Vcera som si zlozil internu bateriu Di2. Pouzil som drziak na Di2 bateriu Shimano SM-BMR1, 2x 14500 900mAh protected, drziak na 2 14500 baterie, PCB ochrana a par vodicov. Nabijanie je rusene pomocou nabijacky UltraFire WF-139. Ozivenie PCB pomocou 8,4V nabijacky. Otestovane len na sucho, radenie funguje.
Cena je okolo 60Eur bez nabijaciek. Pri verzii bez ochrany od 40Eur.
Na vahe sa da este pomocou vrtacky a pilnika popracovat.
Shimano nabijacka ma zvlastny konektor, ktory sa da zastrcit len do krabicky SM-EW90-A alebo SM-EW90-B (minimalne 70Eur).
Prechod z externej na internu bateriu stoji >250Eur.
Na bicykel z principu nepatria ziadne motorceky, takze aj elektronicke radenie bolo podla mna vymyslene predovsetkym na vytahovanie penazi z ludi. Je to drahsie, tazsie, treba sa starat, aby boli nabite baterky. Bola niekedy urobena porovnavacia studia poruchovosti elektronickeho radenia voci klasickemu mechanickemu ?
nech si da na bicykel kto chce, co chce. je to len na nom a jeho penazenke. a taketo nieco moze usetrit dost bubakov na ine, viac ci menej dolezite veci. hlavne ze ma clovek z toho radost
Shimano nabijacka ma zvlastny konektor, ktory sa da zastrcit len do krabicky SM-EW90-A alebo SM-EW90-B (minimalne 70Eur).
Prechod z externej na internu bateriu stoji >250Eur.
A co tam stoji tych viac ako 250€.
LaS to su len predsudky s tou bateriou. Tak ako sa ty staras raz za cas aby si mal nafukane kolesa na optimalny tlak tak sa treba starat o nabijanie baterie pri Di2 radeni. Vydrz baterie (mam internu) je cca 1200-1500 km, podla teplot v akych jazdim. Ako adapter alebo drziak baterie som pouzil izolaciu na vodovodne trubky, kedze mam na Foile aero sedlovku ktora nie je okruhla. Tato izolacia zaroven chrani bateriu pred chladom. Bateriu nabijam cca raz za mesiac. Zalezitost 15 sec. presne ako nabit mobil.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Prechod z externej na internu bateriu stoji >250Eur.
http://www.houseofbike.sk/di2-diely/2513-shimano-sm-bcr2-nabjaka.html
http://www.houseofbike.sk/di2-diely/2515-shimano-konektor-pre-di2-sm-ew90a.html
http://www.houseofbike.sk/di2-diely/2518-shimano-sm-btr2-batria-zabudovaten.html
Ja pisem ze ta bateria s ochranou sa da vyrobit za 60Eur a tie 2 nabijacky z eBuy-a stoja asi 6,50Eur. A tym nahradim originalne diely od shimana.
Ta diy bateria obsahuje elektroniku z tohto:
http://www.houseofbike.sk/di2-diely/2520-shimano-extra-dlh-driak-batrie.html
pricom ja som ten drziak kupil za 30Eur.
Prechod z externej na internu bateriu stoji >250Eur.
A co tam stoji tych viac ako 250€.
LaS to su len predsudky s tou bateriou. Tak ako sa ty staras raz za cas aby si mal nafukane kolesa na optimalny tlak tak sa treba starat o nabijanie baterie pri Di2 radeni. Vydrz baterie (mam internu) je cca 1200-1500 km, podla teplot v akych jazdim. Ako adapter alebo drziak baterie som pouzil izolaciu na vodovodne trubky, kedze mam na Foile aero sedlovku ktora nie je okruhla. Tato izolacia zaroven chrani bateriu pred chladom. Bateriu nabijam cca raz za mesiac. Zalezitost 15 sec. presne ako nabit mobil.
SM-EW90-A 70€ batéria 110€
Nabíjačka 80€
Aktualne ceny mozu byt ine.