale jednoducho sa to s casovych dovodov neda ( dalo by sa keby ma den 40 hodin ), preto sa snazim vsetko riesit mailovou komunikaciou. / a teraz mi tu prosim nepiste ze treba najat dalsieho cloveka...jednoducho neda sa platit zo zisku tolko ludi a taktiez ten clovek by musel mat kompletny prehlad o vsetkom
Az teraz som sa docital, ze bol problem s tou strankou a prerabala sa, skoda vsak ze minimalne telefonicke kontakty neboli updatnute, aby ludia ako ja vedeli kam sa obratit.
Ja mam taky zvyk ze ak sa da tak riesim mailom, ale ked je problem tak telefonujem, lebo je to predsa len iny kontakt - rychlejsi a hned sa daju veci riesit.
drzim palce a dufam ze sa to bude uz len zlepsovat lebo dobrych e-shopov na Slovensku je malo a konkurencia nespi..
Ahoj.
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/retez-shimano-cn-m980-10sp-xtr/2745
-8% Shimano XTR CN-M9100 reťaz, 12-rýchl., 138 článkov + rýchlospojka SM-CN910
44,99 € -8%
MOC 89,99 €tovar som objednala 16.6. a okrem mailu potvrdzujuceho objednavku c.1106160004 sa mi nepodarilo skontaktovat s nikym a ziadnym dostupnym sposobom. Poslala som maily, vyvolavam na uvedene cislo a nic... tovar je podla stranky dostupny do 2-4 dni a uz je to dva tyzdne... mate pre mna nejaky sposob ako to vyriesit tak poradte, rada by som to co mozno najskor vybavila...
18.6.2011 Vážení zákazníci, týmto Vás chceme upozorniť že od 23.6. do 5.7. nebude odosielaný objednaný tovar z dôvodu našej účasti na cyklistických pretekoch. Všetky prijaté objednávky v tomto období budú postupne vybavované od stredy 6.7. V uvedenom termíne nebude dostupný ani telefonický kontakt, na e-mailovú komunikáciu sa budeme snažiť priebežne odpovedať. Ďakujeme za Vaše pochopenie. Váš Suncycle.sk team
Tuším ich bolo aj viac...
Toto je ktorý z tých deo-v? Prvý, nasledujúci alebo prvý pracovný?