Kúpou xt si rozhodne nič nepokazil.
Neviem, či tu niekto naozaj fundovane vie povedať aký je tam rozdiel. Pred rokom tu boli ešte aj Deore rovnaké a neskôr, po tom ako som ich zničil a prešiel na slx vyšlo najavo, že zase až tak rovnaké niesú. Rozdiel je minimálne v páčkach, piestikoch a koncovke hadičky. Brzdný účinok majú síce rovnaký, ale rozdiely tam sú.
A osobne len čakám, kedy niekto príde S tým že v čom to je.
ani rozdiel v zavlacke nie je pravidlom, staci stratit skrutku z XT a uz mi je dobra aj zavlacka
tolko vyrobkov s minimalnym rozdielom robia to preto, ze zakaznik si ziada ucelene sady, aj ked by asi stacilo mat nejaku nizsiu, strednu a top (altus - deore - xtr)
Toto je ako 26 vs 29 . Zial nikde nepisu ci je prasa ine, okrem tej zavlacky. Ale aj do SLX das sroub (prasa ma tiez zavit) len si ho musis dokupit. XT ma jedno tocitko navyse, material packy je iny, su 2 farebne kombinacie a sroub v prasati. A vraj su lahsie, ale na nete je fotka kde typek vazil SLX aj XT origos set a vazia rovnako. Tak si vyber. Mam aj SLX aj XT ale som lenivy to rozmontovat a vazit, takze vam musi stacit ked poviem ze obe brzdy su vynikajuce .
Teraz vazne, tazko povedat ktore su lepsie, su na inych bikoch aj kotuce su ine (Magura Storm vs Shimano origos). Ale nemusim si na nic zvykat, obe brzdia vynikajuco a verim obom, velmi mi vyhovuje modulacia, hocico od jemneho pribrzdenia az po uplny stop a smyk.
XT som uprednostnil kvoli nastaveniu zaberu, pouzil som ho na zadnej brdze kedze ta je kvoli dlhsej hadicke gumovejsia.
Takze ak chcete za kazdu cenu usetrit a negramarite, tak SLX. Ak chcete trochu viacej nastaveni tak XT, no a ak gramarite tak XTR lebo XT su lahsie len o 20g (podla viacerych zdrojov na nete).
Hoši, kúpil som jazdené Shimano Deore XT 775. Potreboval by som tieto brzdy odvzdušniť a keďže som to nikdy nerobil, zvažujem servis, no rád si robím veci sám, keďže doteraz som to tak robil zo všetkým. Bavíme sa o biku
Nechcem aby som niečo nepototo, samozrejme že mám opozerané videá z YT.. Ale našla by sa dobrá duša, ktorá sa vyzná a vedela mi s tým pomôc? Alebo sa mám odhodlať a urobiť to sám? Na videách na konci servisu na jednu sekundu povolujú ventil na prasátku, čo sa tým dosiahne? Nechcem to pobabrať. Vďaka za odpoveďe
1. Brzdovu packu daj do vertikálnej polohy.
2. Zdemontuj kryt nadrzky a kvapalinu odtial vyber pomocou inj. striekacky.
3. Nasad na injekčnu striekacku hadičku s priemerom ventilu a nasad ju na ventil na prasati
4. Povol ventil na prasati a pomaly tlač kvapalinu
5. Dávaj pozor aby si nenatlacil moc a nevylial z nádrzky - nech ti niekto asistuje
6. Ak je nadrzka plna, zavri ventil na prasati a pumpuj packou - pojdu ti bublinky
7. Ak sa bude kvapalina stracat, vzdy dotlac od spodu, cez ventil - vytlacis tym hore vzduch.
8. Sem tam potukaj po hadici, aby sa uvolnili bublinky.
9. Rob to az kym ti brzda nestvrdne.
Áno vďaka. Skočím kúpiť injekcie a olej, no hadičky zoženiem kde? Predpokladám, že v Hornachu nájdem. Budem sa riadiť pokynmi, ako sa zdá nebude to asi nič náročné
1. Brzdovu packu daj do vertikálnej polohy.
2. Zdemontuj kryt nadrzky a kvapalinu odtial vyber pomocou inj. striekacky.
3. Nasad na injekčnu striekacku hadičku s priemerom ventilu a nasad ju na ventil na prasati
4. Povol ventil na prasati a pomaly tlač kvapalinu
5. Dávaj pozor aby si nenatlacil moc a nevylial z nádrzky - nech ti niekto asistuje
6. Ak je nadrzka plna, zavri ventil na prasati a pumpuj packou - pojdu ti bublinky
7. Ak sa bude kvapalina stracat, vzdy dotlac od spodu, cez ventil - vytlacis tym hore vzduch.
8. Sem tam potukaj po hadici, aby sa uvolnili bublinky.
9. Rob to az kym ti brzda nestvrdne.
nazdar chlapi, je normalne ze na SLX brzdach sa da paka "napumpovat"? je to normalne? ked stlacim packu prvy krat. tak zabera niekde od polovice, ked ju stlacim dva tri krat po sebe tak zabera uz hned po 0.5-1cm a to mi nevyhovuje
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Neviem, či tu niekto naozaj fundovane vie povedať aký je tam rozdiel. Pred rokom tu boli ešte aj Deore rovnaké a neskôr, po tom ako som ich zničil a prešiel na slx vyšlo najavo, že zase až tak rovnaké niesú. Rozdiel je minimálne v páčkach, piestikoch a koncovke hadičky. Brzdný účinok majú síce rovnaký, ale rozdiely tam sú.
A osobne len čakám, kedy niekto príde S tým že v čom to je.
tolko vyrobkov s minimalnym rozdielom robia to preto, ze zakaznik si ziada ucelene sady, aj ked by asi stacilo mat nejaku nizsiu, strednu a top (altus - deore - xtr)
Teraz vazne, tazko povedat ktore su lepsie, su na inych bikoch aj kotuce su ine (Magura Storm vs Shimano origos). Ale nemusim si na nic zvykat, obe brzdia vynikajuco a verim obom, velmi mi vyhovuje modulacia, hocico od jemneho pribrzdenia az po uplny stop a smyk.
XT som uprednostnil kvoli nastaveniu zaberu, pouzil som ho na zadnej brdze kedze ta je kvoli dlhsej hadicke gumovejsia.
Takze ak chcete za kazdu cenu usetrit a negramarite, tak SLX. Ak chcete trochu viacej nastaveni tak XT, no a ak gramarite tak XTR lebo XT su lahsie len o 20g (podla viacerych zdrojov na nete).
Nechcem aby som niečo nepototo, samozrejme že mám opozerané videá z YT.. Ale našla by sa dobrá duša, ktorá sa vyzná a vedela mi s tým pomôc? Alebo sa mám odhodlať a urobiť to sám? Na videách na konci servisu na jednu sekundu povolujú ventil na prasátku, čo sa tým dosiahne? Nechcem to pobabrať. Vďaka za odpoveďe
2. Zdemontuj kryt nadrzky a kvapalinu odtial vyber pomocou inj. striekacky.
3. Nasad na injekčnu striekacku hadičku s priemerom ventilu a nasad ju na ventil na prasati
4. Povol ventil na prasati a pomaly tlač kvapalinu
5. Dávaj pozor aby si nenatlacil moc a nevylial z nádrzky - nech ti niekto asistuje
6. Ak je nadrzka plna, zavri ventil na prasati a pumpuj packou - pojdu ti bublinky
7. Ak sa bude kvapalina stracat, vzdy dotlac od spodu, cez ventil - vytlacis tym hore vzduch.
8. Sem tam potukaj po hadici, aby sa uvolnili bublinky.
9. Rob to az kym ti brzda nestvrdne.
tiez potrebujem odvzdusnit brzdy, ale moc sa mi do toho nechce (pamatam si, ako som skracoval hadicku na reverba)
neskúšal niekto?
2. Zdemontuj kryt nadrzky a kvapalinu odtial vyber pomocou inj. striekacky.
3. Nasad na injekčnu striekacku hadičku s priemerom ventilu a nasad ju na ventil na prasati
4. Povol ventil na prasati a pomaly tlač kvapalinu
5. Dávaj pozor aby si nenatlacil moc a nevylial z nádrzky - nech ti niekto asistuje
6. Ak je nadrzka plna, zavri ventil na prasati a pumpuj packou - pojdu ti bublinky
7. Ak sa bude kvapalina stracat, vzdy dotlac od spodu, cez ventil - vytlacis tym hore vzduch.
8. Sem tam potukaj po hadici, aby sa uvolnili bublinky.
9. Rob to az kym ti brzda nestvrdne.
Výborný návod pomohol mi