uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
zo systemu bola zatial moznost platby prevodom stiahnuta, pretoze ludia si vobec necitaju obchodne podmienky ...zaskrtli platbu prevodom a platbu uhradili, samozrejme cislo objednavky nesedelo s cislom faktury a bol problem v uctovnictve...pripadne zaplatili a ked sa trosku dlhsie cakalo na tovar, tak zacali byt neprijemny ze zaplatili a tovar nemaju. a staci tak malo...precitat si obchodne podmienky
da sa samozrejme zaplatit aj prevodom, treba to zatial napisat do poznamky k objednavke
ja teraz budem asi od teba objednávať plášte a nejaké drobnosti, dá sa tak dohodnúť, že zaplatím prevodom a pošlem pre tovar zvoz z firmy cez GLS? mám to lacnejšie ako keby si mi to posielal s UPS a pohodlnejšie ako poštou, lebo bývam na dedine, tam donesú iba žltý papier a otváracie doby majú kratšie ako môj pracovný čas
Tak so zatial robil len dve objednavky odtialto. S tovarom a cenou spokojny. Horsie je to s dobou dodania. Zatial som nemal take stastie ako podaktori, ze ste mali tovar na 2-3 den doma. A to pri poslednej objednavke bolo vsetko skladom.
Rozhodne, pokial mi nieco nebude moc surit, objednavam odtialto znova
Za mna spokojnost, jedina chyba co sa vyskytla bola moja idiotska volba ( sam sebe nerozumiem kde som mal rozum) Slovenskej posty ako dodavatelskej sluzby.
Ta banda opat nesklamala a kompletne stratila zasielku.
Tusim si zalozim novu zivnost - spracovanie a likvidacia nebezpecneho odpadu. Jednoducho ho budem posielat postou v ramci slovenska a on sa strati tak nejak samo. Na poistnom este aj zarobim
Matt mi to poslal nanovo kurierom, bolo to na druhy den doma
ja uz dobrych 15 rokov nevyuzivam Slovensku postu a ani nasa firma nie. Vyuzivame kurierske spolocnosti. Ak je na nejakom webshope moznost volby tak vzdy len kurierom. Ak nie, neobjednavam u nich
Teraz som sa vsak pomylil a objednal cez Postu....nastastie prisla OK.
ja uz dobrych 15 rokov nevyuzivam Slovensku postu a ani nasa firma nie. Vyuzivame kurierske spolocnosti. Ak je na nejakom webshope moznost volby tak vzdy len kurierom. Ak nie, neobjednavam u nich
Teraz som sa vsak pomylil a objednal cez Postu....nastastie prisla OK.
Robím v UPS a nechceš vedieť čo sa deje s tými balíkmi Ale myslím že SP s tým bude aj horšie...
Tak, o to pokoj, vo väčšine s tým problém nie je... Ale tak, tam je to pravdepodobne jednoduchšie.. Príde plný kamión balíkov pre celú nitru a okolie, a to sa triedi kuriérom, potom len kuriérovi do auta, a ten rozváža, takže sa to ani nemá kde stratiť... A ukradnúť sa to nedá, keďže celá hala je kamerovaná.
no niekde na tufo stranke som cital ze rafik musi splnat aj nejake parametre myslim sirku ale nejak to odtial zmizlo resp to uz neviem najst ...moj rafik je siroky 17 mm(remerx alcyon) tak snad to vyjde
edit : rafiky siroke 14 mm /21 mm (vnutorny rozmer/ vonkajsi rozmer)
no niekde na tufo stranke som cital ze rafik musi splnat aj nejake parametre myslim sirku ale nejak to odtial zmizlo resp to uz neviem najst ...moj rafik je siroky 17 mm(remerx alcyon) tak snad to vyjde
a konkrétne od Joko: "Rozhodujúca je šírka ráfika - na cestné plášťovky TUFO musí byť 13-14 mm. Na 17 mm nedržia v ráfiku, mám to odskúšané. A píše to aj výrobca na svojom webe."
Preco mas pri vyrobku napisane, ze je skladom?
Vdaka comu si ho objednam.
Potom cakam tyzden a ked sa informujem co je s objednavkou odpovies, ze tovar nie je na sklade a cakas na dodanie.
Pozriem tada na stanku a co nevidim tovar je stale skladom!
Podla coho maju zakaznici vediet ci ho naozaj mas alebo nie?
Je take tazke dat info po tyzdni, ze ho nemas?
to si sa len kvoli tomu sem registroval?:) obhajim trochu matta, keby mam eshop a mam v nom dajme tomu 500 poloziek, tak keby mas kazdu evidovat ci je skladom alebo nie, stravis pri tom polovicu kazdeho dna. niekedy sa stane ze nie je skladom. takto to vsak robia vsetky mensie a stredne eshopy... iba tie co maju nejaky vymakanejsi skladovy system si mozu dovolit evidovat presne pocet poloziek. tie vsak maju vyssie ceny:)
S aktualizaciou skladovych zasob ma problem vecsina eshopov. Ti nedockavi, by si mali uvedomit ze cena na eshopoch sa da udrzat len za podmienok, ze dokazu pracovat s tovarom online, co znamena ze na vybavenie objednavky potrebuju nejaky cas. Skladove zasoby su naviazane minimalne na priestory, pracovnu silu, vykladku a nakladku a to vsetko cenu vyrobkov navysuje. Ak chcem mat tovar ihned kupujem v kamenaku a tam sa musim zmierit s cenou ktora je navysena o polozky ktore eshopy vecsinou nemaju.
Ok. viem, ze je len clovek. Nie je dovod nanho nadavan ani nic take.
Urcite ma dost prace akolo shopu. No vie to nepotesit, ked naschval objednas
aj nie uplne presne to co chces len preto, ze to je skladom a potom sedis doma, lebo
cakas na nieco co potrebujes na biku surne vymenit.
Ked mi, ale pride konkretna objednavka tak si asi pozriem ci tie veci uvadzam, ze su skladom alebo nie. A poslat info o tom az take tazke nie je.
Alebo mu to mam vzdy napisat do poznamky?
Prosim prezistite si, ci mate veci skladom a dajte info ked nie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
da sa samozrejme zaplatit aj prevodom, treba to zatial napisat do poznamky k objednavke
Rozhodne, pokial mi nieco nebude moc surit, objednavam odtialto znova
Ta banda opat nesklamala a kompletne stratila zasielku.
Tusim si zalozim novu zivnost - spracovanie a likvidacia nebezpecneho odpadu. Jednoducho ho budem posielat postou v ramci slovenska a on sa strati tak nejak samo. Na poistnom este aj zarobim
Matt mi to poslal nanovo kurierom, bolo to na druhy den doma
Teraz som sa vsak pomylil a objednal cez Postu....nastastie prisla OK.
Teraz som sa vsak pomylil a objednal cez Postu....nastastie prisla OK.
Robím v UPS a nechceš vedieť čo sa deje s tými balíkmi
edit : rafiky siroke 14 mm /21 mm (vnutorny rozmer/ vonkajsi rozmer)
je to v tomto vlákne:
cestna-cyklistika/ake-galusky-resp-plaste-plastovky-pouzivate-t18769-195.html
a konkrétne od Joko: "Rozhodujúca je šírka ráfika - na cestné plášťovky TUFO musí byť 13-14 mm. Na 17 mm nedržia v ráfiku, mám to odskúšané. A píše to aj výrobca na svojom webe."
Vdaka comu si ho objednam.
Potom cakam tyzden a ked sa informujem co je s objednavkou odpovies, ze tovar nie je na sklade a cakas na dodanie.
Pozriem tada na stanku a co nevidim tovar je stale skladom!
Podla coho maju zakaznici vediet ci ho naozaj mas alebo nie?
Je take tazke dat info po tyzdni, ze ho nemas?
Urcite ma dost prace akolo shopu. No vie to nepotesit, ked naschval objednas
aj nie uplne presne to co chces len preto, ze to je skladom a potom sedis doma, lebo
cakas na nieco co potrebujes na biku surne vymenit.
Ked mi, ale pride konkretna objednavka tak si asi pozriem ci tie veci uvadzam, ze su skladom alebo nie. A poslat info o tom az take tazke nie je.
Alebo mu to mam vzdy napisat do poznamky?
Prosim prezistite si, ci mate veci skladom a dajte info ked nie.
peace