Tiež si myslím, že daný uhol je úplne v pohode. Mňa však trochu zaráža dĺžka sedlovej trúbky: 420mm(M) 460(L) mi príde dosť málo, keď vezmeme v úvahu, že ju nekompenzuje dlhšou hlavnou trubkou...
uhly a tak su ok, mne sa nepacil stary 67,5. nikdy som poriadne nejazdil na zjazdakoch, ani na nicom podobne dlhom. ten razvor je taky - big mountain, velmi by som bol zvedavy ako si to poradi s uzkymi lokalnymi uzkymi trailmi s ,,malymi,, zatackami.
ja sa skor obavam max. ,,zasunu,, sedlovky. na 2014 reverb 420mm nesiel moc hlboko. na bezne jazdenie je to ok, ale v bikeparku to moze dost obtazovat.
Nove trendy - a vyuzije to realne par percent jazdiacej populacie:) Inak CTM uz od kedy byva vo vysnivanych bikoch? Ale je pravda, ze aj o fabii sa da snivat Inak bird ma pekne logo
Neviem, preco by niekto nemohol snivat o CTMku. inac sniva clovek s obmedzenym rozpoctom a inac clovek s neobmedzenym, resp. menej obmedzenym. okrem toho rocnik 2014 bol dobry, mnohi si ho pochvaluju. Hlavne na lokalnej enduro scene nazbieral viac uspechov ako Ibis.)
Ci vyuzije, alebo nevyuzije, to je jedna vec, skor si myslim, ze pre mnohych neskusenych co ani uplne nevedia co kupuju, to moze byt aj problem soferovat take dlhe hovado.
Ibis sa na lokalnej enduro scene teda velmi nezucastnuje a fakt to vela nehovori o tom ktory bike je lepsi (ale skor ktory jazdec ma viac natrenovane a odsponzorovane:) No a 2014 model CTM je celkom des... ale nechajme tuto debatu. Porovnavame neporovnatelne.. Ohladne toho dlheho hovada suhlasim. Plne to ale koresponduje s trendom stavat skor flow a jednoduche traily miesto tazsich, zavretych technickych a pod.
Ibis sa na lokalnej enduro scene teda velmi nezucastnuje a fakt to vela nehovori o tom ktory bike je lepsi (ale skor ktory jazdec ma viac natrenovane a odsponzorovane:) No a 2014 model CTM je celkom des... ale nechajme tuto debatu. Porovnavame neporovnatelne.. Ohladne toho dlheho hovada suhlasim. Plne to ale koresponduje s trendom stavat skor flow a jednoduche traily miesto tazsich, zavretych technickych a pod.
Je to slovensky vyrobca, skor by som povedal, ze klobuk dole pred nim, ze sa o nieco snazi.. a evidentne ho to ako tak uzivi.
S enduro scenou som trochu vtipkoval, kazdopadne ten ,,des,, posluzil celkom dobre.
Imho slovenske hory nie su na dlhy bike, skor nieco obratne. teda takmer vsetky. za to v nejakom teste pochvalili nove mojo, ze je to bike, ktory presne potrebujes. na druhej strane som ozaj nic dlhe nejazdil, takze akurat porozpravat si mozem:)
CTM Scroll aj Point si viem predstaviť pod zadkom. Keď príde na kúpu nového bicykla, CTM bude určite na zozname značiek, ktoré budem pozerať. Lokalpatriotizmus
Snivam o zigule v ciganskom tuningu! a o zavretych trailoch bez flowu!
A preto som si robil srandu ze je to ako kamion, lebo tiez jazdim taky razvor aky by som podla cisel zmiatol zo stola, ze sa na tom nevmestim do zakruty. A uz ktory krat pisem, ze sa vmestim?
http://www.mtbiker.sk/foto/123474.html
1143 bol razvor v L so 140 mm vidlou. Teraz tam je 150 vidla, takze bude dajakych par mm viacej. dijck sa z toho smeje, ze je to zastaraly autobus a ma pravdu. Ked som ho poskladal a dal vedla HTecka co som mal do vtedy tak som sa zhrozil - ake je to dlhe. To som uz sem tiez pisal.
Ked je dobre namixovana geometria, tak samotny razvor nehovori, ze to nepojde do zakruty.
A najdolezitejsie je co hovori Fabien Barel: Lean your bike in to the corner, but not your body! www.youtube.com/watch?v=gF5K9V2w6W8
1143 razvor v Lku nie je teda vela. Ja mam Remedy s razvorom 1159(po nahodeni 160mm Pike), povodne 1151. Kupil som si to hlavne kvoli cene, tabulky s geometriou som vobec neriesil:) tak som nadaval prve mesiace, ze zly zly bajk, len problem nebol v nom:) cosi som sa napozeral spominaneho videa a veta: "Ľín jor bajk intu d kornr" sa stala motom. Teraz je to v pohode, uz by som nic kratsie nechcel.
neviem ci si si pozeral tabulky s geometrou, bavili sme sa o bikoch s razvorom 1185 v Mku, to uz je jak DH.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ja sa skor obavam max. ,,zasunu,, sedlovky. na 2014 reverb 420mm nesiel moc hlboko. na bezne jazdenie je to ok, ale v bikeparku to moze dost obtazovat.
edit: http://www.bikeandride.cz/2014/06/sram-guide-prvni-dojmy/
Aj cena pekna. Za frame set £850 z X fusion tlmicom alebo £1100 z CCDBInline.
A teste tiez nepohorel
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/frames/mountain-bike/product/review-bird-aeris-1-15-48874/
http://dirtmountainbike.com/bike-reviews/exclusive-first-look-bird-aeris-uk-based-650b-bike-brand.html
Vsetko podla trendov- nizke, dlhe, polozene. Potom ti niekto napise, ze to v pomalej rychlosti nevytoci vo vracackach. Heheh.
Ci vyuzije, alebo nevyuzije, to je jedna vec, skor si myslim, ze pre mnohych neskusenych co ani uplne nevedia co kupuju, to moze byt aj problem soferovat take dlhe hovado.
Je to slovensky vyrobca, skor by som povedal, ze klobuk dole pred nim, ze sa o nieco snazi.. a evidentne ho to ako tak uzivi.
S enduro scenou som trochu vtipkoval, kazdopadne ten ,,des,, posluzil celkom dobre.
Imho slovenske hory nie su na dlhy bike, skor nieco obratne. teda takmer vsetky. za to v nejakom teste pochvalili nove mojo, ze je to bike, ktory presne potrebujes. na druhej strane som ozaj nic dlhe nejazdil, takze akurat porozpravat si mozem:)
A preto som si robil srandu ze je to ako kamion, lebo tiez jazdim taky razvor aky by som podla cisel zmiatol zo stola, ze sa na tom nevmestim do zakruty. A uz ktory krat pisem, ze sa vmestim?
1143 bol razvor v L so 140 mm vidlou. Teraz tam je 150 vidla, takze bude dajakych par mm viacej. dijck sa z toho smeje, ze je to zastaraly autobus a ma pravdu. Ked som ho poskladal a dal vedla HTecka co som mal do vtedy tak som sa zhrozil - ake je to dlhe. To som uz sem tiez pisal.
Ked je dobre namixovana geometria, tak samotny razvor nehovori, ze to nepojde do zakruty.
A najdolezitejsie je co hovori Fabien Barel: Lean your bike in to the corner, but not your body!
www.youtube.com/watch?v=gF5K9V2w6W8
neviem ci si si pozeral tabulky s geometrou, bavili sme sa o bikoch s razvorom 1185 v Mku, to uz je jak DH.