tá tretia budova to bol predsa regulárny odstrel a ukážkový príklad odstrelu budovy v zastavanom území.Absolútne nepoškodená budova predsa nepadne sama od seba.
amerika proste potrebuje stále viesť nejakú vojnu bez ohladu na dôsledky.Vojna živí ich obrovský zbrojný priemysel.
nevyšlo to v Sýrií tak skúsime Ukrajinu.
ak odhliadnem od fyzikalnych vlastnosti, matematiky a statiky ktore tiez jednoznacne naznacuju ze je "nieco zhnite v state Danskom", tak do skladacky absolutne nezapadaju ani tie lietadla ktore narazili do budov WTC. osobna letecka doprava ma celkom zaujima a podotkol by som skutocne iba par "bezvyznamnych" poznamok :
1. ziaden nimand ktory si urobi "vodicak" na vrtulovu Cesnu nema sancu riadit velke dopravne lietadlo tak ako sa to udajne podarilo nasim arabskym bratom
2. aj pred utokmi boli prisne pravidla v leteckej doprave a ak sa lietadlo prestalo ozyvat ( a to uz nepisem ze zmenilo smer letu ), ihned to bolo posunute vojenskemu letectvu ( v USA by mala stihacka vzlietnut do 6 minut od straty kontaktu ). dost divne ze amerikanskej armade nevadili vyse 40 minut "hluche" lietadla smerujuce na NY a dokonca do bezletovej zony Washingtonu...
3. o americkych aerolinkach je zname ze setria kde sa da a spolocnosti ako American Airlines, United Airlines a podobne sa mozu smelo rovnat spolocnostiam ako Ryanair. do lietadiel sa tankuje tolko paliva, aby ltt doleteli do cielovej destinacie a ani o kvapku viac. mnohokrat sa stava ze len kvoli obletu burky sa uz lietadlo nedokaze dostat do planovaneho ciela a musi pristat na inom letisku. a hla, prave v ten nestastny den sa lietadlam podla oficialnych sprav natankuju plne nadrze a zvysok uz poznate...dobre som sa zasmial, mozem ist spat
snad uz iba posledny postreh :
"Zvlášť zarážející je to v případě letu číslo 77, který měl narazit do Pentagonu. Budova ministerstva obrany leží uprostřed leteckého prostoru s názvem Washington Class Bravo Airspace. V oblasti nad americkým hlavním městem platí přísné restrikce a může do ní vletět pouze letadlo, které dostane od Řízení letového provozu (ATC) povolení a s ATC komunikuje na frekvencích příslušných pro tento vzdušný prostor; v oblasti opisující kruh přibližně o průměru 17 mil rovněž „nesmí letět žádné letadlo bez fungujícího transpondéru“.
Pokud se takové letadlo ke Class B Airspace byť jen přiblíží, v patách má okamžitě stíhačky ze základny Andrews ležící 10 mil od hlavního města nebo přilehlé pobřežní základny 113. letky Národní gardy."
1. nie je uplne pravda, najkomplikovanejsia faza letu je vzlet a pristatie a ako vieme tuto cast nimandi vynechali.
2. byvalo relativne bezne, ze lietadlo sa neozyvalo, kvôli poruche alebo lajdackosti pilotov. Nie som si isty, ale pravidlo , ktore spominas bolo zavedene az po tejto udalosti
3. letel si uz niektorou zo spomínaných spolocnosti ? Co ti hovori pojem bezpecnostna zasoba paliva, su presne dane tabulky, kolko paliva naviac ma dane lietadlo brat pre danu destinaciu.
... a "západonemecký" mladík menom Mathias Rust v druhej polovici osemdesiatych rokov letel z Fínska ponad ruské územie a pristál na Červenom námestí v Moskve.
A ktomu poslednemu - kruh o priemere 17 mil. Kolko sekund trva lietadlu kym prejde taku vzdialenost (cestovna rychlost standardne vysoko cez 700 km/h) ? A 10 mil vzdielene volejske letisko - aj keby drzali pohotovst s nastartovanymi strojmi (co silne pochybujem), tak vobec kym vzlietnes, nastupas a prilietis tych 10 mil, tak to lietadlo je uz niekde uplne inde.
1. nie je uplne pravda, najkomplikovanejsia faza letu je vzlet a pristatie a ako vieme tuto cast nimandi vynechali.
2. byvalo relativne bezne, ze lietadlo sa neozyvalo, kvôli poruche alebo lajdackosti pilotov. Nie som si isty, ale pravidlo , ktore spominas bolo zavedene az po tejto udalosti
3. letel si uz niektorou zo spomínaných spolocnosti ? Co ti hovori pojem bezpecnostna zasoba paliva, su presne dane tabulky, kolko paliva naviac ma dane lietadlo brat pre danu destinaciu.
1. pred narazmi do budov urobili "piloti" take obraty s lietadlami nad ktorymi krutili hlavami nielen spickovi dopravny piloti, ale aj vojensky...
2. absolutne nemas pravdu. ak sa lietadlo neozivalo a odklonilo sa od kurzu/letoveho koridoru, podla protokolov mali byt stihacky vo vzduchu a mali kontrolovat let. tam nejde iba o to ci ma lietadlo poruchu a ci nie je nahodou unesene, ale aj o to ze moze lahko ohrozit ine lietadla ktore su prave vo vzduchu. staci si pozriet aktualnu mapu letov nad EU, pripadne USA. alebo letecka doprava v roku 2011 bola ina?
3. je mi jasne ze su dane presne tabulky + kolko % paliva navyse sa ma natankovat. staci si vsak pozriet "letecke" fora a mas tam kvantum osobnych skusenosti pasazierov ze nedoleteli kam mali. rovnako jeden znamy raz letel AA z Budapesti do NY a povedal ze uz nikdy v zivote ( a tom transatlanticky let kde malo vsetko ukazkovo klapat )
PS : Pokud se takové letadlo ke Class B Airspace byť jen přiblíží, v patách má okamžitě stíhačky ze základny Andrews ležící 10 mil od hlavního města nebo přilehlé pobřežní základny 113. letky Národní gardy.
Nemluvě o tom, že ještě předtím, než let číslo 77 údajně provedl otočku o 270 stupňů v osmisetkilometrové rychlosti ( podivnémý a fyzikálně nemožný manévr ), měl proletět přímo přes nejstřeženější a bezletovou bezpečnostní zónu P-56, která se rozprostírá v bezprostřední blízkosti Kapitolu a Bílého domu. Zóna P-56 má i vlastní radarový sledovací systém a speciální vojenskou ochranu. Jinými slovy – nejpozději tady by muselo být letadlo sestřeleno, takže by k Pentagonu vůbec nemohlo doletět. „Neproletí zde žádné letadlo, o kterém by se nevědělo. Je to jako letecká země nikoho. Nikdo se tam nedostane,“
ale ok, pisat uz dalej nebudem, som konspirator. ale bohuzial co sa tyka lietadiel, absolutne to nesedi, ale ked to niekomu ako oficialne vysvetlenie staci, presviedcat ho nebudem. a pisat sem v tejto suvislosti o Mathiasovi Rustovi je uz uplne mimo...
laco naco pises tie tvoje krcmove blablabla, ved daj uz konecne nejake argumenty. ty tu mas stale svoju pravdu ale akakolvek argumentacia ti neustale chyba. bol by z teba vyborny politik
nech si kazdy veri comu len chce. ja napriklad verim, ze zem je gulata. ale ruku do ohna by som za to nedal, lebo nikdy som tu gulu na vlastne oci nevidel, verim tomu iba na zaklade sprostredkovanych informacii. je iba na mojom rozhodnuti, ze tomu verim. na druhu stranu napriklad verim, ze ohen ma spali, tam pochybnosti nemam....
laco naco pises tie tvoje krcmove blablabla, ved daj uz konecne nejake argumenty. ty tu mas stale svoju pravdu ale akakolvek argumentacia ti neustale chyba. bol by z teba vyborny politik
Aha, už sa začíname napádať. Ty si tu prvý spomenul 11. september. A keď si za tým niekto prečíta moje príspevky vyššie, zistí, že ja som tu nikdy o žiadnom 9/11 nehovoril.
Tu sú všetky moje príspevky odkedy sa tu 11. september spomenul:
O homeopatikách a 11-om septembri zo zásady nediskutujem.
"Taková vyspělá civilizace a neumějí perforovat papír." (Július Satinský vo filme "Srdečný pozdrav ze Zeměkoule" tesne po návrate z WC)
... a "západonemecký" mladík menom Mathias Rust v druhej polovici osemdesiatych rokov letel z Fínska ponad ruské územie a pristál na Červenom námestí v Moskve.
Podľa teórie externizmu tie dve vysoké budovy na tom mieste na Manhattane vôbec nikdy neboli. Bol iba priestor okolo nich.
Nechápem, čo ťa tak rozrušilo. Však to berme s humorom, ľudia! ... lebo inak to doktor Chocholoušek nebude stíhať.
1. kedysi som videl graficky zaznam letov co trafili dvojicky a nevsimol som si nejake zazracne manevre, mas niekde link na to ako hlavne vojensky piloti krutia hlavami ?
2. no, predpisy pred 2011 boli ine ako po 2011, mat nieco spravit a naozaj spravit je rozdiel, ak by vsetci robili to co mali program letecke katastrofy by neexistoval
3. mam nieco nalietane hore dole po Europe a viac krat sa mi stalo, ze sme sadali inde ako mala byt cielova destinacia, ale nikdy to nebolo kvôli palivu. Btw,brat internetove fora ako jediny zdroj informacii, moze byt dost osemetne, vid niektori miestny experti.
len taka mala technicka, udialo sa to v 2001, nie 2011, pamatam si to celkom presne, nakolko som kratko na to narukoval a na lampasakoch bolo citit zjavne nadsenie, ze sa konecne nieco deje
co sa viery tyka, ja verim len tomu, co sa neprieci mojim skusenostiam, v oblastiach, o ktorych nic neviem celkom ochotne konstatujem, ze o tom nic neviem
pravdu mas Muffin, 2001, ja som mal kusok pred civilom a vyhrazali sa nam, ze nam predlzia ZVS.Mali sme nachystane V3S pred kasinom, uloha branit Liptovsku Maru .
ok, pravdu mate, dosli mi argumenty. ospravedlnujem sa kazdemu ( uprimne ) ak som sa niekoho dotkol. argumentovat neviem, cudzi nazor je nepripustny ( sice ako v kazdej inej diskusii ), takze myslim ze nastal cas to vzdat a zbytocne sem neprispievat.
uz sa iba vyjadrim k poslednemu a nebude to tiez v zlom. Ursus, pises ze mas vela nalietane po EU co je dobre, ale ja pisem o letoch v USA. ( a podla znamych co lietali aj v USA sa to neda porovnavat, iba tam vraj najdes aj 50-60rocne letusky a podobne ) ...to mi tiez pride ako porovnavat komfort letu dajme tomu v Emirates s Easyjet.
ps : neodchadzam z tejto temy urazeny ani nic podobne ...len som prehodnotil ze svoj cas mozem zuzitkovat aj inak. a laco, nic ma nerozrusilo, ja beriem internetove fora s nadhladom. ale ak sa teda nevyjadrujes k 9/11 a homeopatikach ako pises, tak je podla mna potom zbytocne sa k tomu akokolvek vyjadrovat
mattvsetko OK, ved od toho su fora, aby sa diskutovalo, nechcel som nikoho urazit ani za kazdu cenu presvedcit o svojej "svatej pravde". Co sa tyka takýchto tem málokedy diskusia vedie k niecomu rozumnemu. Kazdy mame na vec iny uhol pohladu a zivot ide dalej. Btw, ked som letel pred dvoma tyzdnami z BA do Oslo mali sme na palube letusku dost cez 50. Hlavne u Škandinávskych aeroliniek je to bezny jav. Pekny den prajem
Tak urcite , ale na magora Gabca, nezabudnem, ked nas nechal nastupit v plnej polnej, za nim nastartovane v3s. Som si pripadal ako v Ciernych baronoch.
Majú chlapci na rováši. Ale jedno im nemožno uprieť. Po mečiarovskom temne vytiahli Slovensko z toho najhoršieho až do štádia "stredoeurópskeho tigra". Rast HDP 7% a pod.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
amerika proste potrebuje stále viesť nejakú vojnu bez ohladu na dôsledky.Vojna živí ich obrovský zbrojný priemysel.
nevyšlo to v Sýrií tak skúsime Ukrajinu.
1. ziaden nimand ktory si urobi "vodicak" na vrtulovu Cesnu nema sancu riadit velke dopravne lietadlo tak ako sa to udajne podarilo nasim arabskym bratom
2. aj pred utokmi boli prisne pravidla v leteckej doprave a ak sa lietadlo prestalo ozyvat ( a to uz nepisem ze zmenilo smer letu ), ihned to bolo posunute vojenskemu letectvu ( v USA by mala stihacka vzlietnut do 6 minut od straty kontaktu ). dost divne ze amerikanskej armade nevadili vyse 40 minut "hluche" lietadla smerujuce na NY a dokonca do bezletovej zony Washingtonu...
3. o americkych aerolinkach je zname ze setria kde sa da a spolocnosti ako American Airlines, United Airlines a podobne sa mozu smelo rovnat spolocnostiam ako Ryanair. do lietadiel sa tankuje tolko paliva, aby ltt doleteli do cielovej destinacie a ani o kvapku viac. mnohokrat sa stava ze len kvoli obletu burky sa uz lietadlo nedokaze dostat do planovaneho ciela a musi pristat na inom letisku. a hla, prave v ten nestastny den sa lietadlam podla oficialnych sprav natankuju plne nadrze a zvysok uz poznate...dobre som sa zasmial, mozem ist spat
snad uz iba posledny postreh :
"Zvlášť zarážející je to v případě letu číslo 77, který měl narazit do Pentagonu. Budova ministerstva obrany leží uprostřed leteckého prostoru s názvem Washington Class Bravo Airspace. V oblasti nad americkým hlavním městem platí přísné restrikce a může do ní vletět pouze letadlo, které dostane od Řízení letového provozu (ATC) povolení a s ATC komunikuje na frekvencích příslušných pro tento vzdušný prostor; v oblasti opisující kruh přibližně o průměru 17 mil rovněž „nesmí letět žádné letadlo bez fungujícího transpondéru“.
Pokud se takové letadlo ke Class B Airspace byť jen přiblíží, v patách má okamžitě stíhačky ze základny Andrews ležící 10 mil od hlavního města nebo přilehlé pobřežní základny 113. letky Národní gardy."
2. byvalo relativne bezne, ze lietadlo sa neozyvalo, kvôli poruche alebo lajdackosti pilotov. Nie som si isty, ale pravidlo , ktore spominas bolo zavedene az po tejto udalosti
3. letel si uz niektorou zo spomínaných spolocnosti ? Co ti hovori pojem bezpecnostna zasoba paliva, su presne dane tabulky, kolko paliva naviac ma dane lietadlo brat pre danu destinaciu.
2. byvalo relativne bezne, ze lietadlo sa neozyvalo, kvôli poruche alebo lajdackosti pilotov. Nie som si isty, ale pravidlo , ktore spominas bolo zavedene az po tejto udalosti
3. letel si uz niektorou zo spomínaných spolocnosti ? Co ti hovori pojem bezpecnostna zasoba paliva, su presne dane tabulky, kolko paliva naviac ma dane lietadlo brat pre danu destinaciu.
1. pred narazmi do budov urobili "piloti" take obraty s lietadlami nad ktorymi krutili hlavami nielen spickovi dopravny piloti, ale aj vojensky...
2. absolutne nemas pravdu. ak sa lietadlo neozivalo a odklonilo sa od kurzu/letoveho koridoru, podla protokolov mali byt stihacky vo vzduchu a mali kontrolovat let. tam nejde iba o to ci ma lietadlo poruchu a ci nie je nahodou unesene, ale aj o to ze moze lahko ohrozit ine lietadla ktore su prave vo vzduchu. staci si pozriet aktualnu mapu letov nad EU, pripadne USA. alebo letecka doprava v roku 2011 bola ina?
3. je mi jasne ze su dane presne tabulky + kolko % paliva navyse sa ma natankovat. staci si vsak pozriet "letecke" fora a mas tam kvantum osobnych skusenosti pasazierov ze nedoleteli kam mali. rovnako jeden znamy raz letel AA z Budapesti do NY a povedal ze uz nikdy v zivote ( a tom transatlanticky let kde malo vsetko ukazkovo klapat )
PS : Pokud se takové letadlo ke Class B Airspace byť jen přiblíží, v patách má okamžitě stíhačky ze základny Andrews ležící 10 mil od hlavního města nebo přilehlé pobřežní základny 113. letky Národní gardy.
Nemluvě o tom, že ještě předtím, než let číslo 77 údajně provedl otočku o 270 stupňů v osmisetkilometrové rychlosti ( podivnémý a fyzikálně nemožný manévr ), měl proletět přímo přes nejstřeženější a bezletovou bezpečnostní zónu P-56, která se rozprostírá v bezprostřední blízkosti Kapitolu a Bílého domu. Zóna P-56 má i vlastní radarový sledovací systém a speciální vojenskou ochranu. Jinými slovy – nejpozději tady by muselo být letadlo sestřeleno, takže by k Pentagonu vůbec nemohlo doletět. „Neproletí zde žádné letadlo, o kterém by se nevědělo. Je to jako letecká země nikoho. Nikdo se tam nedostane,“
ale ok, pisat uz dalej nebudem, som konspirator. ale bohuzial co sa tyka lietadiel, absolutne to nesedi, ale ked to niekomu ako oficialne vysvetlenie staci, presviedcat ho nebudem. a pisat sem v tejto suvislosti o Mathiasovi Rustovi je uz uplne mimo...
Aké mimo? Však ty si Mat aj on je Mat.
Aha, už sa začíname napádať. Ty si tu prvý spomenul 11. september. A keď si za tým niekto prečíta moje príspevky vyššie, zistí, že ja som tu nikdy o žiadnom 9/11 nehovoril.
Tu sú všetky moje príspevky odkedy sa tu 11. september spomenul:
Nechápem, čo ťa tak rozrušilo. Však to berme s humorom, ľudia! ... lebo inak to doktor Chocholoušek nebude stíhať.
2. no, predpisy pred 2011 boli ine ako po 2011, mat nieco spravit a naozaj spravit je rozdiel, ak by vsetci robili to co mali program letecke katastrofy by neexistoval
3. mam nieco nalietane hore dole po Europe a viac krat sa mi stalo, ze sme sadali inde ako mala byt cielova destinacia, ale nikdy to nebolo kvôli palivu. Btw,brat internetove fora ako jediny zdroj informacii, moze byt dost osemetne, vid niektori miestny experti.
co sa viery tyka, ja verim len tomu, co sa neprieci mojim skusenostiam, v oblastiach, o ktorych nic neviem celkom ochotne konstatujem, ze o tom nic neviem
uz sa iba vyjadrim k poslednemu a nebude to tiez v zlom. Ursus, pises ze mas vela nalietane po EU co je dobre, ale ja pisem o letoch v USA. ( a podla znamych co lietali aj v USA sa to neda porovnavat, iba tam vraj najdes aj 50-60rocne letusky a podobne
ps : neodchadzam z tejto temy urazeny ani nic podobne
Ubranili ste ju ?
Majú chlapci na rováši. Ale jedno im nemožno uprieť. Po mečiarovskom temne vytiahli Slovensko z toho najhoršieho až do štádia "stredoeurópskeho tigra". Rast HDP 7% a pod.