Ahojte, ktoru z tychto 2 znaciek preferujete? Pytam sa preto lebo som nasiel compagnolo centaur 10sp dualy za 65€ a teraz rozmyslam ci ich mam zobrat alebo dalej hladat nejake shimana (105-ultegra) len ma pri campe zaujima ake mate skusenosti s radenim palcom. Mam soru cize palcom radim ale liši sa ta campa v ergonomike? Diki
zdravim, mam problem s radiacou pakou Campa Veloce, radi mi to vždy na posledny pastorok, potom musim podradovať na ten, ktorý chcem. Nestretli sa s tym niekto?
radenie ...pohraj sa s doladovacou skrutkou zadneho prehadzovaca popripade najskor nastav spravne horny a dolny doraz a az potom sa pohraj s doladovacou skrutkou
lobogo, ako dlho máš tie páky, resp. rok výroby? Predpokladám, že sú unavené aretačné pružinky. Mal som podobný problém. Pri radení na menší pastorok to časom začalo radiť o dva či tri naraz. A potom aj pri prejazde nerovnosťami (preskočenie koľají a pod.).
Treba páku rozobrať, dať nové aretačné pružinky a hotovo. Je viacero možností (prevedení radenia). Môže byť iný mechanizmus s jednou pružinkou a tá sa nedá samostatne kúpiť, iba telo páky. Pomôže na čas aj jej mierne natiahnutie.
Podľa roku výroby nájdeš v katalógoch u Šírera konkrétne typy pružín (tela páky) a objednáš, vymeníš. Len pri rozoberaní opatrne a pri skladaní tiež = treba tri ruky
Inak to radenie funguje roky (až na tie pružinky - svine jedny!) (konkrétne 9 kolové Campagnolo veloce z roku 2000 alebo 9 kolové Mirage asi z 2008 - majú odlišné mechanizmy)
Keby si bol v ZA, tak sa ti na to môžem pozrieť, resp. aspoň ukázať rozobraté...
misopetrovic - rozladenie dorazov prehadzky s radením o viac pastorkov nesúvisí.
pedal, čo s tým majú bovdeny? Tie mením len ak mením rám Naposledy pred 7,5 rokom na cesťáku.
lobogo, ako dlho máš tie páky, resp. rok výroby? Predpokladám, že sú unavené aretačné pružinky. Mal som podobný problém. Pri radení na menší pastorok to časom začalo radiť o dva či tri naraz. A potom aj pri prejazde nerovnosťami (preskočenie koľají a pod.).
Treba páku rozobrať, dať nové aretačné pružinky a hotovo. Je viacero možností (prevedení radenia). Môže byť iný mechanizmus s jednou pružinkou a tá sa nedá samostatne kúpiť, iba telo páky. Pomôže na čas aj jej mierne natiahnutie.
Podľa roku výroby nájdeš v katalógoch u Šírera konkrétne typy pružín (tela páky) a objednáš, vymeníš. Len pri rozoberaní opatrne a pri skladaní tiež = treba tri ruky
Inak to radenie funguje roky (až na tie pružinky - svine jedny!) (konkrétne 9 kolové Campagnolo veloce z roku 2000 alebo 9 kolové Mirage asi z 2008 - majú odlišné mechanizmy)
Keby si bol v ZA, tak sa ti na to môžem pozrieť, resp. aspoň ukázať rozobraté...
misopetrovic - rozladenie dorazov prehadzky s radením o viac pastorkov nesúvisí.
pedal, čo s tým majú bovdeny? Tie mením len ak mením rám Naposledy pred 7,5 rokom na cesťáku.
tie paky nemam ani 2 roky, myslim že to je Veloce 2010. V servise mi známy povedal že to môžu byť pruzinky, ale že nerobi campu tak sa mi nechcel v tom šparať.
Hmm, zaujimavy problem ktory Lord pekne vysvetlil. Aspon budem vediet, ked mi zrazu preradi o viac zubov a pritom som do packy tukol len raz a jemne:-) V tychto starsich Veloce sa da prehodit aj o viac pastorkov naraz, novsie Veloce (tusim od 2011) uz tuto vymozenost nema, mozno aj kvoli zmienenemu problemu, neviem...
Budú to len tie pružinky. Ozubenie sa nemohlo tak rýchlo zodrať. Je to ešte v záruke? Ktoré sú to? Ultra - shift alebo Escape? Escape mám Xenon (som si pomýlil, že Mirage), ale na 9 kolo. Aretačný mechanizmus (páčky, pružinka) je ten istý, len je na polohovom ozubenom koliečku 9 polôh. Na Ultrashift už tuším podľa obrázku, ktorá "mini" pružinka to môže byť.
Peto02, toto nemám z vlastnej hlavy. Radenie začalo blbnúť a tak som kúpil nové najlacnejšie páky a medzitým som od jedného človeka od Šírera prostredníctvom mailov zisťoval, čo môže byť ako problém. A vďaka tomu, že mi napísali, že býva problém s únavou aretačných pružín (pružiny - podľa typu mechanizmu), som to rozobral a pružinku trošku natiahol. Inak by som musel kúpiť nové telo páky kvôli jednej poondiatej pružinke. Ovšem na Veloce 2000 sa dajú kúpiť aretačné "G" pružinky samostatne. Takže keď už viem, čo robí problémy, tak mám jedny páky stále v rezerve kým sa nezoderú alebo dajú kúpiť ND.
Hmm, zaujimavy problem ktory Lord pekne vysvetlil. Aspon budem vediet, ked mi zrazu preradi o viac zubov a pritom som do packy tukol len raz a jemne:-) V tychto starsich Veloce sa da prehodit aj o viac pastorkov naraz, novsie Veloce (tusim od 2011) uz tuto vymozenost nema, mozno aj kvoli zmienenemu problemu, neviem...
vozim campu veloce 2012, 10 speed a na lahsi prevod sa da prehodit az o tri prevody lahsi, naraz
Tak problem je v samovolnom preradovani na najmensi pastorok, cize na tazsi prevod pri stlaceni packy pravym palcom. Mne sa zdalo, ze v roku 2011 toto pri Velce nebolo mozne o viac ako 1 pastorok pri jednom stlaceni. U mna ked stlacim tu packu trocha viac tak zhodim retaz aj o 2 pastorky na tazsi prevod. Samozrejme sa mozem mylit
O koľko prevodov sa dá naraz preradiť závisí od typu radenia, ale neviem či to vyjadruje dodatok ku názvu ako napr. "Escape" alebo "Ultra - shift", či "Ergopower". Xenon Ergopower fungujú: na väčšie pastorky môžem radiť kedykoľvek až o 3 naraz, ale dolu na menšie iba po jednom. Na starých Veloce 2000 môžem radiť hore až o 3 naraz a dolu aj o všetky naraz. Tá malá páčka sa otočí aj o 9 polôh ak dočiahnem.
Budú to len tie pružinky. Ozubenie sa nemohlo tak rýchlo zodrať. Je to ešte v záruke? Ktoré sú to? Ultra - shift alebo Escape? Escape mám Xenon (som si pomýlil, že Mirage), ale na 9 kolo. Aretačný mechanizmus (páčky, pružinka) je ten istý, len je na polohovom ozubenom koliečku 9 polôh. Na Ultrashift už tuším podľa obrázku, ktorá "mini" pružinka to môže byť.
Ano ešte 2 mesiac maximalne to bude v zaruke. Lenže to moc nechcem posielať lebo nebude mať na čom jazdiť. Myslím že Power shift, ale neviem. O viac pastorkov ide prehodiť iba na lahši, na ťažši iba po jednom.(teraz po viacerych ked to je dodrbane). Čiže mysliš že bude stačiť pruzinku vymeniť?
Predpokladám, že áno. Treba rozobrať a vymeniť aretačnú pružinku - ky. Pokiaľ sa vo vnútri niečo nezlomilo... Bez rozobratia ťažko niečo veštiť. Počas 13tich rokoch používania Campy je toto zatiaľ jediný problém, ktorý som musel riešiť.
Veloce neviem, ale dnes som si trochu pojazdil na kolegovom centaure 2011 a to radenie bolo pre mna riadna divocina
Pekne, hladko to radilo-urcite lepsie ako moja Ultegra, ale zas tie packy su take nejake labilne a maju privelke vole na moj vkus.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Treba páku rozobrať, dať nové aretačné pružinky a hotovo. Je viacero možností (prevedení radenia). Môže byť iný mechanizmus s jednou pružinkou a tá sa nedá samostatne kúpiť, iba telo páky. Pomôže na čas aj jej mierne natiahnutie.
Podľa roku výroby nájdeš v katalógoch u Šírera konkrétne typy pružín (tela páky) a objednáš, vymeníš. Len pri rozoberaní opatrne a pri skladaní tiež = treba tri ruky
Inak to radenie funguje roky (až na tie pružinky - svine jedny!)
Keby si bol v ZA, tak sa ti na to môžem pozrieť, resp. aspoň ukázať rozobraté...
misopetrovic - rozladenie dorazov prehadzky s radením o viac pastorkov nesúvisí.
pedal, čo s tým majú bovdeny? Tie mením len ak mením rám
Treba páku rozobrať, dať nové aretačné pružinky a hotovo. Je viacero možností (prevedení radenia). Môže byť iný mechanizmus s jednou pružinkou a tá sa nedá samostatne kúpiť, iba telo páky. Pomôže na čas aj jej mierne natiahnutie.
Podľa roku výroby nájdeš v katalógoch u Šírera konkrétne typy pružín (tela páky) a objednáš, vymeníš. Len pri rozoberaní opatrne a pri skladaní tiež = treba tri ruky
Inak to radenie funguje roky (až na tie pružinky - svine jedny!)
Keby si bol v ZA, tak sa ti na to môžem pozrieť, resp. aspoň ukázať rozobraté...
misopetrovic - rozladenie dorazov prehadzky s radením o viac pastorkov nesúvisí.
pedal, čo s tým majú bovdeny? Tie mením len ak mením rám
tie paky nemam ani 2 roky, myslim že to je Veloce 2010. V servise mi známy povedal že to môžu byť pruzinky, ale že nerobi campu tak sa mi nechcel v tom šparať.
http://www.campagnolo-sirer.cz/uploads/pdf/Katalog_nahr._dilu_2010.pdf
Peto02, toto nemám z vlastnej hlavy. Radenie začalo blbnúť a tak som kúpil nové najlacnejšie páky a medzitým som od jedného človeka od Šírera prostredníctvom mailov zisťoval, čo môže byť ako problém. A vďaka tomu, že mi napísali, že býva problém s únavou aretačných pružín (pružiny - podľa typu mechanizmu), som to rozobral a pružinku trošku natiahol. Inak by som musel kúpiť nové telo páky kvôli jednej poondiatej pružinke. Ovšem na Veloce 2000 sa dajú kúpiť aretačné "G" pružinky samostatne. Takže keď už viem, čo robí problémy, tak mám jedny páky stále v rezerve kým sa nezoderú alebo dajú kúpiť ND.
vozim campu veloce 2012, 10 speed a na lahsi prevod sa da prehodit az o tri prevody lahsi, naraz
http://www.campagnolo-sirer.cz/uploads/pdf/Katalog_nahr._dilu_2010.pdf
Ano ešte 2 mesiac maximalne to bude v zaruke. Lenže to moc nechcem posielať lebo nebude mať na čom jazdiť. Myslím že Power shift, ale neviem. O viac pastorkov ide prehodiť iba na lahši, na ťažši iba po jednom.(teraz po viacerych ked to je dodrbane). Čiže mysliš že bude stačiť pruzinku vymeniť?
Pekne, hladko to radilo-urcite lepsie ako moja Ultegra, ale zas tie packy su take nejake labilne a maju privelke vole na moj vkus.